וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כשהצמרת מזייפת, קרית שמונה משתלטת

אחרי שאף אחת משלוש הראשונות לא ניצחו, שחקניו של רן בן שמעון הביסו 0:3 את הפועל ירושלים ועלו למקום הראשון

קבוצות הצמרת של הליגה הלאומית לא ניצלו את פגרת הנבחרת כדי לחזור חדות יותר, ורק אחת מהן, עירוני קרית שמונה, הצליחה לסיים עם ניצחון. אף אחת משלוש המוליכות ערב פתיחת המחזור לא עשתה זאת, מה שהעלה את שחקניו של רן בן שמעון לראשות הטבלה לאחר המחזור השישי.

הפועל כפר סבא, שפתחה את העונה עם הרבה יומרות, התארחה אצל הפועל ראשון לציון שניצחה 0:3 והנחילה לכפר סבאים את הפסדם הראשון העונה. הפועל עראבה, עוד קבוצה שכבר הוזכרה כמועמדת לעלייה, הפסידה בביתה למכבי באר שבע 1:0. קבוצת הצמרת היחידה שהשיגה לפחות נקודה אחת הייתה עירוני רמת השרון, שנפרדה מהפועל אשקלון בתיקו 1:1. בזמן שאלה שמטו נקודות, קרית שמונה גילתה בגרות ועם 0:3 חלק על הפועל ירושלים היא כבשה את הפסגה. עירוני בת ים המשיכה לנצח בחוץ, הפעם 2:3 על בית"ר שמשון תל אביב.

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 0:3

הקבוצה מעיר היין השיגה ניצחון ראשון העונה, ועוד על מוליכת הטבלה ערב המחזור. כפר סבא סבלה מחוסר מזל, כששוערה יוסי בצלאל נפצע אחרי נסיון הרחקת כדור במחצית הראשונה ונטש את שטח המגרש כשהוא צולע.

עם תחילת המחצית השניה החלה החגיגה של ראשון לציון. בדקה ה-48 הכניס מגלן אוואלה כדור לרחבה ובן דרור המשיך לשער כדי לקבוע 0:1. המארחים המשיכו לתקוף ובדקה ה-65, כדור שפגע בשופט רועי ריינשרייבר השאיר את מגלן מול השוער, הניגרי לא התבלבל וקבע 0:2. ארבע דקות לסיום השלים מגלן צמד, אחרי שנהנה מבישול של גל ספיר הצעיר ומצא את עצמו מול שער ריק. הפועל כפר סבא ספגה מכה נוספת במשחק כששי דוד הורחק בדקה ה-83.

אחווה עראבה - מכבי באר שבע 1:0

העולה החדשה רשמה משחק שלישי ללא ניצחון, והפעם זה גם הסתיים בהפסדה הראשון העונה, במשחק שנערך בלוד. רפי עמוס כבש את השער היחיד במשחק לזכות הבאר-שבעים בדקה ה-43. באר שבע, שגם היא עלתה השנה מליגה א', עלתה בזכות הניצחון הזה למקום החמישי והצטרפה באופן רשמי לצמרת הליגה הלאומית.

הפועל אשקלון - עירוני רמת השרון 1:1

הקבוצה מהשרון קיוותה להמשיך ולהציג את היכולת ההתקפית הטובה ביותר בליגה השניה, אבל המשחק באשקלון התגלה כמשחק חוץ קשה מאוד, ובסופו של דבר גם נקודה אחת שירתה אותם כדי להשתלט, לפחות זמנית, על המקום הראשון בטבלה.

אלירן אסאו כבש את השער הראשון במשחק לזכות המארחים מאשקלון, אלא שרמת השרון השיגה בעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-55, ורם סטי דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עירוני קרית שמונה - הפועל ירושלים 0:3

הקבוצה של רן בן שמעון מקווה לשוב לליגת העל מה שיותר מהר, אבל היא יודעת שהתחרות העונה, בניגוד לאשתקד, תהיה קשה מאוד. בינתיים היא נהנית ממומנטום חיובי ולא איפשרה להפועל ירושלים להפריע לה במטרות שהיא הציבה לעצמה. הקבוצה הצפונית, שפתחה את העונה עם ניצחון, המשיכה לא טוב, אבל חזרה לעצמה במשחקים האחרונים וכעת היא יכולה לסמן וי עם העפלתה לראשות הטבלה.

מול הפועל ירושלים, שספגה ערב המחזור 11 שערים, זה לא היה קשה מדי. ירושלים, שהגיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי על הפועל אשקלון, הוציאה שלוש פעמים כדורים מהשער אחרי שעמיר נוסבאום (9), תומר סויסה (26) וסלאח חסארמה (42) עשו כמעט כל מה שהם רצו. במחזור הבא תחכה לירושלים בני לוד, כשמולה היא תנסה לאסוף ניצחון שלישי העונה.

בית"ר שמשון/תל אביב - עירוני בת ים 3:2

כשהיא עדיין ללא הפסד העונה, פגשה קבוצתו של לופא קדוש בשכונת התקווה את חברתה לליגה הארצית אשתקד. בת ים, שלא ניצחה העונה במגרשה (שני הפסדים ותיקו), המשיכה לאסוף נקודות הרחק מהבית עם ניצחון חוץ שלישי רצוף. אקקי מיקוצ'דזה הגאורגי העלה את בת ים ליתרון בדקה ה-42, ובמחצית השנייה היה זה מאור אסור שהרשית פעמיים בדקות 55 ו-60. מתי אברהם ענה עם צמד משלו בדקות 80 ו-85, אבל שער שיוויון לא הגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully