וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לא טרף קלן

באיירן מינכן ציפתה למשחק ביתי פשוט מול קלן, אך איכזבה וסיימה ב-0:0. לברקוזן בפסגה בזכות 0:4 מרשים על נירנברג

רגע לפני היציאה לעוד פגרת נבחרות, מעט מפתיע לשמוע כי דווקא באיירן מינכן הגדולה ובעלת הסגל הרחב מצפה בקוצר רוח להפוגה המתקרבת. הקבוצה של לואי ואן חאל, ללא אריאן רובן הפצוע, אירחה היום (שבת) את קלן ולוקאס פודולסקי, נפרדה מהם ב-0:0 מאכזב וקיבלה את מבוקשה כשיצאאה לפגרה, אך רק עם נקודה אחת.

לברקוזן הבלתי מנוצחת עלת לפסגה לפחות זמנית, בזכות ניצחון מרשים 0:4 על העולה החדשה נירנברג. האלופה וולפסבורג לא התאוששה מההפסד בליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד, כשחילצה בקושי 1:1 בבוכום. שתי הבורוסיות, מנשנגלאדבך ודורטמונד, חיפשו לצאת מהמשבר אחת על חשבון רעותה, ודורטמונד עשתה זאת עם 0:1 קטן. שאלקה פתחה את המחזור כבר אתמול, כשניצחה בביתה 0:2 את פרנקפורט, ונצמדה לחבורה המוליכה בצמרת.

* הרטה ברלין, שתארח מחר את המבורג, מינתה את פרידהלם פונקל בן ה-55 למאמנה החדש. פונקל עבר בחמש השנים האחרונות בפרנקפורט עד שעזב הקיץ, והוא מחליף בתפקיד את לוסיאן פאברה השוויצרי שפוטר בשבוע שעבר בעקבות פתיחת עונה קטסטרופלית.

באיירן מינכן - קלן 0:0

אחרי שבוע כושל, במהלכו הפסידה 1:0 בקרב הצמרת בהמבורג ולא מצאה את הרשת מול יובנטוס בתיקו המאופס בליגת האלופות, באיירן מינכן חיפשה ניצחון לעיני הקהל הביתי בליגה כדי להירגע. לצערו של לואי ואן חאל, אריאן רובן נפצע במהלך המשחק מול יובנטוס וייעדר בארבעת השבועות הקרובים, אבל פרנק ריברי שהיה בספק פתח בהרכב, לא בא לידי ביטוי והוחלף במחצית על ידי דניאל פראניץ'

לוקאס פודולסקי, ששב לקלן אחרי תקופה בה ידע בעיקר אכזבות בבאיירן, ניסה לעקוץ במתפרצות, אבל באיירן הייתה קרובה יותר לשער עם שני כדורים למשקוף מראשו של בסטיאן שווינשטייגר (11 ו-38). הבווארים שלטו בכדור מעל 70% מהזמן, אבל ניסיונות התקיפה שלהם עלו בתוהו וגם השחקנים היצירתיים היו מתחת לרמתם הרגילה. תיקו שלישי לבאיירן העונה, ואוי כמה שהם צריכים את הפגרה.

לברקוזן - נירנברג 0:4

ליופ היינקס ושחקניו הייתה הזדמנות לתפוס את ראשות הטבלה לפחות ל-24 שעות, אחרי השעתיים בהן בילו בפסגה בשבת שעברה, והם לא התכוונו לתת לה לחמוק. לברקוזן טרם הפסידה העונה והגיעה כפייבוריטית ברורה להשיג ניצחון שישי במפגש עם העולה החדשה נירנברג, הממוקמת מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד בלבד.

טוני קרוס הצעיר שוב מילא את מקומו של רנאטו אוגוסטו בקישור הקדמי, והחליף את הברזילאי גם במצבים הנייחים כששלח בעיטה חופשית נהדרת מ-20 מטרים לרשת של רפאל שפר כבר בדקה השנייה. הקפטן הנפלא סימון רולפס הכפיל את התוצאה בדקה ה-28 מהנקודה הלבנה, אחרי עבירה ברחבה על טוני קרוס, והשוויצרי ארן דרדיוק נעץ את השלישי בדקה ה-34. לאחר ההפסקה נרגע לברקוזן, אבל השיגה את הרביעי מראשו של סטפן קיסלינג וכעת תמתין למעידה של המבורג כדי להתבסס בראשות הטבלה.

בוכום - וולפסבורג 1:1

אחרי הופעה מכובדת באולד טראפורד שהסתיימה בהפסד כואב בליגת האלופות, חזרה וולפסבורג לליגה שם המתינה לה במקום בוכום העיקשת. דייגו בנאליו, שריצה עונש הרחקה במשחק הליגה הקודם, שב לשערה של האלופה מולה ניסה פרנק היינמן, שהחליף את מרסל קולר על הקווים של בוכום, להשיג ניצחון שני ברציפות. אחרי מחצית מאופסת נפל השער הראשון, כשהאירני ואהיד השמיאן נגח פנימה בדקה ה-53 מתיבת החמש. שינג'י אונו היפני הורחק משורות בוכום כעבור עשר דקות, וזה איפשר לוולפסבורג ללחוץ ולאזן את התוצאה מנגיחה של אדין דזקו בדקה ה-75, אחרי בישול של המחליף האלג'יראי קארים זיאני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בורוסיה מנשנגלאדבך - דורטמונד 1:0

שתי הבורוסיות פתחו את העונה בצורה טובה, אולם מאז מחזור הפתיחה חוו בעיקר מפחי נפש. דורטמונד הגיעה אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל ההפסד הביתי הכואב בדרבי לשאלקה, אבל השיגה את ניצחונה השני העונה במגרשה של גלאדבך, לה היה זה הפסד רביעי ברציפות. רוברטו קולאוטי ישב על הספסל לאורך כל המשחק וגל אלברמן כלל לא נכלל בסגל, כשמאמנם מיכאל פרונצק ראה את מעמדו מתערער בעקבות שער מצוין של לוקאס באריוס הארגנטינאי, שסוף סוף הבקיע את הראשון שלו בליגה בדקה ה-38.

שאלקה - פרנקפורט 0:2

בצל הדיווחים על קשיים כלכליים מהם סובל המועדון, שחקניו של פליקס מגאת' ידעו כי יש בידם הזדמנות לצמצם פערים מהמוליכות, בעוד שבמקרה של הפסד עלולה הייתה שאלקה לסגת אפילו למקום העשירי. בתום 90 דקות, שאלקה ניצחה 0:2 והבטיחה הצמדות לחלק העליון של הטבלה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת היה זה ג'ראלד אסמואה שהעלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-66. שחקניו של מיכאל סקיבה, מאמן פרנקפורט, קיוו להשיג את השוויון, אך הרחקתו של פרימין שווגלר בדקה ה-85 הקשתה עליהם את המשימה. בתוספת הזמן ג'פרסון פארפן חתם את התוצאה מהנקודה הלבנה, והבטיח לשאלקה את שלוש הנקודות.

משחקים נוספים:

מיינץ - הופנהיים 1:2
למיינץ: אנדראס איבנשיץ (6), אריסטיד באנסה (11). להופנהיים: אנדראס איברצברגר (87)

האנובר - פרייבורג 2:5
להאנובר: סופיאן צ'אהד (7), ארנולד ברוגינק (10), קארים חאגי (45), ג'וליאן שוסטר (82), סרג'יו פינטו (90). לפרייבורג: איביצ'ה באנוביץ' (35), דידייה יה קונאן (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully