וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש בודקת אפשרות לצרף את חלוץ נבחרת פנמה

7.9.2009 / 21:09

הקבוצה יצרה קשר עם סוכנו של לואיס טחאדה בן ה-27, ששיחק בשנים האחרונות בקולומביה. סקוט סילי הוצע לקבוצה

הפועל באר שבע בדקה ביממה האחרונה ת האפשרות לצרף את חלוץ נבחרת פנמה, לואיס טחאדה, ששיחק בשנים האחרונות בליגה הקלומביאנית במדי דפורטיבו קאלי ולאחר מכן במיז'ונאריוס מבוגוטה. ביממה האחרונה נוצר קשר עם סוכנו של השחקן, שהחזיר להנהלת נתונים לגבי שכרו ומחירו של החלוץ בן ה-27. כעת בבאר שבע יחליטו אם להאיץ את המגעים במטרה לצרפו.

שחקן נוסף שהצע לקבוצה אתמול הוא החלוץ סקוט סילי, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. סילי נמצא כעת בארצות הברית וממתין להתפתחויות.

קשר הקבוצה, זיו כבדה, קיבל הבוקר (שני) הודעה על שחרורו מהקבוצה, זאת לאחר שהמאמן גיא עזורי ששוחח איתו הבהיר לו שהוא לא נמצא בתכניות שלו כרגע והסיכויים שייכלל ברוטציה העונה נמוכים.

בכבדה מעוניינות מספר קבוצות מהליגה הלאומית, שכבר פנו לבאר שבע. השחקן לא שותף כלל במשחק האימון האחרון של הקבוצה מול מ.ס אשדוד ונראה שכבר אז אותת לו עזורי על התכניות לגביו.

הבלם ריאן אדלי אמור לקבל בימים הקרובים הודעה כי ייחשב כעולה חדש, זאת לאחר שבסוכנות היהודית האיצו אתמול את הבקשה בעניינו. בסוכנות אמרו: "עדיין לא ברור אם הבקשה תאושר עד סוף השבוע אך היא נמצאת בהליכים מתקדמים". לפיכך עדיין קיים סיכוי שהשחקן יוכל להירשם למשחק מול הפועל תל אביב.

הקבוצה הוציאה לקראת המשחק מול האדומים כ-7500 כרטיסים לאוהדיה. 1200 כרטיסים נוספים הועברו לידי הנהלת הפועל תל אביב שצפויה למכור את כולם. בבאר שבע מעריכים כי 9000 אוהדים (כולל מוזמנים) יגיעו למשחק הקרוב ויצבעו את האצטדיון באדום. במועדון מעריכים כי ניצחון של באר שבע במשחק הזה ייצור רמת ציפיות גבוהה בקרב האוהדים, מה שיגרום גם לגידול בקצב מכירת המנויים.

(עדכון ראשון: 12:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully