וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: דראפיץ' יכול לנשום לרווחה

מאמן מכבי הרצליה השיג סוף סוף ניצחון ראשון העונה, 0:3 בבת ים. כפר סבא העפילה לפסגה אחרי 0:2 על סקציה נס ציונה

אז אחרי שלליגה הלאומית כבר אין קבוצות מושלמות, הצמרת מתחילה לקבל צורה. הפועל כפר סבא ניצחה הערב (שבת) 0:2 את סקציה נס ציונה והעפילה לפסגת הטבלה, כשמכבי הרצליה סוף סוף השיגה ניצחון ראשון העונה, כשחזרה מבת ים עם 0:3 נאה.

אמש, המוליכה בדימוס, אחווה עראבה, שנעצרה בשבת שעברה על ידי עירוני רמת השרון, לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות לאחר 0:0 במשחק הצמרת נגד בית"ר שמשון תל אביב. שני מלאבסים לשעבר, עופר פביאן ורן בן שמעון, התעמתו על הקווים בניצחון קרית שמונה 0:4 על מרמורק וגם הקבוצה של איזי שרצקי מתבססת בצמרת. לעומת זאת, אורי מלמיליאן, שחזר לטדי עם אשקלון, התרחק לאחר הפסד ראשון - 2:1. ביום שני יינעל המחזור עם שלושה משחקים נוספים.

בית"ר שמשון תל אביב - אחווה עראבה 0:0

מוליכת הטבלה, שאיבדה נקודות ראשונות במחזור הקודם כשספגה שער שיוויון מרמת השרון בדקות הסיום, סיימה בתיקו שני ברציפות ועלולה לאבד בשבת את הפסגה. שני הזרים הסלובקים של עראבה, מרטין דוריצה וירוסלאב מחובץ, הורשו השבוע לחזור לישראל, אבל לא עזרו לקבוצה של מומי זפרן להנחיל הפסד ראשון לשמשונים. המשחק היה דו צדדי כששני השוערים, שגיא שטראוס מעראבה ושחר שמש המקומי, גילו יכולת טובה ורשמו הצלות שהשאירו את התוצאה מאופסת בסיום. הקבוצה הצנועה של לופא קדוש יכולה להיות מרוצה מנקודה תשיעית העונה בחמישה משחקים, שממשיכה את פתיחת העונה המצוינת.

הפועל מרמורק - עירוני קרית שמונה 4:0

עופר פביאן ורן בן שמעון שיתפו פעולה בתחילת שנות ה-90 במכבי פתח תקוה, כאשר הראשון היה שוער והשני בלם. כיום שניהם כבר על הקווים, והפערים בין הכסף הגדול של הקבוצה הצפונית ליומרות הצנועות של הרחובותים באו לידי ביטוי בקלות. קרית שמונה נראית כאחת ששמה את המיני המשבר של פתיחת העונה מאחוריה והיא דוהרת קדימה בניסיון לחזור לליגת העל. אלרואי כהן הצעיר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-41, יובל שבתאי היה עם השני בדקה ה-77 והשלים צמד בתוספת הזמן. רן רול כבש את השער השלישי בדקה ה-82.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 1:2

האדומים הושפלו בשבוע שעבר בבאר שבע, שם הובסו 5:0 על ידי מכבי המקומית, ובעקבות התוצאה דרשו האוהדים את החלפתו של המאמן שלומי עמר. בינתיים בירושלים לא ביצעו שינוי על הקווים, אבל על המגרש בהחלט נראה שינוי ודווקא מול המאמן לשעבר, אורי מלמיליאן, שספג הפסד ליגה ראשון עם קבוצתו עתירת הציפיות. אחרי 77 דקות מאופסות, סיום המשחק היה דרמטי. שי אהרון הבלתי נגמר כבש ראשון לירושלמים בדקה ה-77. אשקלון חזרה למשחק עם שער עצמי של הבלם יוסוף במבה בדקה ה-82, אך ספגה כעבור דקה כששי ניסים, אקס בית"ר ירושלים, הכריע את ההתמודדות. בריאן מן מאשקלון הורחק שתי דקות לסיום.

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 0:2

הקבוצה הצעירה של תומר קשטן, שהשנה שוב מנוהלת בידי העמותה, נראית טוב מפתיחת העונה ותפסה את המקום השני בצורה די מפתיעה, והערב הוכיחה מדוע היא אחת הקבוצות הטובות בליגה. ג'וליאן גארסיה העלה את המארחים ליתרון 0:1 בדקה ה-34, ושלומי אזולאי הכפיל בדקה ה-60 כדי לקבוע את תוצאת המשחק, וכדי להמשיך את הפורמה הטובה של הכפר סבאים. נס ציונה, מנגד, עדיין בחיפוש אחר ניצחון ראשון העונה.

עירוני בת ים - מכבי הרצליה 3:0

אם מדברים על הפתעות נעימות בפתיחת העונה בלאומית, בת ים היא אחת מהן. שחקניו של דורון ממן כבר השיגו שני ניצחונות העונה, ועשו זאת דווקא במשחקי החוץ בלוד ובראשון לציון. אלא שהפעם, דווקא בבית, הם נחלו הפסד כואב למכבי הרצליה הלחוצה, שעד הערב השיגה שתי נקודות בלבד. דני אלברט הוותיק פתח את החגיגה בדקה ה-29, אזאוצ'ה אודינקה קבע 0:2 לאורחת בדקה ה-44, ואסף קריספיס חתם את התוצאה בדקה ה-54, כדי להעניק לסלובודאן דראפיץ' המאמן מעט אוויר לנשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully