וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה גברה 1:3 על הפועל פ"ת

יומיים בלבד לאחר הניצחון על הפועל תל אביב ושבוע לפני בורדו, עלו הירוקים בהרכב משני, ניצחו והתקרבו אל רבע הגמר

מכבי חיפה גברה הערב (רביעי) 1:3 על הפעול פתח תקוה במסגרת המחזור השישי בגביע הטוטו. זה היה משחקה השלישי בלבד של האלופה הישראלית במפעל, והיא עם שבע נקודות, בדרכה להבטיח מקום ברבע הגמר. המלאבסים, שכבר הבטיחו את העפלתם לשמונה האחרונות, מדורגים עדיין במקום הראשון, כשרק חיפה, אם תתאמץ קצת, יכולה לחטוף אותו מידם.

שחקני מכבי חיפה אור בן חמו עם ישראל זגורי. יותם רונן
שיחקו בהילוך שלישי, ניצחו 1:3. שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

לאור סדרת המשחקים הצפופה של מכבי חיפה, העניק אלישע לוי לשחקני ההרכב הראשון שלו מנוחה. מאמן הירוקים העלה הרכב משני לגמרי, אבל כיאה לקבוצה אלופה שמתיימרת לנצח בכל משחק ולזכות בכל תואר המחליפים עשו עבודה טובה. חיפה אמנם לא הרשימה והבריקה, אך מספר פעולות יפות ומדויקות של שחקניה הביאו לה את הנקודות והכסף. זו גם הייתה ההזדמנות עבור אלישע לבחון חלק משחקני הנוער והרכש הצעירים שהוא הביא. נראה כי עתיד בהחלט יש לקבוצה הירוקה מהכרמל, עם הזמן הם יצטרכו יותר להוכיח.

טיאגו דוטרה, שכבר רצה כבר להראות את יכולותיו, כבש שער בכורה. דוטרה היה פושר עד הפעם בה לקח את הכדור ושלח אותו פנימה באלגנטיות (29), הקשר הברזילאי הראה לא מעט ניצוצות אבל יש לו עוד הרבה מה ללטש במשחקו. גם ליאור רפאלוב, שאיבד את מקומו העונה בהרכב, פתח וכבש שער יפהפה (37). רפאלוב גם גרם לפנדל, ממנו כבש ישראל זגורי את השלישי.

גם בהפועל פתח תקוה נתן המאמן דני ניראון מנוחה לשחקניו הבכירים. הקבוצה ממלאבס רוצה, אחרי שכבר עלתה לרבע הגמר, להתרכז במשחק הליגה ביום שבת נגד בית"ר ירושלים בטדי. פתח תקוה לא נפלה בהרבה מחיפה, אבל לא הייתה מספיק חדה. ראוי לציון איימן אבו סלאח, שהיה מסוכן מאוד בהתקפה ועשה מספר פעולות יפות.

מהלך המשחק

דקה 10 - רפאלוב היתל בכמה מגני פתח תקוה ברחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה.

דקה 11 - באשירו נשלח בעבר השני, שלח בעיטה חזקה אבל היא לא הייתה מסוכנת וחמקה ליד הקורה של אדרי.

דקה 20 - כפיר דר שלח כדור חופשי מפתיע מזווית לא קלה, שפגע בחלק החיצוני של קורת השער החיפאי ויצא החוצה.

דקה 29 - גול! שטרכמן העביר כדור אחורה לדוטרה, האחרון ניער מעליו מספר שחקנים ושלח כדור מסובב מכ-16 מטרים לפינה של חתוכה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 37 - גול! רפאלוב קיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז ושלח מכ-20 מטרים כדור אדיר, שפגע במשקוף וירד פנימה, שער יפהפה לקשר, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 45 - סולליק שלח כדור מפתיע וטוב, אבל חתוכה היה מוכן והדף לקרן.

דקה 45 +1 - אבו סלאח עשה מספרת יפה, אבל הכדור שלו היה חלש. אדרי קלט.

דקה 50 - גול! קוקו לומל שלח כדור טוב לבאשירו, שדהר עם הכדור ומכ-20 מטרים שלח ברגל ימין כדור אימתני לפינה של אדרי, שער יפה, פתח תקוה צימקה ל-2:1.

דקה 60 - אבו סאלח שלח כדור מפתיע מזווית קשה, אדרי הדף טוב לקרן.

דקה 73 - גול! רפאלוב חדר לרחבה משמאל והוכשל בבירור על ידי חנון. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, ישראל זגורי התכבד בכיבוש השלישי, 1:3 לחיפה.

דקה 77 - דבאלישווילי קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ובעט כדור שטוח, חתוכה עצר טוב.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; עלי עותמאן, אלון חרזי (דקל קינן, 55), שי מימון, טאלב טוואטחה; בירם כיאל (גוסטבו בוקולי, 55), טיאגו דוטרה (שלומי ארבייטמן, 46), ליאור רפאלוב, ישראל זגורי; סנטיאהו סולליק (אור בן חמו, 69), אייל שטרכמן (ולדימיר דבאלישווילי, 55).

הרכב הפועל פתח תקוה: צליל חתוכה; איאד חוטבא, גל כהן, אודי חנון, אלי אברבנל; תומר בן חיים (עמנואל מתיאס, 64), כפיר דר (גיא צרפתי, 46) (שחר בלילטי, 70), עידן סרור (רפי דהאן, 60), ג'יימס קוקו לומל, איימן אבו סלאח; עוסמן באשירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. יותם רונן
יופי של משחק היה לו. ליאור רפאלוב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully