וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: זה הפער בין הליגה האירופית לצ'מפיונס

המבורג גברה 0:1 על באיירן מינכן ושמרה על המקום הראשון בבונדסליגה. 0:1 לשאלקה על דורטמונד בדרבי של חבל הרוהר

המשחק הגדול של המחזור השביעי בבונדסליגה הפגיש הערב (שבת) בין שתיים מיריבות הקבוצות הישראליות באירופה, ובסיומו גברה המבורג 0:1 על באיירן מינכן ושמרה על המקום הראשון. אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל תל אביב אמר אלישע לוי שקיים פער בין ליגת האלופות לליגה האירופית, אך הקבוצה של ברונו לאבדייה הוכיחה על המגרש שהיא לא נופלת מהענקית הבווארית.

מלבד מפגש הצמרת, התקיימו שלושה משחקי דרבי. דורטמונד אירחה את שאלקה בדרבי של חבל הרוהר ושוב הפסידה, הפעם 1:0 לקבוצה של פליקס מגאת'. קבוצתו הקודמת של מגאת', וולפסבורג, גברה 2:4 על האנובר בדרבי של סקסוניה התחתונה ואילו לברקוזן, בשקט בשקט, עלתה לפחות זמנית לפסגה אחרי 0:1 על קלן בדרבי של חבל הריין.

המבורג - באיירן מינכן 0:1

מאז הגעתו של אריאן רובן לבאיירן מינכן ניצחה הקבוצה של לואי ואן חאל שלוש פעמים ברציפות בליגה וטיפסה למקום השלישי, אך מול המוליכה הגאה מהמבורג הרצף של הבווארים נעצר. דווקא הצפוניים הגיעו למשחק במומנטום שלילי, אחרי ההפסד המפתיע 3:0 לראפיד וינה בליגה האירופית, וההדחה המביכה מהגביע מול אוסנברוק מהליגה השלישית, אלא שעם הקהל הביתי שלה ב-AOL ארנה היא הצליחה לרשום ניצחון יוקרתי.

באיירן יצרה לא מעט מצבים והייתה קרובה להכניע את פרנק רוסט, אבל השער היחיד במשחק נפל בצד השני בדקה ה-73, כשזה רוברטו חתך את כל ההגנה של קבוצתו לשעבר בכדור רוחב ומלאדן פטריץ' ניצל את ההזדמנות ודחק מקרוב פנימה.

דורטמונד - שאלקה 1:0

80,552 צופים גדשו את יציעי הסיגנל אידונה פארק בדורטמונד לעוד דרבי לוהט של חבל הרוהר, הדרבי שנחשב לגדול ביותר בכדורגל הגרמני. מאז נפתחה הבונדסליגה ב-1963 נפגשו הקבוצות 74 פעמים והמאזן הצמוד למדי - 26 ניצחונות לדורטמונד, 25 לשאלקה ו-23 תוצאות תיקו - הגיע לכדי שיוויון בעקבות ניצחון החוץ של שאלקה.

הקבוצה הביתית לא השיגה שלוש נקודות מאז המחזור הראשון, ויורגן קלופ ושחקניו ניסו לשאוב עידוד מהניצחון 0:3 על קרלסרוהה במסגרת הגביע ומשם לפתוח מומנטום חיובי. לשאלקה מצד שני, רצונות משלה והיא לא התחשבה ביריבתה השנואה. דורטמונד אמנם הייתה דומיננטית יותר, אבל מתפרצת של הכחולים בדקה ה-31 הסתיימה עם שער של ג'פרסון פרפאן הפרואני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וולפסבורג - האנובר 2:4

אם יש דבר בו האלופה לא מצטיינת מאז פתיחת העונה זוהי יציבות. אחרי פתיחה שכללה שני ניצחונות רצופים, הגיעו שלושה הפסדים ולאחר מכן הכיוון שוב הפך לחיובי, עם שלוש נקודות היסטוריות בליגת האלופות אחרי 1:3 על צסק"א מוסקבה. הנדנדה ביכולת של וולפסבורג התגלתה הערב במשחק אחד, שהסתיים בסופו של דבר בניצחון בדרבי של סקסוניה התחתונה.

בעיטה חופשית מצוינת של זבזדאן מיסימוביץ' בדקה השמינית העניקה יתרון מוקדם לוולפסבורג, אבל האנובר הגיבה בחלוף 20 דקות עם נגיחה מוצלחת מקרוב של האנו באליטש. כריסטיאן גנטנר הוריד את וולפסבורג ליתרון עם שער בדקה ה-45, ובתחילת המחצית השנייה הגיע השלישי מראשו של מקוטו האסבה, אך עצמי של אלכסנדר מאדלונג צימק ל-3:2 והשאיר את האנובר בתמונה. אדין דזקו החליט להצטרף לרשימת המבקיעים בדקה ה-62, אחרי בישול של גנטנר וקבע את תוצאת הסיום.

קלן - לברקוזן 1:0

שבוע מוצלח עבר על זבונימיר סולדו ושחקניו בקלן. בשבת השיגה הקבוצה סוף כל סוף ניצחון ראשון, 0:2 דווקא בשטוטגרט, בה היה המאמן הקרואטי הקפטן בימיו כשחקן, וברביעי הדיחה את וולפסבורג האלופה מהגביע עם ניצחון 2:3. לוקאס פודולסקי ניסה להצעיד את המארחת לניצחון נוסף שיקפיץ אותה מעל הקו האדום, אבל הפסיד עם קבוצתו בסיום הדרבי היוקרתי של חבל הריין. שחקני לברקוזן הבלתי מנוצחים בליגה, שואפים לסיים את הערב כשהם בפסגת הבונדסליגה ובינתיים הם שם בזכות שער של הקפטן סימון רולפס בדקה ה-82. מאניש העצבני, שהתווכח עם השופט לאורך כל המשחק, הורחק בדקה ה-86.

פרנקפורט - שטוטגרט 3:0

המארחת הגיעה למחזור השביעי כשהיא נקייה מהפסדים, אבל נחלה אחד כזה מול שטוטגרט, שניצלה את ההזדמנות כדי לקפוץ מעל הקו האדום. ג'וליאן שיבר הצעיר, שכבש גם בניצחון על לובק בגביע באמצע השבוע, הכניע פעמיים את אוקה ניקולוב בדקות 17 ו-31. מרקו רוס מפרנקפורט הורחק בדקה ה-33, ותומאס היצלספרגר סגר עניין עם השלישי בדקה ה-54, בדרכו הקבועה בבעיטה מחוץ לרחבה.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - מיינץ 0:3
לברמן: ארון האנט (38 ו-82), קלאודיו פיזארו (71)

נירנברג - בוכום 1:0
לבוכום: דייגו קלימוביץ' (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully