וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופראן בספק למשחק נגד מכבי חיפה

קשר בורדו סובל מכאבים בירך. גם פלסיל הצ'כי פצוע. בלאן התלהב מהניצחון על ראן: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

יממה לאחר הניצחון הביתי 0:1 על ראן, חזרה בורדו לאימונים ללא ארבעה משחקניה. יואן גופראן סובל מכאבים בירך השמאלית ועבר בדיקת MRI שתגלה כמה חמורה הפצועה. גופראן סיים את המשחק עם כאבים במקום בו עבר פציעה בעבר וכרגע לא ברור האם ישחק ברביעי נגד מכבי חיפה. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא ירוסלב פלסיל הצ'כי, שסובל מכאבים ומתקשה לדרוך על רגלו. בנוסף אליהם, המגן מיקאל סיאני והברזילאי פרננדו סבלו מכאבים זכר למשחק נגד ראן. גם החלוץ ז'וסי לא התאמן בשל מחלה.

הירוקים יודעים שכדי לחולל סנסציה בליגת האלופות, הם חייבים להתעלות על האלופה הצרפתית ואם לשפוט לפי איך שבורדו נראית, המשימה הופכת להיות קשה במיוחד. בורדו נמצאת בכושר נפלא ואתמול (ראשון) היא חזרה להוביל את הליגה הצרפתית אחרי ניצחון 0:1 על ראן. לא רק זה, היא לא ספגה שער כבר חמישה משחקים, ושוב גילתה יכולת מרשימה ביותר.

יוהאן גורקוף, אחד מכוכבי הקבוצה, היה בספק למשחק נגד ראן בגלל פציעה אבל שיחק בסופו של דבר 78 דקות, והוא גם אמור לשחק נגד חיפה. בסיום המשחק נגד ראן, גורקוף דווקא נשמע פחות מרוצה מכולם, כשהתייחס להגנה של קבוצתו: "היו כמה רגעים שאנחנו צריכים לקחת איתנו ולנתח אותם, אבל זה היה בסך הכל משחק מצויין". לקראת המשחק ביום רביעי אמר גורקוף: "זה סיפור שונה, ומדובר בקבוצה שאנחנו בקושי מכירים. אני רק יכול לקוות שהשחקנים יגיעו למשחק הזה באותה גישה כמו נגד ראן, ושיהיה לנו יותר מזל ליד השער".

מאמן בורדו לורן בלאן דווקא לא חסך בפרגונים, והתלהב בעיקר מהרשת הנקיה לאורך חמישה משחקים: "זה כל כך מעודד אותי, בעיקר לאור העובדה שברור לי שיש לנו מה לשפר בהגנה. המשחק נגד ראן היה כנראה הטוב ביותר שלנו העונה".

כובש השער לזכות בורדו היה וונדל, שסיכם: "לא היה עלינו יותר מדי לחץ כי אנחנו יודעים שאנחנו בתקופה ממש טובה. כולם עשו מאמץ משותף במשחק הזה, וכשהקבוצה נקלעה לבעיות הגנתיות, כל השחקנים נרתמו כדי לעזור. עכשיו אנחנו חייבים להתאושש לקראת המשחק ביום רביעי, וזו בדיוק הסיבה שהמאמן יוריד את העומס מהאימונים הקרובים". על החילוף שלו אמר וונדל: "זה כבר היה השלב שבו חשבנו על המשחק נגד מכבי חיפה".

מי שאולי סיפק לאנשי בורדו כמה טיפים על הכדורגל הישראלי היה אקס בית"ר ירושלים, ג'רום לרואה, שחקנה של ראן כיום. בסיום המשחק התייחס לרואה ליכולת של בורדו ואמר: "יכלנו להשיג משהו במחצית הראשונה, ולא הצלחנו. לאחר מכן בורדו כבר לא איפשרה לנו לתפקד. אין מה להגיד, הקבוצה הזאת בנוייה מצויין".

עדכון ראשון: 28/9 11:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully