וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו כבר לא ברווז צולע

מילאן הדהימה עם 2:3 במדריד על ריאל, פאטו עם צמד. ראול השווה את השיא של מולר. בורדו-באיירן 1:2, צ'לסי ויונייטד ניצחו

חלקו השני של המחזור השלישי בליגת האלופות נערך ביום רביעי. המחזור הראשון כלל הפתעות גדולות והפגזה של 31 שערים, המחזור ביום שני לא עמד בקצב של היום הראשון, עם 18 שערים בלבד, אבל גם בו נפלה מיני הפתעה, בדמות ניצחון נאה מאוד של מילאן 2:3 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, במסגרת בית ג'.

כולם דיברו על המאבק בין קאקה לקבוצתו לשעבר, אבל מי שגנב את ההצגה הוא פאטו, שכבש צמד במשחק. מי שירד מאוכזב מהתוצאה הוא ראול, שיכול להתנחם בעובדה שבשער שכבש, ה-66 שלו בכל המסגרות האירופיות, השווה את שיאו של המפציץ הגרמני הענק, גרד מולר. במשחק נוסף בבית גברה מארסיי 0:1 על פ.צ. ציריך.

המשחק המעניין מבחינת אוהדי מכבי חיפה התקיים בבית א', בו אירחה בורדו הצרפתית את באיירן מינכן. הקבוצה של לורן בלאן נהנתה מההרחקה של תומאס מולר, כדי להפוך ולנצח 1:2, כשעל הדרך היא עוד החמיצה שני פנדלים. בורדו כובשת בגאון את המקום הראשון בבית על חשבונם של הגרמנים.

בית ב' הציג את המשחק המוקדם של המחזור, בו אירחה צסק"א מוסקבה את מנצ'סטר יונייטד, ששבה לאצטדיון לוז'ניקי, המקום בו זכתה באליפות אירופה ב-2008. המגרש שוב האיר פנים לאדומים עם ניצחון 0:1 משער של אנטוניו ולנסיה לקראת הסיום. וולפסבורג פגשה את בשיקטאש הטורקית וסיימה עימה ב-0:0.

בבית ד', צ'לסי כבר עם רגל ורבע בשמינית הגמר, לאחר שהביסה את אתלטיקו מדריד המתפוררת 0:4 בסטמפורד ברידג', ובכך כנראה התאוששה מהפסד הליגה לאסטון וילה. במשחק נוסף בבית לא נפלה הפתעה, כאשר פורטו שאירחה בדרגאו את אפואל ניקוסיה, ניצחה 1:2.

בית א'

בורדו - באיירן מינכן 1:2

הקבוצה הצרפתית של לורן בלאן הגיעה למשחק נגד הקבוצה הגרמנית, כאשר היא רושמת בזמן האחרון הרבה תצוגות בינוניות וכן נחלה מאז הניצחון על מכבי חיפה באלופות שני הפסדי ליגה. מה שכן דירבן את השחקנים הייתה חזרתו של יוהאן גורקוף לשורותיה.

כבר אחרי שש דקות עלתה באיירן על הלוח, כשמיקאל סיאני, האיש שכבש את שער הניצחון הדרמטי נגד חיפה בנגיחה מקרן, הבקיע שוב, אבל שער עצמי לרשת קבוצתו, אחרי שניסה להרחיק כדור קרן בצורה לא טובה. 23 דקות לאחר מכן, בדקה ה-29, אותו סיאני החזיר עם שער שוויון, שוב אחרי הגבהה של קרן, כששלח עם העקב פנימה. בדקה ה-33 נשארה באיירן ב-10 שחקנים כשתומאס מולר ספג כרטיס אדום. בדקה ה-40 בורדו, שלחצה על הגז מאז האדום, עשתה את המהפך. חאמיט אלטינטופ מבאיירן ניסה להרחיק כדור הגבהה, שפגע במארק פלאנוס וחדר פנימה, מהפך ו-1:2 לבורדו.

בדקה ה-66 קיבלה הקבוצה מעיר היין הזדמנות מצוינת להעלות ליתרון גדול יותר, לאחר שקיבלה פנדל. יוהאן גורקוף שלח את הכדור לא טוב, האנס יורג-בוט הציל את באיירן מספיגה שלישית, עדיין 1:2 לבורדו. מן העבר השני לוקה טוני קיבל הזדמנות נהדרת להשוות, אבל הכדור שלו הלך לקורה. בדקה ה-88 חזר הריטואל על עצמו כששוב בורדו קיבלה פנדל, לאחר הכשלה של דניאל ואן בויטן ברחבה (שגם ספג אדום שהשאיר את באיירן בתשעה שחקנים), ז'וסייה לקח הפעם את הפנדל, אבל שוב יורג-בוט הדף והשאיר את באיירן בחיים, אבל זה הספיק רק כדי למנוע תבוסה.

בורדו כובשת את הפסגה והיא עם שבע נקודות. באיירן מינכן הגיעה למשחק נגד בורדו כאשר היא במקום הראשון, אבל אחרי ההפסד שספגה היא נופלת אל המקום השלישי, לאחר ניצחונה של יובנטוס על מכבי חיפה. הקבוצה של לואי ואן חאל תארח במחזור הבא את בורדו במשחק הגומלין בעוד שבועיים, ואם היא לא תנצח סיכוייה להעפיל לשמינית הגמר יקטנו.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - מנצ'סטר יונייטד 1:0

את איצטדיון לוז'ניקי אלכס פרגוסון לא יכול לשכוח. רק לפני 18 חודשים הוביל המנג'ר הסקוטי את שחקני מנצ'סטר יונייטד לגמר ליגת האלופות מול צ'לסי, ובסיומו של ערב גשום ודרמטי ניצח את אברהם גרנט מן הצד השני אחרי דו קרב פנדלים, והניף את גביע האלופות השני שלו בקריירה. ההבדל הקטן: הפעם היריבה היא צסק"א מוסקבה והמשחק בשלב הבתים המוקדם נערך על דשא סינטטי. ושוב המגרש האיר פנים לאדומים.

בהיעדרו של ווין רוני, מי שאמור להוביל את התקפת השדים הוא החלוץ דימיטאר ברבאטוב, שהיה בספק למשחק. הבולגרי פתח בחוד, כשמאחוריו מתופקדים נאני, פול סקולס, פאביו, אנטוניו ולנסיה ואנדרסון. כמו ברבאטוב, גם נמניה וידיץ' שהיה פצוע עלה בהרכב בהנגת האדומים.

מנצ'סטר החזיקה במחצית הראשונה זמן רב יותר בכדור, ולפיכך סיכנה את השער של הרוסים מספר פעמים גדול יותר, אבל היא לא הגיעה למצב ממשי אחד, בעוד צסק"א הייתה יותר קרובה לכבוש שער בבירה הקרירה. אחרי שעה של משחק, נאני נגח מצוין לפינה, אקינפייב הציל שער בטוח. בדקה ה-83 הגיעה מנצ'סטר להזדמנות הטובה ביותר שלה, כשוולנסיה שלח טיל למשקוף. שלוש דקות לאחר מכן ולנסיה הבקיע את שער הניצחון, לאחר שנאני הגביה, ברבאטוב הסיט עם הראש, והחלוץ האקודורי שלח מזווית קשה בנפילה לפינה הרחוקה. השדים מושלמים באלופות עם שלושה ניצחונות ושמינית הגמר קרובה מתמיד.

וולפסבורג - בשיקטאש 0:0

למרות הניצחון 1:2 על וולפסבורג ביום ראשון, האלופה הגרמנית הגיעה למשחק נגד הקבוצה הטורקית עם הרבה דאגות. אדין דזקו שסחב פציעה, פתח לבסוף במשחק, כמו גם גראפיט. שתי הקבוצות, שמתחרות ביחד עם צסק"א מוסקבה על המקום השני בבית, לא הצליחו להגיע למצבים רבים במשחק. בדקה ה-74 ספג חלוצה של האלופה הגרמנית, גראפיט, את הכרטיס האדום והותיר את חבריו ב-10 שחקנים. גם זה לא עזר לאורחים להבקיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית ג'

ריאל מדריד - מילאן 3:2

המפגש המסקרן של המחזור השלישי הפגיש את קאקה הברזילאי עם הקבוצה אותה עזב אחרי שנים מוצלחות. ריאל מדריד ומילאן חולקות ביניהן 16 גביעי אירופה, אבל אצל המארחים הלחץ כבד להשיג את התואר העשירי בשנה בה הגמר ייערך במגרשם ולאחר שהושקעו סכומי כסף גדולים כל כך.

במשחק הקלאסי שהפגיש את שתי הענקיות נכבשו חמישה שערים, אבל הדרמה בו גברה על הכול. ריאל עלתה ליתרון אחרי טעות קשה של דידה, אבל במחצית השנייה מילאן הוכיחה שאסור להספיד אותה, כשהפכה את התוצאה. גם שער שוויון של ריאל ופסילת שער של הרוסונרי לא השפיע על הברווז אלשנדרה פאטו, שכבש צמד במשחק והוביל את הקבוצה המילאנזית לניצחון גדול בסנטיאגו ברנבאו. ריאל לא רצתה אולי להשאיר את ברצלונה גלמודה אז גם היא כנראה התעקשה להפסיד, אם כי לקבוצה הרבה יותר גדולה מרובין קאזאן, כך שהיא לא ירדה מושפלת אלא רק מבוישת.

בדקה ה-19 שוב קיבל ראול את אחד השערים הקלים יותר, לאחר טעות נוראית של דידה, אחת כזו שרואים פעם בעשור בערך. השוער הברזילאי של מילאן עצר כדור בעיטה פשוט של אסטבן גראנרו, אבל כשניסה לכדרר על הדשא, הכדור ברח לו, ראול הנחוש השתלט על הכדור, עקף אותו וכבש בקלילות. ראול כובש את שערו ה-66 בכל המסגרות האירופיות ובכך משווה את שיאו של המפציץ גרד מולר. בדקה ה-62 אנדריאה פירלו שלח בומבה אדירה לשער של איקר קסיאס, שהיה רחוק מלהושיע, 1:1.

רק ארבע דקות חלפו והפעם הגיעה הטעות של השוער בצד השני, קסיאס, שיצא לא טוב מול אלשנדרה פאטו, לאחר שהאחרון קיבל כדור נהדר על פני כ-30 מטרים ממאסימו אמבוריסיני. הברזילאי עקף את השער ושלח בקלילות לרשת החשופה. מהפך מדהים למילאן תוך ארבע דקות. 10 דקות לאחר המהפך רויסטון דרנטה, שנכנס כמחליף, איזן. ההולנדי קיבל כדור קרן מראול, עצר ושלח בעיטה חלשה לפינה, דידה זינק מאוחר וגרוע ולא הגיע לכדור. בדקה ה-87 שער חוקי של מילאן נפסל, והקבוצה האיטלקית נגזלה, לאחר שהשופט סבר שנעשה עבירה על קסיאס ביציאה שלו לכדור הקרן.

אבל מילאן לא אמרה נואש, כשדקה לאחר מכן כבשה שער נוסף, שהפעם לא נפסל. קלראנס סיידורף הקפיץ באלגנטיות מעל כל ההגנה, פאטו שבר את הנבדל ושלח מהאוויר עם הפס לרשת של קסיאס, 2:3 מדהים למילאן באחד המשחקים הטובים העונה בצ'מפיונס.

פ.צ. ציריך - מארסיי 1:0

במשחק הנוסף בבית, עשתה הקבוצה הצרפתית של דידייה דשאן את מה שהיא הייתה צריכה לעשות עם ניצחון קטן וחשוב בחוץ. אלופת שוויץ הגיעה למשחק לאחר הניצחון הענק במחזור הראשון על מילאן, בעוד מארסיי הובסה בחוץ על ידי ריאל מדריד.

דשאן נהנה מחזרתם להרכב של הארגנטינאים לוצ'ו גונזאלס וגבריאל היינצה, כאשר האחרון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-69. המגן הארגנטינאי שלח כדור שקיבל מהאוויר ביעף יפהפה היישר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 למארסיי. בדקת הסיום של המשחק לורן בונאר ממארסיי הורחק בכרטיס צהוב שני. מארסיי אוספת שלוש נקודות, והבית פתוח לגמרי.

בית ד'

צ'לסי - אתלטיקו מדריד 0:4

הכחולים הגיעו למשחק נגד הרוחיבלנקוס לאחר הפסד הליגה 2:1 לאסטון וילה, שגרר אחריו ביקורות מבפנים ומבחוץ, בעיקר בכל הקשור לנושא ההגנה והעמידה במצבים נייחים, מהם ספגו את צמד השערים של בלמי וילה.

ארבע דקות לפני השריקה להפסקה, פרץ אשלי קול באגף שמאל והעביר כדור רוחב טוב למרכז, סולומון קאלו הגיח בריצה מאחור והגיע לכדור הרוחב כדי להטביע אותו לרשת העליונה של סרחיו אסנחו. בדקה ה-53 השלים קאלו צמד, כשהתרומם מצוין מעל כולם ונגח לפינה של הקבוצה ממדריד. בדקה ה-69, פרנק למפארד שלח בעיטה לא חזקה, אבל מאוד מדויקת לפינה של אנסחו כדי לקבוע את השלישי במשחק. בדקה ה-89 לואיס פראה נגח לשערו הוא, וקבע בשער עצמי 0:4 לצ'לסי.

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מושלמת עם שלושה ניצחונות בשלושת משחקיה, וכאשר לאפואל ניקוסיה ואתלטיקו מדריד נקודה אחת בלבד, היא יכולה כבר לראות את עצמה בשמינית הגמר, אלא אם כן תתחולל הפתעה ענקית. אתלטי המשיכה את היכולת הגרועה שלה מהליגה הספרדית, כששוב נוצחה. הקבוצה של אבל רסינו עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים, וקשה לראות אותה מצליחה לחלץ עלייה לשמינית הגמר על חשבון פורטו.

פורטו - אפואל ניקוסיה 1:2

הפתיחה של הקבוצה הקפריסאית בדרגאו הייתה מצוינת, כאשר לאחר 20 דקות היא עלתה ליתרון משער עצמי של פאולו פאריירה לאחר שדחק בטעות לשערו כדור רוחב. בכך, עושה אפואל היסטוריה כאשר היא כובשת את שערה הראשון אי פעם בליגת האלופות. לאחר 13 דקות כבש האלק והביא את השוויון המיוחל מבחינתה של פורטו.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, נגיעת יד ברחבה של אליה מאפואל, הביאה לשריקה לפנדל. החלות הברזילאי האלק כבש את שערו השני במשחק והביא למהפך. הפורטוגלים נשארו ב-10 שחקנים, כשמריאנו גונזאלס הורחק בדקה ה-74.

ז'סואלדו פריירה, שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות רצופות מאז מונה לתפקיד, השיג את ניצחונו ה-100 כמאמן פורטו. הפורטוגלים אם לא יימעדו ויעשו שטויות יהיו ככל הנראה בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully