וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הבקעה חגגה ניצחון ראשון

הקבוצה המחודשת של ג"ש ניצחה את לב השרון 63:73. קרית אתא הדהימה את אשדוד 81:86, נצרת עילית ניצחה בהארכה

הליגה הלאומית, שנראית כמי שהולכת להיות העונה ליגה צמודה ביותר, נפתחה היום (שלישי) בקול תרועה רמה וסיפקה לא מעט מתח ודרמות. מי שללא ספק נחשבת למועמדת בכירה להעפיל לליגת העל בתום העונה היא מ.כ. הבקעה, הקבוצה שהתגלגלה בפגרה לשמה החדש מהיותה גבעת שמואל. הקבוצה, אותה מדריך דרור כהן, ניצחה במשחקה הראשון העונה את הפועל לב השרון 63:73.

אחרי שפיגרה הבקעה 37:33 בהפסקה, חזרה הקבוצה המאוחדת של בקעת אונו לעניינים במחצית השנייה והבטיחה את הניצחון לא מעט בזכות גרי גנדל, שקלע 17 נקודות. איתי גרינבוים ואילון זגורי הישראלים תרמו 11 נקודות כל אחד ואדריאן אוטר הוסיף עשר. אצל לב השרון הבולט היה יותם שירן, שקלע 26 נקודות. אסף ליפשיץ (13 נקודות) ותומר חולי (12) סייעו לו.

עירוני קרית אתא, שירדה בשנה שעברה מהמקום האחרון בליגת העל, הדהימה את מכבי אשדוד, אחת הקבוצות היציבות בליגה, 81:86 במשחק חוץ. אשדוד שיחקה ללא ארז קוחנסקי הפצוע ונראה כי חסרונו הורגש במהלך המשחק. ניר סטולרו הוליך את קלעי קרית אתא עם 19 נקודות והזר קליפטון לי הוסיף 18 משלו. באשדוד בלט רמון קלמנטה עם 32 נקודות ואופיר פרחי הוסיף 16 שלא הספיקו.

הפועל נצרת עילית, אחת הקבוצות שמדברות בכל שנה על עלייה אך דווקא במאני טיים מתקשה, סיפקה דרמה לא קטנה בבית נגד אליצור יבנה ולבסוף הפסידה 88:86. כזכור, נצרת עילית הגיעה בשנה שעברה לפלייאוף, אך הפסידה שם למכבי הוד השרון וגם את עונת 2009/10 היא לא הצליחה לפתוח ברגל ימין אחרי שהמשחק הגיע להארכה.

בריאנט מרקסון היה הבולט בשורות יבנה עם 27 נקודות כשגם אלכס צוברביץ' עזר לו עם 20. ברד ביירסון הוביל את קלעי נצרת עם 26 נקודות ושמונה ריבאונדים. ביירסון צימק ל-85:83 לנצרת שתי דקות לסיום, אך טל קרפלס דייק מהעונשין בצד השני. יניב כהן עוד קלע שלשה וצימק לשתיים 47 שניות לסיום, אך בהמשך הוא פספס זריקה נוספת ויבנה הבטיחה את הניצחון.

העולה החדשה לליגה הלאומית, מכבי באר יעקב, עשתה לא מעט צרות לאליצור רמלה, אבל נכנעה בסופו של דבר 85:76. אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ב-19:23 לרמלה, באר יעקב דהרה קדימה וירדה להפסקה ביתרון מפתיע 38:47. בהמשך שחקניו של עופר חרותי נחלשו ורמלה חגגה ניצחון בכורה, הרבה בזכות סדריק ג'קסון, שסיים עם 18 נקודות. בשורות המפסידה היה ליאור לוי הבולט עם 20 נקודות.

מכבי הוד השרון, שהייתה קרובה לעלות בשנה שעברה, הפסידה להפועל יקנעם/מגידו 89:76 לעיני 300 צופים. סטנלי ברנדי הבלתי נגמר אמנם קלע 20 נקודות והוריד עשרה כדורים חוזרים, אבל בצד המנצח היה אושרי אלמוזנינו הבולט עם 18 נקודות.

הפועל בארי, שעלתה על חשבונה של נס ציונה, שהידרדרה לליגה הארצית, הייתה קרובה לניצחון בכורה בבית על אליצור כוכב יאיר, אך הפסידה בתום משחק צמוד 76:75 אחרי שאבירם זלקוביץ' קלע את הנקודה המכריעה מהעונשין. הרב קורטני הוביל את קלעי בארי עם 25 נקודות, גיל אמיתי וזלקוביץ' קלעו 16 נקודות כל אחד לצד המנצח.

ביום חמישי יערך המשחק בין הפועל טבעון להפועל חיפה, שינעל את המחזור הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.כ הבקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully