וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא כבש בניצחון לאריסה והורחק

החלוץ הבקיע את השני בניצחון 1:3 על פנתראקיקוס, אך הורחק בדקה ה-66, כשטועמה (75 דקות) בישל. דקה לבלילי בטורקיה

לאריסה מתעוררת אט אט, והישראלים במרכז. אחרי שכבש בניצחון הראשון של הקבוצה במחזור הקודם, המשיך היום (ראשון) שמעון אבוחצירא בכושרו הטוב וכבש את השער השני בניצחון החוץ 1:3 על פנתראקיקוס, האחרונה בטבלה, כשחברו סלים טועמה בישל את הראשון והיה מהטובים במגרש. בעקבות הניצחון עלתה לאריסה מעל הקו האדום.

בדקה ה-29 העלה מליסיס את לאריסה ליתרון עם נגיחה מוצלחת אחרי הגבהה מקרן של טועמה, ושלוש דקות לאחר מכן הגיע הרגע של אבוחצירא, שירה לרשת מהאוויר אחרי בישול של סימיץ'. המחצית המושלמת של לאריסה הגיעה לשיא בדקה ה-41, אז סימיץ' עצמו חטף כדור ממהגנה, השתלט על הריבאונד וכבש.

המחצית השנייה הייתה רגועה יותר, אבל אבוחצירא חווה בה רגע קצת פחות נעים, כאשר הורחק בצהוב שני בדקה ה-66 בעקבות בעיטה סתמית בכדור, ואיזן את מספר השחקנים בשני הצדדים, לאחר שדיאלו המקומי הורחק במחצית הראשונה. טועמה ירד לנוח אחרי 75 דקות וראה מהספסל את המארחים מצמקים לקראת הסיום, עם פנדל של ברטרן רובר בדקה ה-85.

* גם בטורקיה רשם הנציג הישראלי ניצחון. פיני בלילי עלה על כר הדשא רק בדקה ה-89, אבל בכל זאת היה שותף לניצחון אנטליהספור על מניסאספור 1:2. עלי זיתוני העלה את אנטליהספור ליתרון בדקה ה-34, פרומיס הניגרי השווה בדקה ה-73, אבל אטש נסאטי הכריע את המשחק בדקה ה-81, שמונה דקות לפני שפינה מקומו לחלוץ הישראלי. ג'ימי דיקסון הורחק משורות מניסאספור בדקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully