וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאלה שהתייחסו אליי כמו לזבל, תמצצו"

מאמן ארגנטינה מאושר מה-0:1 באורוגוואי, וסגר חשבון עם מבקריו. פורלאן: "לפחות יש לנו אפשרות לעלות מהפלייאוף"

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

רבים פקפקו ביכולתו של דייגו מראדונה להוליך את נבחרתו לניצחון במגרשה הביתי של היריבה השנואה אורוגוואי. במשחקיה האחרונים במסגרת מוקדמות גביע העולם, ארגנטינה ספגה הפסדים מביכים ותבוסה מבישה לבוליביה. אורוגוואי, לעומתה, הגיעה למשחק האחרון במסגרת המוקדמות במומנטום חיובי, ויחד עם יתרון הביתיות נראתה פייבוריטית לנצח ולעלות ישירות מהמקום הרביעי אל דרום אפריקה, ולשלוח את ארגנטינה למשחקי המבחן או אפילו הביתה. אבל מראדונה, שלפני המשחק דיבר על הארכת חוזהו בתקשורת הארגנטינאית, הוא חתול עם כמה וכמה נשמות. המחליף מריו בולאטי הבקיע את שער הניצחון הארגנטינאי בדקה ה-84, מראדונה ניצח 0:1 במונטבידאו, ועכשיו יוכל להתרכז, ככל הנראה, במשימה הבאה שלו והיא הדרכת האלביסלסטה בדרום אפריקה.

בסיום המשחק הארגנטינאים חגגו על כר הדשא ובכל רחבי מדינתם. מראדונה, שהרגיש היטב את חצי הביקורת בשבועות האחרונים, אמר לאחר המשחק: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לארגנטינאים, אני מודה לנבחרת". מראדונה ניצל את ההצלחה כדי לסגור חשבון עם מבקריו. "לכל אלה שלא האמינו בנבחרת, לכל אלה שהתייחסו אליי כמו לזבל, היום אנחנו במונדיאל, אחרי שניצחנו נבחרת כמו אורוגוואי".

"אני איש של שחור או לבן", המשיך מראדונה שזה היה ניצחון החוץ הראשון שלו במסגרת המוקדמות, "אין אפור בחיים שלי. אני רוצה להודות לשחקנים שנתנו לי את הזכות לקחת את ארגנטינה למונדיאל".

"אורוגוואי הייתה יריבה קשה, אבל הצלחנו לכפות את הסגנון שלנו ולעלות. אפשר לעבוד בשקט עד המונדיאל", אמר חואן סבסטיאן ורון בסיום.

באורוגוואי שררה אכזבה עמוקה. במדינה הקטנה ציפו לניצחון והאמינו שביכולתם לעשות זאת מול היריבה הגדולה מהצד השני של נהר לה פלאטה. "הייתה לנו הזדמנות חד פעמית, ולא לקחנו אותה", אמר חלוץ הסלסטה דייגו פורלאן, "לפחות יש לנו אפשרות לעלות מהפלייאוף". אורוגוואי תתמודד במשחקי המבחן נגד קוסטה ריקה, שסיימה במקום הרביעי של בית צפון מרכז אמריקה והקריביים (קונקק"ף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully