וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי חושש משפעת החזירים

מאמן נבחרת איטליה הגיש הצעה לחיסון כל שחקני הליגה והסביר: "צריך לקחת את זה ברצינות". מתיאוס לא מאמין ביובה

שפעת החזירים מפחידה כנראה מאוד את מאמן נבחרת איטליה, מרצ'לו ליפי, שמנסה בימים האחרונים ליזום מהלך לפיו יחוסנו כל שחקני הליגה ופנה כבר בהצעה בנושא ליועץ הרפואי של הנבחרת, אנריקו קסטלאסי.

"הסיכון הוא לא לטווח הארוך לגבי אף שחקן, אבל יש סכנה שהמחלה תתפשט למשחק שלנו", הסביר ליפי. "שחקנים נמצאים יחד קרוב אחד לשני בחדרי הלבשה ועל המגרש עצמו בכל מקרה. שפעת החזירים זו מחלה מדבקת. צריך לקחת את העניין הזה ברצינות ולפעול באחריות רבה". ליפי, אגב, יצפה בגנואה היום (שבת) במשחק בין אינטר לסמפדוריה.

* על פי הדיווחים, רומא תחתים את שחקנה המושאל, ניקולס בורדיסו, שכרטיס השחקן שלו שייך לאינטר. בורדיסו מרשים מאוד את קלאודיו ראניירי ועד עכשיו לא החמיץ דקה העונה. על פי 'אל קוריירו דלה ספורט', שוויו המשוער של הארגנטינאי הוא כשלושה מיליון יורו.

מתיאוס: "ברצלונה או ריאל יזכו השנה בצ'מפיונס"

שחקנה לשעבר של אינטר ובאיירן מינכן, לותר מתיאוס, לא ממש מאמין שיובנטוס יכולה לזכות בליגת האלופות. הגברת הזקנה תתמודד בגרמניה נגד באיירן מינכן, אך מתיאוס משוכנע שהסיכויים של יובה אינם גבוהים להגיע עד הסוף העונה. "ליובנטוס אין את קבוצה שיכולה לזכות בליגת האלופות", אמר מאמנה לשעבר של מכבי נתניה. "למרות זאת, אני חושב שהם יכולים להגיע לחצי הגמר".

"אני חושב שהמשחק נגד באיירן יסתיים בתיקו", הוסיף מתיאוס. "אני אתמוך בבאיירן. התוצאה כאן היא לא חשובה, אלא לסיים במקום הראשון או השני. אני חושב שמי שתזכה השנה בתואר תהיה ברצלונה או ריאל מדריד". על הליגה האיטלקית אמר מתיאוס כי לדעתו התחרות תהיה בין אינטר ליובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully