וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדו"ח הוגש, המסקנות עוד לפנינו

1.10.2009 / 14:09

צביקה שרף הגיש דו"ח על כישלון הנבחרת לאיגוד ודיבר על בעיית מוטיבציה של השחקנים. נשקלת אפשרות לפנות לגרשון

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל התכנסה היום (חמישי) לראשונה מאז כישלון נבחרת ישראל באליפות אירופה וקיבלה לידיה את הדו"ח שהכין המאמן הלאומי, צביקה שרף, בו הוא מפרט את ההכנה לקמפיין ותוצאותיו.

הוועדה לא דנה ארוכות בדו"ח, אך תעיין בו ובישיבתה הבאה היא תחל להפיק מסקנות מחוסר ההצלחה של הנבחרת. "ברור שדברים לא יישארו כפי שהם עכשיו", אמר חבר בוועדה לאחר הישיבה. "אין לאף אחד ספק שדברים לא נעשו בצורה הכי טובה, אך מוקדם להגיד מי ישלם את המחיר". שרף עצמו הגיש את הדו"ח ונשא מספר דברים אל מול חברי הוועדה. כשבין השאר הוא דיבר על המטרות הגבוהות שהוצבו לנבחרת כחלק מהבעיה ועל בעיית מוטיבציה עימה הגיעו שחקני הנבחרת לאליפות.

לאחר פגישתה הבאה של הוועדה צפויה לקום וועדה בראשותו של יושב ראש הוועדה המצומצמת, איתן רוב, ובה ייקבע הצוות המקצועי שידריך את הנבחרת הבוגרת והנבחרות הצעירות. אחת האפשרויות שעלתה בימים האחרונים היא פנייה למאמן נבחרת בולגריה, פיני גרשון, אך גם שמותיהם של אריק שיבק, אפי בירנבוים, שרון דרוקר ועודד קטש או לחילופין המשך דרכו של צביקה שרף לא נפסלו. כמו כן, מעמדו של האחראי על הנבחרות הצעירות, יורם חרוש, אינו בטוח והוועדה בראשות איתן רוב עשויה להחליפו.

"הכדורסל הישראלי סובל מבעיות לא מעטות להן אנו מודעים", אמר רוב לאחר הישיבה. "יחד עם זאת, הקיץ האחרון הבליט את החוליים בכדורסל הישראלי. לקראת האתגרים העומדים בפנינו, יש צורך לבחון בצורה אמיתית מי יוכל להוביל את תהליך ההבראה. צריך לזכור כי מדובר בתהליך מהותי".

מעבר לנושא הנבחרות, הוחלט בישיבה כי האיגוד יפעל לארח בארץ את משחקי גמר אליפות אירופה לדרג ב' של משחקי העתודה ו/או הנוער. כמו כן, האיגוד פועל להשתתף באולימפיאדת הנוער, אותה מארגן הוועד האולימפי העולמי. מדובר במשחקים שייערכו באוגוסט 2010. בנוסף הוחלט כי לאור הקמת האקדמיה לכדורסל, קבוצה אשר שלחה שחקן לשם תוכל בגין כל שחקן שהושאל אליה להעביר לרשותה שחקן מעבר למכסת ההעברות הקבועה בתקנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully