וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הראשון של אשקלון

ניצחון ראשון העונה למלמיליאן ושחקניו, 1:2 על הכח. ערבה ניצחה 0:2 את הרצליה ושמרה על המקום הראשון. 1:3 לכפ"ס על ק"ש

עונת 2009/10 בליגה הלאומית נפתחה בעצלתיים, כשתוצאות תיקו מאופסות ומשחקים משמימים מפארים את שני מחזורי הפתיחה שלא ראו יותר מדי משחקים מוכרעים. עכשיו, אחרי פגרת הנבחרות ורגע לפני היציאה לפגרה נוספת לכבוד ראש השנה, השחקנים מנסים לצבור מעט ביטחון כדי להשיב את הליגה למסלול החיובי בו התנהלה בשנים האחרונות.

מי שממשיכה לדהור בליגה היא העולה הטרייה, אחווה עראבה, שהגיעה מליגה א' ובינתיים נראה שהיא שומרת על מושלמות, כשהיא השלימה ניצחון שלישי בשלושה משחקים לאחר 0:2 על מכבי הרצליה המסתבכת. בית"ר שמשון תל אביב חגגה ניצחון ראשון על הפועל ראשון לציון, קבוצה מסובכת נוספת, 1:2. הפועל נצרת עילית הרשימה עם 0:2 חלק על הפועל בני לוד.

הערב (שבת) יצאה עירוני קרית שמונה החבולה מהתבוסה בגביע הטוטו, למשחק חוץ לא פשוט בכפר סבא, וגם בו לא הצליחה לעלות למסלול הניצחונות, אחרי שהירוקים ניצחו את האורחים מהצפון 1:3. היורדת הנוספת מליגת העל, הכח עמידר רמת גן, אירחה את הפועל אשקלון כששתיהן תרות אחר שער בכורה, ואכן נפלו במשחק שלושה שערים כשבסיומו השיגה אשקלון ניצחון בכורה העונה, 1:2.

אחווה עראבה - מכבי הרצליה 0:2

המארחת ממשיכה ללהוט וחבורת כוכבי הצפון, אותם מובילים חיים סילבס והמאמן מומי זפרן, שמרו על המאזן המושלם שלהם ועשו חיל גם נגד מי שעד לפני מספר שנים הייתה קבוצה לגיטימית בליגת העל. עראבה, ששלטה ללא עוררין בליגה א' וקיפצה עד ליגת העל, ממשיכה ליהנות מפתיחת עונה טובה ואם תמשיך כך, אולי תוכל לדבר בעוד כמה מחזורים על עלייה. בינתיים מי שסידר לה אפשרות להמשיך לחלום הוא עוז יפרח, שהשאיר את הרצליה בעשרה שחקנים כבר אחרי עשר דקות. מי שידע לנצל זאת היטב היה ירוסלב מחובץ, הזר של עראבה, שהרשית את שער היתרון בדקה ה-54, כבש לראשונה העונה ונדנד עוד יותר את כסאו של סלובודאן דראפיץ'. מחמוד עבאס סגר את הסיפור בדקה ה-90 עם השני של עראבה.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל ראשון לציון 1:2

אחרי שפעמיים סיימה בתיקו, בית"ר שמשון תל אביב קיוותה לחגוג בפעם הראשונה, ואם אפשר אז בבית, ניצחון ליגה ראשון. זה היה קשה, אבל בסופו של דבר זה קרה מול יריבה שהיא זוכרת ומכירה היטב ממאבקי השנה שעברה בליגה הארצית. התל אביבים השאירו את ראשון לציון, שמחזיקה בגביע הטוטו במאזן מושלם, על אפס ניצחונות בליגה, מה שאמור לגרום אולי לשינויים בשבועות הקרובים. מתי אברהם כבש את שער היתרון לבית"ר שמשון אחרי שמונה דקות בלבד, אך בן דרור איזן כעבור עשרים דקות. דווקא כשנראה היה שהשתיים הולכות לסיים בתיקו, הגיע שער הניצחון של מארק אמופה, הזר הגנאי של בית"ר שמשון, שפרע שטרות ראשונים העונה בדקות הסיום וסידר כאמור ניצחון ראשון.

הפועל נצרת עילית - הפועל בני לוד 0:2

גם בנצרת עילית חיפשו במחזור הזה שתי קבוצות ניצחון ראשון, ומי שעשתה זאת בצורה משכנעת היא הפועל המקומית, שלא התרגשה מהמפגש נגד הפועל בני לוד וסיימה אותו בצורה מושלמת מבחינתה. אחרי תוצאות התיקו נגד הפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה נצרת סוף סוף טעמה את טעמו של ניצחון על חשבון לוד, שנותרת על נקודה אחת בלבד. מוראד אבו ענזה סיבך את לוד כשקיבל אדום במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה נצרת עילית ידעה לנצל את זה עם שערים של אריק ניירקו (64) הגנאי ומוחמד עוואד, שהשלים את העבודה בדקה ה-65.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה 1:3

הקבוצה של תומר קשטן הרשימה במחזור הפתיחה עם חמישייה לרשת של מכבי באר שבע החלשה, אך הונחתה לקרקע לאחר מכן עם תיקו באשקלון. לכפר סבא קבוצה צעירה וללא יומרות מיוחדות, אך דווקא הנתון הזה עומד לזכותה בליגה בה לא מעט קבוצות חלומות על עלייה. קרית שמונה הגיעה לאחר ההפסד המשפיל 6:1 בגביע הטוטו, ושחקניו של רן בן שמעון היו חייבים לשקם את הכבוד, אולם המגרש הביתי והמומנטום של כפר סבא שלח אותם חזרה לצפון עם עוד הפסד כואב.

כפר סבא סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 0:2 משערים של שלומי אזולאי ושי דוד. במחצית השנייה כפר סבא המשיכה לתקוף, ואת השלישי כבש עבורה פטריק דופלה. בדקה ה-88 צימק ויאם עמאשה, בשער שמן הסתם לא המתיק את ההפסד.

הכח עמידר רמת גן - הפועל אשקלון 2:1

גם היורדת השנייה מליגת העל, הכח עמידר רמת גן, לא נמצאת במצב מזהיר עם פתיחת העונה. הקבוצה של ויקי פרץ טרם מצאה את הרשת בשני משחקיה הראשונים (תיקו והפסד), וקיוותה שמול אשקלון, שהגיעה במצב דומה, היא תוכל סוף סוף לכבוש. זה אכן קרה, אולם הסגולים שמטו את ההובלה וסיימו עם הפסד ליגה נוסף. הפועל אשקלון הגיעה לעונה עם לא מעט ציפיות, ונראה שאורי מלמיליאן ושחקניו התאוששו אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות.

הסגולים פתחו היטב את המשחק, ועלו ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-8 משער של משה בן לולו. הכח לא הצליחה להגדיל את יתרונה עד למחצית. שחקניו של מלמיליאן יצאו היטב מחדר ההלבשה למחצית השנייה, ובדקה ה-50 השיגה אשקלון את השוויון משער של דניאל אונגר בדקה ה-50. אשקלון לא הסתפקה בנקודה מהמשחק ובדקה ה-79 השלימה מהפך בתוצאה כשעלתה ל-1:2 משער של בריאן מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully