וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מונה למנהל המקצועי של פורטסמות

פומפי אישרה את מינויו של הישראלי כמנהל מקצועי לשלוש שנים. גרנט חוזר למועדון בו החזיק בתפקידו הראשון בפרמיירליג

הפעם זו לא שמועה, זו מציאות - אברהם גרנט ישמש כמנהל מקצועי בפורטסמות. גרנט סיכם היום (רביעי) לשלוש שנים בקבוצה בה שימש בתפקיד הראשון שלו באנגליה - מנהל טכני. פורטסמות אישרה רשמית את המינוי ועל פי הפרסומים, גרנט יהיה אחראי על חיזוק הקבוצה בחודש ינואר ויעבוד בצמוד למנג'ר הנוכחי, פול הארט.

יו"ר פורטסמות, פיטר סטורי, פרסם הודעה רשמית: "פול הארט נשאר בתפקידו כמנג'ר וגרנט יעבוד לצידו וייתן לו מניסיונו. התפקיד של אברהם הוא לעזור ולייעץ לפול. בחירת השחקנים וההרכב תישאר בידי המנג'ר. כעת יש לנו שני אנשים מנוסים שעובדים יחד והמועדון ירוויח מזה. לפול אין עוזר מאמן, אבל כעת יש לו מנהל מקצועי שעובד לצידו. שניהם יהיו חלק מהצוות שיחליט על קניית ומכירת שחקנים".

גרנט בן ה-54 הגיע לפורטסמות בקיץ 2006 והעביר עונה אחת כמנהל טכני. לאחר מכן שימש בתפקיד של מנהל מקצועי בצ'לסי לפני שהחליף את ז'וזה מוריניו המפוטר. תחת גרנט, צ'לסי הגיעה לגמר ליגת האלופות והפסידה בפנדלים למנצ'סטר יונייטד. מאז פוטר מהבלוז בקיץ 2008, גרנט לא עבד בשום תפקיד עד היום. שוער פורטסמות, דייויד ג'יימס, הגיב למינוי וצוטט ב"גרדיאן": "אני אוהב את אברהם, הוא בחור נהדר וזהו צעד טוב. כשהצטרפתי למועדון, הוא כבר היה שם והיה פעיל מאוד בהכנות למשחקים. הוא אדם חכם והגון עם ידע נרחב בכדורגל".

במהלך החודשים האחרונים מאז פוטר מצ'לסי נקשר שמו של גרנט למספר רב של תפקידים בקבוצות ונבחרות בכל רחבי הגלובוס. כמעט בכל פעם שמנג'ר בפרמיירליג איבד את משרתו, שמו של גרנט צץ כאחד המועמדים. גם קבוצות כמו: לוקומוטיב מוסקבה, היידוק ספליט, הארטס הסקוטית ואחרות ושלל נבחרות מזרח אירופאיות הוזכרו כמועמדות לקלוט את המאמן, שהמשיך לחכות להזדמנות לחזור לפרמיירליג.

רק השבוע, השלים איש העסקים הסעודי עלי אל פראג' רכישת 90 אחוז ממניות המועדון, שהוחזקו על ידי סולימאן אל פאחים. הבאתו של גרנט היא הפעולה הראשונה של אל פראג', שהובא למועדון על ידי היו"ר פיטר סטורי, כבעלים החדש. הבעיות הכלכליות הקשות במועדון אילצו את אל פאחים, שהחזיק בבעלות על הקבוצה 43 ימים בלבד, למכור את רוב מניותיו לאל פראג', על מנת להציל את המועדון ולאפשר תשלום משכורות.

הבוקר פורסמו באנגליה ידיעות לפיהן מעמדו של המנג'ר, פול הארט, מעורער בשל החלפת הבעלים. שמותיהם של רוברטו מנצ'יני, אלן קרבישלי וגורדון סטראכן הועלו כמועמדים להחליף את הארט. כעת, עם הגעתו של גרנט למועדון, באנגליה מעריכים כי הלחץ על הארט רק יגבר, אך סטורי, כאמור, הכחיש כי הארט יפוטר וציין שהשניים יעבדו יחדיו.

כזכור, פורטסמות רשמה את פתיחת העונה הגרועה בתולדות הפרמיירליג והגרועה באנגליה ב-79 השנים האחרונות כשהפסידה את שבעת המשחקים הראשונים של העונה, אך בשבת השיגה ניצחון ראשון 0:1 על וולבס. גרנט יתאחד בפורטסמות עם הבלם הישראלי, טל בן חיים. עת שהשניים עבדו יחד בצ'לסי תקף הבלם בחריפות את המאמן, שמיעט לתת לו דקות משחק, ובתגובה נקנס על ידי גרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully