וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות כספי יצא מלך

הפורוורד הישראלי רשם בכורה לא רשמית במדי סקרמנטו קינגס, וקלע 9 נקודות (4 מ-4 מהשדה) ב-9 דקות, בהפסד 98:86 בפורטלנד. "התרגשתי, שמח שההתחלה טובה. כשקיבלתי הזדמנות לעלות, עליתי עם ביטחון ומוטיבציה"

אחרי שבועות של אימונים מפרכים וסיקור אינטנסיבי מצד התקשורת הישראלית, עומרי כספי טעם הלילה (בין שלישי לרביעי) מהדבר האמיתי. הפורוורד הישראלי עלה מהספסל 2:54 דקות מפתיחת הרבע הרביעי, כשקבוצתו סקרמנטו קינגס פיגרה 77:64, ו-6 שניות לאחר מכן לקח ריבאונד בהגנה לאחר החטאה של רודי פרננדז. 7:40 דקות לסיום המשחק כספי קלע את הסל הראשון שלו בסקרמנטו, והמשיך למאזן יפה של 9 נקודות ב-9 דקות, ללא החטאה (4 מ-4 מהשדה, 1 מ-1 לשלוש), ו-2 ריבאונדים (1 בהתקפה). כספי יכול להיות מרוצה מהמספרים, אבל בסופו של דבר הקינגס יצאו מהרוז גארדן של פורטלנד עם הפסד 98:86.

"זה היה משחק ראשון והיו המון פרפרים בלילה שלפני. אבל לשמחתי כבר עברתי כמה וכמה דברים בכדורסל", אמר כספי לאחר המשחק בשיחה עם כתב וואלה! ספורט אוהד גרינוולד. "ידעתי שאני צריך לנתב את כל הלחץ למקומות של ריכוז ומוכנות. אני יושב ומחכה להזדמנות שלי. מכל דקת משחק אני רוצה לעשות שתיים. היום קיבלתי 9 דקות ואני מקווה שבמשחק הבא זה יהיה 15".

"מבחינתי, בכל ערב אני אעשה את המקסימום ומקווה שלאט לאט אתקדם", הוסיף כספי, ששמר על דריכות וחיכה להזדמנות שלו. "הערב ישבתי בשלושת הרבעים הראשונים בחוץ, משחק NBA לוקח הרבה מאוד זמן, אבל נשארתי מאוד מרוכז ובטוח. תוך כדי המשחק דיברתי עם עצמי, אמרתי שלא אתן לשום דבר להפריע לי. ברגע שקיבלתי הזדמנות לעלות, עליתי עם ביטחון ומוטיבציה, אני מקווה שזה ישתלם. אני תמיד אומר לעצמי, רק לעבוד קשה ולעשות את העבודה. גם הערב עשיתי דברים שאני עושה בדרך כלל, עשיתי כמה חדירות, הטבעה ושלשה. האמת שהתרגשתי, אבל אני שמח שהייתה התחלה טובה. החבר'ה פה מאוד מפרגנים ותומכים, הם עוזרים לי מאוד כי אני רוקי, כי אני ממדינה אחרת. המאמן אמר לי בסוף המשחק 'עומרי, עשית עבודה מצוינת', אבל אני לא נותן לדברים האלה לעלות לראש יותר מדי. מחר בערב יש לנו עוד משחק נגד פורטלנד, הם באים אלינו, ועכשיו האתגר שלי הוא להמשיך להיות מרוכז ולעשות את העבודה שלי".

תוצאות משחקי הלילה:

קליבלנד - שארלוט 87:92
וושינגטון - ממפיס 92:101
פילדלפיה - טורונטו 98:107
סן אנטוניו - יוסטון 99:85
פורטלנד - סקרמנטו 86:98

היכנסו ללינק המצורף כדי לדעת איך הייתה הבכורה הלא רשמית של שאקיל אוניל במדי קליבלנד, ולשאר משחקי הלילה.

פורטלנד - סקרמנטו 86:98

כשמאמן סקרמנטו, פול ווסטפאל, התייחס ליכולתו של כספי במחנה האימון, הוא סבר שהפורוורד הישראלי ירוויח את הדקות שלו בזכות ההגנה הטובה. אולי זה מה שחשב המאמן כשהכניס את כספי למשחק 2:54 דקות בתוך הרבע הרביעי, כשהקינגס פיגרו 77:64. כספי לקח מיד ריבאונד הגנה, ו-7:40 דקות לסיום הרבע השלישי קלע 2 נקודות ראשונות במדי סקרמנטו. בהמשך כספי קיבל מסירה מג'ון ברוקמן, שניצל את התנועה של הפורוורד הישראלי, וכספי סיים את זה בהטבעה. כספי המשיך לנוע בהתקפה ו-2:52 דקות לסיום הרבע הניח את הכדור בסל בדרך ל-6 נקודות. אקורד הסיום ההתקפי הגיע 1:09 לסיום המשחק, כשכספי קלע שלשה וצימק ל-95:86. בסיום פורטלנד רשמה ניצחון 86:98, כשלמרקוס אולדרידג' מוליך אותה עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים. גרג אודן קלע מהספסל 18 והוריד 9 ריבאונדים, אנדרה מילר הוסיף 16 למנצחים, וטרוויס אאוטלו תרם 10. את הקינגס הוליכו שלושה שחקנים שקלעו 12 נקודות כל אחד - ג'ייסון תומפסון (7 ריבאונדים), קווין מרטין (2 מ-10 מהשדה) וטייריק אוונס (5 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully