וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: זה סופו של כל בלון

בעיטה של דארן בנט פגעה בבלון והעניקה לסנדרלנד 0:1 גדול על ליברפול. וילה גברה 1:2 על צ’לסי, יונייטד עלתה לפסגה

אנגליה נהנתה מתצוגת נבחרתה מול בלארוס (0:3), ואחרי שהבטיחה די מזמן את עלייתה למונדיאל 2010, היא יכולה לחזור ולהתרכז במאבקי הפרמיירליג שחוזרת בשבת לפעילות. ההפתעה של היום הגיעה מאצטדיון האור של סנדרלנד, שם ניצחה הקבוצה המקומית 0:1 גדול את ליברפול הדועכת, שממשיכה לשקוע. גם צ'לסי במאוכזבות הערב, כשהבלוז קיוו להמשיך את מגמת הניצחונות, אך נעצרו עם הפסד 2:1 בבירמינגהאם לאסטון וילה, ומנצ'סטר יונייטד ניצלה זאת כדי לנצח 1:2 את בולטון ולהעפיל חזרה לראשות הטבלה. ארסנל הנפלאה הסתדרה עם בירמינגהאם בדרך ל-1:3 קליל, בעוד פורטסמות ממשיכה לנעול את הטבלה אחרי הפסד 2:1 לטוטנהאם ולאקס, הארי רדנאפ. מה נאמר על מעמדו של פול הארט כעת? במשחקים אחרים אברטון, שפתחה רע מאוד את העונה, הוציאה 1:1 מוולבס, בעוד ווסטהאם, שמשוועת לנקודות בתחתית, הפסידה הערב שוב, הפעם 2:1 לסטוק סיטי.

אסטון וילה - צ'לסי 1:2

קבוצתו של מרטין אוניל חיכתה לרגע בו תוכל להוכיח את עצמה, ואין כמו מפגש עם מוליכת הטבלה כדי לספק תשובה לאוהדים ולתקשורת, המפקפקת בעוצמה של אסטון וילה. צ'לסי הגיעה לאחר שבעה ניצחונות בשמונה משחקים, כולל ניצחון יוקרתי על ליברפול במחזור הקודם, אך הספתח המוצלח של קרלו אנצ'לוטי נבלם היום בבירמינגהאם עם הפסד ליגה שני רצוף מחוץ לסטמפורד ברידג'.

אוניל המשיך עם ההרכב שהשיג תיקו מול מנצ'סטר סיטי, בעוד אנצ'לוטי ביצע שלושה שינויים כולל החזרתו של פטר צ'ך אל בין הקורות לאחר עונש הרחקה. רגעים אחרי שנשלל פנדל מהמארחת, נראה כי התסריט של המאמן האיטלקי ממשיך כסדרו, כשדידייה דרוגבה הסתובב על ג'יימס קולינס וירה מ-25 מטרים כדור שקיפץ לפני בראד פרידל החולמני ונכנס פנימה בדקה ה-15. 18 דקות חלפו והשיוויון הגיע, כשהסקורר החדש של וילה, ריצ'רד דאן, נגח לרשת את שערו השני ברציפות, אחרי כדור קרן שהוסט על ידי פרנק למפארד והשאיר את הבלם האירי בעמדה קורצת.

הקצב הנפלא מהמחצית הראשונה נמשך גם לאחר ההפסקה, והווילאנס השלימו מהפך על טהרת הבלמים. קרן של יאנג מצאה שוב את הגנת צ'לסי מובכת, צ'ך יצא רע וקולינס נגח מקרוב אל הרשת. מכאן החלה צ'לסי להגביר את שליטתה במשחק, אבל דרוגבה ואנלקה נתקלו בפרידל שמנע לפחות שני שערים בטוחים. וילה החזיקה מעמד עד לשריקת הסיום והצטרפה למובילות בפער של חמש נקודות מצ'לסי, שתנסה להתאושש מההפסד בהמשך השבוע בליגת האלופות.

מנצ'סטר יונייטד - בולטון 1:2

ללא ווין רוני הפצוע, שאף עשוי להחמיץ את משחק ליגת האלופות של היונייטד נגד צסק"א מוסקבה באמצע השבוע, העלה אלכס פרגוסון את מייקל אואן בהרכב לצד דימיטאר ברבאטוב בהתקפה. אלא שהעונה, על אף הדומיננטיות האדירה של רוני, השדים האדומים מוכיחים שהם יכולים להסתדר ללא שחקן כזה או אחר, וגם הערב, מול הוונדרס, שלא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים, הם הציגו יכולת טובה מאוד.

הפתיחה של המארחים היתה מוחצת, כאשר כבר בדקה הרביעית פרץ פטריס אברה באגף שמאל, חיפש את אואן ברחבה, והחלוץ נגח כדור שפגע בזאט נייט האומלל ועשה דרכו פנימה. 0:1 מהיר ליונייטד, שלא הלכה אחורה, ובדקה ה-33 דאבל פס יפה בין אנטוניו ולנסיה וגארי נוויל הסתיים בבעיטה של הקיצוני האקוודורי לפינה, וזה כבר 0:2 לאלופה. כל שנותר לבולטון היה לנסות ולמצוא את השער המצמק, ולהשיגו בדקה ה-75, כשמתיו טיילור נגח הגבהה של קווין דייויס כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:2 לשדים האדומים. תמיר כהן פתח בהרכב הוונדרס והוחלף בדקה ה-64. בעקבות ההפסד של צ'לסי, יונייטד חוזרת לפסגת הטבלה.

פורטסמות - טוטנהאם 2:1

עוד לפני המשחק הלחץ בפומפי היה בשמיים, גם משום שהקבוצה נועלת את הטבלה וזקוקה נואשות לנקודות, גם בשל מינוי של אברהם גרנט למנהל מקצועי, וגם בשל בחישת התקשורת במעמדו של המאמן פול הארט. גרנט (שלא נכח הערב במשחק בשל אילוצים אישיים שגרמו לו לטוס לישראל) טרם קיבל אישור עבודה, ובקבוצה מצפים בקוצר רוח לתחילת עבודתו, אבל בינתיים, כדי להוסיף על השמחה, הגיע העירה המאמן לשעבר הארי רדנאפ, שלא ריחם לרגע על האקסית המיתולוגית.

ה-29 הגביהה ניקו קרנצ'אר כדור לרחבה, אליו הגיע ראשון לדלי קינג כדי לקבוע 0:1. התרנגולים המשיכו ללכת קדימה, ושניות לפני הירידה לחדרי ההלבשה בישל ג'רמיין ג'אנס לג'רמיין דפו את שערו השישי העונה. פומפי ניסתה לחזור לעניינים, כשקווין פרינס בואטנג צימק ל-2:1 בדקה ה-59, אך שם זה נגמר. ההיסטוריה לא השתנתה, ופורטסמות, שניצחה את הספרס רק פעם אחת בתשעת המפגשים האחרונים, לא הצליחה לנצח גם הפעם. הארי רדנאפ חוגג, והפעם זה עומד ביחס הפוך לרגשותיה של פומפי. טל בן חיים פתח בהרכב המפסידים ושיחק 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סנדרלנד - ליברפול 0:1

רק פעם אחת ב-16 שנות הפרמיירליג ניצחו המארחים את ליברפול, ובששת המשחקים האחרונים בין השתיים ליברפול ניצחה מבלי לספוג שער. למעשה, סנדרלנד לא הזיזה את הרשת של האדומים במשך תשע שעות וחמש דקות. על אף המספרים האלה, ואולי דווקא בגללם, הלחץ כולו היה על ליברפול, שהיתה חייבת ניצחון כדי להישאר דבוקה לצמרת. ללא פרננדו טורס וסטיבן ג'רארד הפצועים, ועם יוסי בניון בהרכב, הציגו האדומים יכולת חלשה והפסידו, בצדק, לחתולים השחורים המפתיעים של סטיב ברוס.


פתיחת המשחק היתה יוצאת דופן, כשבדקה החמישית קיבלנו את אחד השערים המוזרים בשנים האחרונות באנגליה, כשלי קטרמול העביר כדור לדארן בנט, שבעט היטב וקבע 0:1 לסנדרלנד. מפתיע? בהחלט. אלא שרק בהילוך החוזר התברר כי החלוץ המצוין מצא את הרשת בפעם השמינית העונה הודות לבלון אדום שהיה ברחבה, ושהיטה את הבעיטה של בנט, בלבל את פפה ריינה, ונכנס. ליברפול ניסתה להתאושש מהמאורע המשונה, אלא שדווקא בנט היה קרוב להשלים צמד בדקה ה-38, אך החמיץ.

בדקה ה-58 נכנס בודווין זנדן הוותיק להופעת בכורה במדי המארחת, ובדקה ה-61 הגיע בנט להזדמנות מצוינת נוספת, הפעם אחרי שעקף את ריינה, אלא שהפעם הקורה מנעה ממנו את השער. ליברפול חיפשה את השוויון המיוחל, אך יכולת התקפית חלשה מחד והופעה מרשימה של שוער סנדרלנד, קרייג גורדון, מאידך, לא אפשרה להם לעשות כך. מפלס הלחץ אצל רפא בניטז ושחקניו עתיד להגיע למחוזות חדשים, ובסיום הערב למשחק היו שני גיבורים: סקורר מצוין של אחת הקבוצות המרנינות בליגה, ובלון קטן ואדום.

ארסנל - בירמינגהם 1:3

הפעם האחרונה שבירמינגהאם ניצחה את ארסנל היתה אי שם ב-1957, ואחרי המשחק הערב, אלכס מקליש ושחקניו יחפשו לשנות את ההיסטוריה במשחק אחר. התותחנים הצעירים והמופלאים הגיעו למשחק הערב אחרי ה-2:6 המדהים על בלקבורן במחזור הקודם, ואת המשחק הנוכחי הם פתחו בדיוק איפה שסיימו את הקודם. אחרי הזדמנויות של וולקוט ורוזיצקי הגיעה הדקה ה-15, ואיתה רובין ואן פרסי, שקיבל כדור מאלכסנדר סונג, עבר בקלילות ובאלגנטיות את ג'ו הארט, וגלגל פנימה. 0:1 נהדר לארסנל, שלא עצרה וחיכתה שתי דקות בלבד כדי להרשית בפעם השניה, הפעם כאשר כדור גדול של תומאס רוזיצקי מצא את אבו דיאבי, שנשאר חופשי ברחבה וקבע 0:2 קליל.

תיאו וולקוט, שחזר סוף סוף לקו הבריאות, נפצע בשלהי המחצית ואף הוחלף על ידי אנדרי ארשבין בדקה ה-33, ובדקה ה-37 מצאו האורחים את השער המצמק, כשלי בוייר הוותיק ניצל אי הבנה בהגנת התותחנים כדי לצמצם ל-2:1. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאנדרי ארשבין, שקיבל בישול של פברגאס כדי לקבוע את תוצאת המשחק - שלישיה נוספת של ארסנל, ושלוש נקודות נוספות לחבורה המלהיבה של ארסן ונגר.

אברטון - וולבס 1:1
לוולבס: קווין דויל (76), לאברטון: דיניאר ביליאלדינוב (88)

סטוק סיטי - ווסטהאם 1:2
לסטוק: ג'יימס ביטי (11, 69), לווסטהאם: מתיו אפסון (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully