וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זה כולם אוהבים את יוסי

גם אחרי השלושער במדי ליברפול בניון התעקש להישאר צנוע: "תודה לחברים, העיקר הניצחון". ונגר: "הגיע לנו יותר"

יוסי בניון כבר הבקיע שלישייה בעבר (נגד בשיקטאש), אבל לכבוש שלושה שערים בפרמיירליג, אל מול עשרות אלפי אוהדים משולהבים, ועוד בתקופה בה ליברפול מתקשה מאוד לאסוף נקודות? זה כבר ממש הישג. הקשר הישראלי לא רק כבש שלוש פעמים ב-0:4 על ברנלי, אלא גם היה זה שהוביל לשער של דרק קויט, ובכלל, היה פעיל בכל 90 הדקות בהן שיחק. עם זאת, עבור המנג'ר שלו, רפא בניטז, גיבור המשחק היה דווקא לוקאס הברזילאי, שספג לא מעט ביקורות מהתקשורת והאוהדים בשנתיים האחרונות.

"לוקאס תמך וניהל את מרכז השדה, ודאג לשלוח את כולם קדימה", אמר בניטז בסיום. "עבורי הוא שחקן המשחק. אפשר לדבר על יוסי, אבל עבורי, הכל היה תודות ללוקאס". לאחר שהחמיא רבות לברזילאי, התפנה הספרדי להכיר גם בבניון עצמו: "אנחנו יודעים איזה איכויות יש לו. ראינו כמה טוב הוא כשהוא מגיע מהספסל, והתלבטנו האם לפתוח איתו או לא. היום הוא היה מאוד, מאוד טוב, והתנועה שלו היתה פנטסטית עבור הקבוצה" .

בניטז גם התייחס לכך שהקשר הישראלי הגיע לאחר שבוע לא פשוט, שכלל שני משחקים עבור הנבחרת הלאומית, וריב מתוקשר אחד: "בזמן משחקי הנבחרות, שוחחתי עם שחקנים על איך הם יכולים לשנות דברים, והתשובה שלי תמיד היתה עבודה קשה", אמר בניטז. "יוסי רצה לשחק, וכששחקן רוצה לשחק זה פשוט מאוד: אתה צריך להוכיח את הדברים הללו באימון ובמשחק, אם אתה מקבל את ההזדמנות". בניון כאמור, ניצל את ההזדמנות היטב.

"זה היה יום נהדר בשבילי, וכמובן שזה נהדר להבקיע שלושה שערים, אבל הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות", אמר הישראלי בתום המשחק, "יותר חשוב לי ששיחקנו טוב מזה שכבשתי.

"פתחתי באגף הימני, אבל רפא ביקש ממני להיות נייד יותר. בכל פעם שעשיתי את זה מצאתי לעצמי שטחים מתים, ויכולתי ללכת קדימה. לשמחתי, החברים שלי לקבוצה מצאו אותי והשאירו לי הזדמנויות נוחות לכבוש. זה היה יום מושלם עבורי".

בניון יודע שליברפול לא הרשימה במיוחד בפתיחת העונה, אך מקווה שעכשיו האדומים יחזרו למסלול. "חזרנו חזקים מפגרת הנבחרות, ונקווה שעכשיו נצבור ביטחון לקראת ההמשך. אולי העובדה שכולם כבר הספידו אותנו תוריד מאיתנו קצת את הלחץ".

עיתוני אנגליה לא חסכו שבחים מהקשר הישראלי. "יוסי בניון הכניס חיים לשאיפותיה של ליברפול לזכות בתואר עם שלושער מבריק", החמיא "הסאן", ואילו ב"גארדיאן" כתבו כי "בניון הפגין יכולת גבוהה, המשך ליכולתו בסוף העונה שעברה. לבניון היה תפקיד מכריע בהתעוררותה של ליברפול". "ניוז אוף דה וורלד", העניק לאוהדי ליברפול סיבה לאופטימיות, כשהזכיר כי "בפעם האחרונה שישראלי הבקיע שלושער במדי ליברפול בליגה, הקבוצה זכתה באליפות". בניון, אין ספק, ישמח לשחזר את ההישג ההוא של רוני רוזנטל.

"הופעה קבוצתית מצויינת"

בליץ מצוין שכלל שלושה שערים ב-10 דקות במצב של 1:1, העניק היום (שבת) ניצחון 2:4 יוקרתי למנצ'סטר סיטי על חשבונה של ארסנל וכל זאת שבוע ויום לפני הדרבי של מנצ'סטר. למיליארדים התכולים של מארק יוז יש כעת ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים והמנג'ר הוולשי אמר אחרי המשחק: "לטשו אלינו הרבה עיניים היום, אנשים אמרו שהמשחק נגד ארסנל יהיה מבחן ראוי ליכולת שלנו. יצאנו למגרש הערב עם המנטליות הנכונה וזרחנו".

יוז גם החמיא לחלק משחקניו: "בלאמי היה נפלא ואדבאיור הופיע כדי להצהיר משהו. זו הייתה הופעה קבוצתית מצוינת וכמה שחקנים גם נתנו הצגות אישיות". בצד המפסיד נרשמה אכזבה גדולה. "בהתחשב בצורה בה שתי הקבוצות שיחקו ובכמות הבעיטות של כל קבוצה לשער, היינו צריכים לחזור הביתה עם תוצאה טובה יותר", אמר ארסן ונגר, "הרגשנו ששלטנו במחצית השנייה, לכן קשה לקבל את התוצאה של המשחק".

עדכון ראשון: 12.9, 22:04
עדכון אחרון:13.9, 11:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully