וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הפיינל פור: לג'ף רוזן הוצע להצטרף למכבי ת"א

22.9.2009 / 19:05

מכבי חיפה מאשרת שלקראת הפיינל פור ניסה איש קשר לעניין את ג'ף רוזן במכבי תל אביב. במנהלת הליגה רותחים ואישרו תקנה חדשה, שתאסור על קבוצות לפנות לבעלים של קבוצות יריבות במהלך העונה. תגובת מכבי תל אביב: "לא נעשתה פנייה לרוזן"

דירקטוריון מנהלת הליגה אישר לאחרונה תקנה חדשה, האוסרת על קבוצות בליגת העל לפנות לבעלים של קבוצות אחרות במהלך העונה, בהצעה לרכוש מניות בקבוצה הפונה.

הרקע לתקנה החדשה הוא מידע שהגיע אל בכירים במנהלת, לפיו לקראת סיום העונה שעברה והפיינל פור הישראלי הוצע לג'ף רוזן, בעליה של מכבי חיפה, להצטרף כשותף במכבי תל אביב. אנשי המנהלת זעמו כאשר שמעו על הפנייה לרוזן, שנעשתה על ידי איש קשר שניסה לגרסתו לתווך בין המועדון ובין איש העסקים האמריקאי, ולכן הזדרזו לתקן את התקנה. כזכור, שתי הקבוצות נפגשו לבסוף בגמר הפיינל פור. "זה היה ביזיון גדול", אמר גורם במנהלת. "איך עושים דבר שכזה לפני אירוע השיא של העונה? רצינו לפוצץ את כל הסיפור באותו הרגע, אבל בחיפה ביקשו מאיתנו לוותר ולהירגע".

כעת מבקשים במנהלת הליגה לצרף את התקנה החדשה אל תקנון איגוד הכדורסל, שכן תחת אחריותו נמצאים המוסדות השיפוטיים האוכפים את ביצוע התקנון. "כפי שאסור לקבוצות לפנות לשחקנים או למאמנים תחת חוזה, כך יהיה אסור להן על פי חוק לפנות לבעלים של קבוצות אחרות", הסבירו במנהלת. "אין לנו בעיה שקבוצות יתחזקו, אבל לא על חשבון קבוצות אחרות". עם זאת, במנהלת ביקשו להדגיש כי החוק חל רק במהלך העונה, וכי במהלך הפגרה יהיו הקבוצות רשאיות לפנות לבעלים של קבוצות אחרות.

במכבי חיפה אישרו את הפנייה לה זכה רוזן בנוגע לרכישת מניות במכבי תל אביב. דובר הקבוצה, עו"ד טל אבריאל, מסר לוואלה! ספורט כי "אין לנו מושג מי יזם את הפנייה לרוזן לצורך רכישת מניות במכבי ת"א. זה קרה מזמן, ג'ף שלל את האפשרות הזו על הסף ואנו לא עוסקים יותר בנושא".

יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, אמר בתגובה: "החוק הזה חשוב להגינות ולשמירה על ספורטיביות, כאשר המטרה העיקרית היא שיהיה לנו כדורסל נקי מכל ספקולציות".

ממכבי תל אביב נמסר כי "זה שקר וכזב. מעולם לא נעשתה פנייה אל ג'ף רוזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully