וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "הפסדנו בגלל ההגנה"

מאמן ריאל מדריד זעם על שחקניו אחרי ההפסד 3:2 למילאן. ואן חאל אחרי ההפסד לבורדו: "עשינו יותר מדי טעויות"

המחזור השלישי בליגת האלופות טמן בחובו 49 שערים בסך הכול, שהתחלקו עם 31 כיבושים ביום הראשון ו-18 ביום השני, שכלל גם הפתעה בדמות ניצחון של מילאן המקרטעת על ריאל מדריד הנוצצת 2:3 בבית ג', כאשר במשחק המקביל בבית ניצחה מארסיי 0:1 את פ.צ. ציריך. בבית א' הפסידה מכבי חיפה בטורינו 1:0 ליובנטוס, בעוד בורדו השיגה ניצחון 1:2 יפה על באיירן מינכן שביסס את מקומה בראש הטבלה. בבית ב' ניצחה מנצ'סטר יונייטד בקושי 0:1 את צסק"א במוסקבה, בעוד וולפסבורג ובשיקטאש נפרדו ב-0:0. צ'לסי דרסה את אתלטיקו מדריד 0:4 בבית ד', בעוד פורטו שבה מפיגור כדי לנצח 1:2 בביתה את אפואל ניקוסיה.

מילאן מאושרת

התוצאה הגדולה של הערב, כאמור, הגיעה מכיוון הסנטיאגו ברנבאו. אחרי שאמש הפסידה ברצלונה בביתה 2:1 לרובין קאזאן הקטנה, הגיעה הערב מילאן הקצת יותר גדולה לאצטדיון הגדול השני בספרד, ויצאה עם ניצחון ענק גם היא. הרוסונרי, שחיים ממשחק למשחק, הראו המון אופי כשחזרו מפיגור, הובילו, ונעזרו בשער ניצחון כדי לשוב למילאנו עם 2:3 גדול על סגנית אלופת ספרד.

מאמן מילאן, לאונרדו, שנמצא תחת לחץ מתמיד וחרב פיטורין שמרחפת בסביבתו, היה מאושר מיכולת קבוצה - המקצועית, אך בעיקר המנטלית. "יותר מההחלטות של המאמן, זה היה ניצחון שהושג דרך הרוח הקולקטיבית. הערב מצאנו את הדרך לנתב את הרצון שלנו, ושוב - אין לזה קשר לבחירות שלי או לשיטת המשחק ששיחקנו", הצטנע המאמן הברזילאי.

"המשכנו את הכושר הטוב שהתחלנו נגד רומא", המשיך לאונרדו, "ועכשיו אנחנו צריכים לקחת את האנרגיות הללו לליגה". באשר לכוכב המשחק, פאטו, שהבקיע צמד גדול, אמר המאמן: "הוא שחקן מדהים, ולא גיליתי את זה הערב. עם זאת, אלה רגעים כאלה שמגדירים שחקן. הוא אוצר אמיתי עבורנו, ואני מתכנן להחזיק בו לעד".

האספקט הפיקנטי של המשחק היה מפגשו של קאקה עם קבוצתו לשעבר, אותה עזב בקיץ לטובת הכסף הספרדי הגדול. "צר לי שהפסדנו נגד קבוצתי לשעבר", אמר הקשר הברזילאי בסיום, "קיוויתי שננצח, אך לא הצלחנו. אני מקווה שנצליח לתקן במשחק הבא, ובסופו של דבר נעלה". באשר למצבה של הרוסונרי, אמר קאקה: "מעולם לא האמנתי שהם במשבר. אחרי 6 השנים שלי במועדון, ידעתי שהם עדיין מאוד חזקים באירופה. ברגעי האמת, הם יודעים לנצח".

מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני האשים בעיקר את ההגנה שלו בהפסד ואמר בסיום: "שלטנו לגמרי במשחק עד שהם השוו, אבל אפילו הם (מילאן) לא האמינו בתוצאה הסופית. אין ספק שרונאלדו חסר לנו, אבל הסיבה העיקרית להפסד הייתה טעויות בהגנה".

רויסטון דרנטה, שקם מהספסל כדי להשוות ל-2:2 שבסופו של דבר לא הספיק, לקח את ההפסד בעירבון מוגבל. "אני מאוד עצוב מההפסד, אבל לא מדובר במשבר. אנחנו יכולים להפסיד משחקים, אנשים לא מבינים את זה. זה הכדורגל, והכל יכול לקרות. נצטרך לעבוד קשה כדי לנצח, אבל לפעמים גם נפסיד".

בלאן: "החמצות הפנדלים לא מקובלות"

במשחק המקביל למשחקה של מכבי חיפה, שהתארחה ונוצחה על ידי יובנטוס 1:0, נערך המשחק שהפגיש את המוליכות של בית א' טרם המשחק, בורדו ובאיירן מינכן. אלופת צרפת גברה 1:2 על הקבוצה הגרמנית, כאשר היא אף החמיצה שני פנדלים.

"הבטחנו שהמשחק יהיה צמוד ומתוח עד הסוף", אמר בציניות ולאחר ששחרר הרבה לחץ מאמן בורדו לורן בלאן בסיום. "באיירן לחצה אותנו מאוד בתחילה. היה להם מזל כשהם הבקיעו בתחילה, אבל זה למעשה עזר לנו להיכנס למשחק. הגבנו מצוין עם שני שערים, היינו יכולים להבקיע יותר.

בלאן התייחס כמובן גם להחמצת שני הפנדלים של הקבוצה, אחד על ידי יוהאן גורקוף ואחד על ידי ז'וסייה, ואמר: "להחמיץ שני שערים זה לא בא בחשבון. זה דבר שנצטרך לעבוד עליו באימונים".

מאמן באיירן מינכן לואי ואן חאל נותר עם ניצחון אחד בבית, על מכבי חיפה, לאחר שבמחזור הקודם קבוצתו סיימה בתיקו עם יובנטוס. בסיום הוא אמר: "למעשה, במחצית השנייה, כאשר היינו ב-10 שחקנים היינו יותר טובים מאשר בראשונה עם 11. אבל עשינו יותר מדי טעויות במחצית הראשונה אחרי שהבקענו וזה מאוד מרגיז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פרגוסון מריח את השלב הבא

86 דקות היתה צריכה מנצ'סטר יונייטד לחכות במוסקבה עד השער המיוחל, שהעניק לה שלוש נקודות חשובות על צסק"א המקומית. לאחר המשחק שמרה יונייטד על המאזן המושלם שלה בבית ב', והשאירה את מאמנה, אלכס פרגוסון, מרוצה. "אנחנו מאוד מאוד שמחים מהיכולת ומהמצב בבית. תמיד אמרתי שצריך 10 נקודות כדי לעלות שלב, וכרגע יש לנו 9, עם משחק ביתי נגד צסק"א, כך שאני מקווה שאחריו נעלה שלב".

באשר לאנטוניו ולנסיה, שהבקיע את השער היחיד במשחק, שלוש דקות אחרי שהפציץ את המשקוף, אמר המאמן: "הוא נמצא בכושר טוב בשבועיים האחרונים. הוא מתאקלם היטב במועדון, הביטחון שלו גדל, ויש לו איכויות מצוינות עבור שחקן אגף - כוח, איזון, ויכולת הגבהה טובה. כשהחתמנו אותו האתגר שלו היה להתקדם ככדורגלן, ועכשיו, כשהוא הבקיע בשני משחקים, זה יעזור לו".

קאלו דווקא מחמיא לדרוגבה

התוצאה המרשימה של הערב הגיעה, ככל הנראה, מסטמפורד ברידג', שם צ'לסי התעללה באתלטיקו מדריד בדרך ל-0:4 גדול, כל זה מבלי כוכבה, דידיה דרוגבה המורחק. בהיעדרו של החלוץ מחוף השנהב, הראה סלומון קאלו מה הוא שווה, עם צמד מצוין שלא השאיר לקבוצה המתוסבכת ממדריד שום סיכוי. "זה לא עלבון לשחק מאחורי דרוגבה ואנלקה, כי הם החלוצים הטובים ביותר בעולם כעת", אמר בסיום קאלו הצנוע. "עם זאת, אני מרוצה שעליתי למגרש וניצלתי את ההזדמנות כדי לעשות את הטוב ביותר שלי. אנחנו חייבים להוכיח שגם בלי החלוץ המרכזי שלנו יש לנו את האופי לנצח".

המשחק הערב היווה גם הזדמנות עבור פרנק למפארד לסיים את בצורת השערים שלו, ולהבקיע סוף סוף אחרי 10 משחקים מבלי שהזיז את הרשת. "אני שמח בשבילו, אבל פרנק מאוד לא אנוכי, הוא עובד 90 דקות בשביל הקבוצה", אמר מאמן הקבוצה, קרלו אנצ'לוטי. מנגד, אבל רסינו הלחוץ לא הרבה במילים: "היתה לנו אותה כמות מצבים כמו צ'לסי, אבל אצלנו, הכדור לא נכנס".

ארמין פה: "שיחקנו טוב עד הרחבה"

בבית ב', וולפסבורג ובשיקטאש נפרדו בתיקו נטול שערים. האלופה הגרמנית שלטה במשחק עד הרחתקו של חלוצה גראפיט בדקה ה-74.

"לא הצלחנו להבקיע כשהיינו יכולים. אני חושב שהיינו גם חסרים מזל", אמר מאמן הקבוצה ארמין פה. "כדורי הרוחב שהוצאנו היו מעט ארוכים. שיחקנו טוב עד הרחבה. רצינו את שלוש הנקודות האלה". מגן הקבוצה סאשה ריטר ממשיך להאמין: "המפתחות לעלייה עדיין נמצאים בידיים שלנו. אנחנו עדיין יכולים להשיג אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully