וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את שולה 47:100

מכבי תל אביב התמודדה מול שולה החלשה, אבל לא ריחמה עליה לאורך כל משחק ההכנה בדרך לניצחון 47:100 בצרפת

קשה לקבוע איזו גישה עדיפה. זו של מכבי תל אביב של השנים הקודמות, שפתחה את העונה במשחקי הכנה מול אריות היבשת? או שאולי הקבוצה החדשה של פיני גרשון ושרון דרוקר, שאולי מתחילה שנה בהדרגה ומול קבוצות שאין להן אפילו מקום בליגת העל הישראלית.

כזו היא שולה. אנחנו אמנם מכירים את השם שלה מהמפעלים האירופאים. אבל שולה של הערב, שהובסה על ידי מכבי תל אביב 100:47 במסגרת טורניר פרו סטארס, הייתה קבוצה חלשה מאוד שספק אם הייתה יעילה יותר ממשחק אימון פנימי במכבי תל אביב. הצוות המקצועי יקווה ככל הנראה ליריבות רציניות יותר בהמשך, אבל אין ספק שהתוצאה מעודדת אותו במיוחד. אחרי הכל, לצהובים יש היסטוריה גדולה של תוצאות מהסוג הזה, ואין ספק שצריך גם כמה משחקים כאלה כדי לתרגל שמירה על הפרשים גבוהים במסגרות היותר רציניות. בשבת (21:30, ספורט 5+ לייב) תתמודד מכבי תל אביב בגמר הטורניר באנז'ה נגד יריבה רצינית יותר בדמותה של האלופה הצרפתית וילרבאן.

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם אנדרו וישנייבסקי, גיא פניני, סטפן לאזמה, צ'אק איידסון ודיאור פישר. הקבוצה שסיימה תשיעית בליגה הצרפתית בעונה שעברה הציגה הגנה חדירה במיוחד בשתי הדקות הראשונות, מה שיפשר לדיאור פישר וסטפן לאזמה לקבוע 0:9. הצרפתים השיגו סל ראשון, אבל הצהובים לא עצרו, כששלשה של פניני ועוד פעולה מוצלחת של לאזמה קבעו 2:14. שולה התבררה כיריבה ברמה נמוכה יותר מנאנסי, ומכבי ניצלה את זה כדי לברוח עוד יותר בדרך ל-10:27 בסיום הרבע הראשון. הצהובים פתחו את הרבע השני בריצת 0:21, מה שכנראה גרם לצוות המקצועי לחשוב פעמיים על כדאיות המשחק הזה. למעשה, הצרפתים קלעו את הסל הראשון שלהם ברבע פחות משלוש דקות לסיומו. לפיני גרשון נותר רק להגביר ברוטציה, וגם גל מקל שותף בחגיגה כשמכבי ירדה להפסקה ביתרון 14:57.

גם אם במכבי תל אביב ממש קיוו להמשיך באותו הקצב, המחצית הראשונה הקלילה הורידה מהשחקנים את כל המתח, מה שאיפשר לצרפתים לסיים את הרבע השלישי בשוויון, רק באותו רבע. הצהובים שמרו על הפער שלהם, והובילו בסיומו 34:77. מהרבע האחרון כדאי לציין רק שתי עובדות. האחת היא שיניב גרין התחיל לשחק רק בדקות האלה, והשניה היא שמכבי תל אביב חזרה להילחם על הגדלת ההפרש וגם הצליחה.

קלעו למכבי תל אביב: מצ'איי לאמפה 20 ו-7 ריבאונדים, גיא פניני 12, צ'אק איידסון וסטפן לאזמה 11 כל אחד, יניב גרין 10, דיור פישר וגל מקל (6 אס') 8 כל אחד, רביב לימונד 7 ו-4 חטיפות, אנדרו וישנייבסקי ודורון פרקינס 4 כל אחד, דרק שארפ 3, אנטון שוטבין 2.

שרון דרוקר, עוזר מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום המשחק: "באנו הערב יותר חדים, התנפלנו עליהם מהרגע הראשון. מגיעות מחמאות לבחורים שלא הסתכלו על לוח התוצאות, וגם בהפרש עצום התייחסו לכל פוזשן בשיא הרצינות ושיחקו כדי להשתפר. כולם היו שותפים לניצחון וזה מוסיף כמובן לאווירה הטובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully