וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נייקי" חידשה את קשריה עם מייקל ויק

1.10.2009 / 12:13

שחקן הפוטבול חתם על חסות עם החברה, שביטלה את החוזה עמו לפני שנתיים, לאחר שהורשע בארגון קרבות כלבים ורציחתם

ענקית הנעליים "נייקי" חידשה את קשריה עם שחקן הפוטבול מייקל ויק וגייסה אותו לשורותיה, שנתיים לאחר שניתקה את המגעים עמו. ויק נמצא אשם בארגון סינדיקט הימורים בלתי חוקי, שכלל עריכת קרבות כלבים ורציחתם בדרך אכזרית. ב-2007 הטיל עליו בית המשפט בווירג'יניה עונש מאסר של שנתיים, אותו ריצה. לפני פתיחת עונת ה-NFL, חתם השחקן בפילדלפיה איגלס, בה ערך את הופעת הבכורה שלו במשחק הניצחון 14:34 על קנזס סיטי בשבוע האחרון.

"נייקי" חתמה עם ויק על חוזה ב-2001, אולם לאחר שנמצא אשם, ביטלה את חוזה החסות עמו, ובימים האחרונים העניקה לו חוזה חדש. בזמנו הגדירה החברה את מעשיו של ויק כ"חסרי הומניות, אכזריים ולא אנושיים", לפני שהתירה את החוזה וביטלה את השקת הנעל "אייר זום ויק V". "יש לנו קשרים ארוכים עם החברה, ומייקל מחכה בקוצר רוח להמשיך את שיתוף הפעולה הזה", אמר סוכנו של השחקן ג'ואל סיגל.

למרות העובדה שויק ריצה את עונשו, שילם את חובו לחברה וכו', לא נראה היה שאיזושהי חברה תחתום אתו על הסכמי חסות. מה שהוביל את "נייקי" לחתימה הייתה, כפי הנראה, חזרתו השקטה לליגה, שלוותה כמעט ללא מחאות מצד "PETA" ושאר ארגוני בעלי החיים.

ב"נייקי" נבהלו מהפרסום ומיהרו להכחיש, וטענו כי לחברה אין חוזה חתום עם ויק, אלא רק "הסכמה לספק את המוצר הקרוי 'מייקל ויק', כפי שאנחנו עושים עם עוד מספר ספורטאים שאינם חתומים על חוזה עימנו". אנחנו עדיין מנסים להבין את הבדלי הסמנטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully