וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל ניצחה את ארגנטינה ועלתה למונדיאל

ברזיל חגגה העפלה דווקא על אדמת ארגנטינה, אותה היא ניצחה 1:3. מראדונה והאלביסלסטה בצרות. גם פרגוואי בדרך לדרא"פ

נבחרת ברזיל, הגדולה, הנוצצת והמעוטרת ביותר בעולם, הפכה הלילה (בין שבת לראשון) לראשונה שמבטיחה את עלייתה למונדיאל מהאזור הדרום אמריקאי. ובאיזה קלאסה היא עשתה זאת. הסלסאו של דונגה יצאו למשחק חוץ נגד היריבה המושבעת ארגנטינה ברוסאריו וחזרו הביתה עם ניצחון 1:3, שכבונוס סיבך את המפסידה.

שחקני האלביסלסטה היו נחושים יותר בפתיחה, אבל נתקלו בחומה בצורה ואגרסיבית בצבע צהוב. ברזיל לעומת זאת, שיחקה כדורגל זהיר יותר, אבל לא שכחה לצאת קדימה ובדקה ה-24 זכתה לבעיטה חופשית בחלק המגרש של המארחת. אלאנו ראה את לואיסאו הבלתי מכוסה במרכז הרחבה וזה ניצל את ההגנה השערורייתית של ארגנטינה כדי לנגוח חזק לפינה התחתונה של מריאנו אנדוחאר, 0:1 לברזיל.

ארגנטינה רצתה לצאת מההלם מהר, אבל לפני שהספיקה ספגה את השני בדקה ה-30, שוב אחרי בעיטה חופשית. הפעם הבעיטה של אלאנו פגעה בחומה התכולה-לבנה, אבל חדר לרחבה, קאקה הגיע והוציא כדור רוחב, אנדוחאר הדף בעיטה אחת, אבל לואיס פביאנו דחק מקרוב. שחקני ההגנה של ארגנטינה שוב הסתפקו בתצפית בלבד, ברזיל כבר ב-0:2.

עם פתיחת המחצית השנייה הכניס מראדונה את קון אגוארו במקומו של מקסי רודריגז וארגנטינה המשיכה ללחוץ במטרה להשיג שער מצמק ואולי שוויון. בדקה ה-64 זה הגיע עם שער אדיר של חסוס דאטולו, שהפציץ מכ-25 מטרים לחיבור של ז'וליו סזאר, אבל האלביסלסטה שברו שמירה ושכחו שכדי לחזור, אסור להם לספוג. שלוש דקות עברו, קאקה קיבל את הכדור כ-45 מטרים מהשער של אנדוחאר והכניס כדור עומק מצוין לפביאנו. זה דהר לכיוון השער ומול השוער הקפיץ לרשת. 1:3 לברזיל.

דייגו מיליטו שנכנס כמחליף עוד הספיק להחמיץ הזדמנות מצוינת להוריד ל-3:2, אבל בשלב הזה המשחק כבר היה גמור. לשמחתם של מראדונה ושחקניו, התוצאות האחרות בבית בישרו עבורם על כך שהם נשארים במקום הרביעי בבית, ממנו עולים אוטומטית למונדיאל. יחד עם זאת, קולומביה ואקוודור אורבות להזדמנות ומפגרות מאחריה בשתי נקודות, ארגנטינה יוצאת למשחק חוץ קשה נגד פרגוואי ביום רביעי וצפוי לה מאבק עיקש כדי להבטיח את המקום בטורניר העולמי בעוד פחות משנה.

צ'ילה - ונצואלה 2:2

הצ'יליאנים ידעו שלאור התוצאות האחרות במשחקים שנערכו מוקדם יותר, ניצחון יקרב אותם כדי נקודה אחת מהמונדיאל, אבל עשו טעויות והסתפקו בתיקו למרות שליטה ברורה במגרש. יחד עם זאת, ה"לה רוחה" עדיין בעמדה טובה מאוד לעלות למונדיאל והיא רחוקה ממנו שלוש נקודות בלי להתחשב בתוצאות של יריבותיה לצמרת הבית הדרום אמריקאי.

תחת גשם שוטף ובקור של כ-5 מעלות באסטדיו מונומנטל של קולו קולו, השחקנים של מרסלו ביילסה "שכבו" על השער של האורחת מהדקה הראשונה ואחרי כמה ניסיונות עלו ל-0:1 בדקה ה-11. מתיאס פרננדז לקח בעיטה חופשית חזקה שנהדפה לקרן על ידי רני וגה, קשר ספורטינג ליסבון הגביה בעצמו וארתורו וידאל הגיע לכדור לפני כולם ונגח פנימה מימין לשמאל.

השחקנים באדום ניסו להשיג את השני, אבל טעות חמורה ואיבוד כדור בשטח הרחבה של קלאודיו בראבו, עלה להם בבישול של חואן אראנגו לג'יאנקרלו מלדונאדו וזה כבש מקרוב את ה-1:1. יחד עם זאת, האורחים לא הסתפקו בשוויון ושתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה בעט חוסה מנואל ריי כדור חופשי מצוין שנעצר רק ברשת של בראבו. 1:2 מפתיע לונצואלה.

צ'ילה, כצפוי יש לומר, פתחה את המחצית השנייה בלחץ גדול על השער של ונצואלה ובדקה ה-52 חזרה למשחק. פרננדז שוב העלה דור חופשי, ההגנה האורחת התקשתה להרחיק ורודריגו מיאר, שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית, קבע 2:2 מקרוב. מכאן התפתח משחק במעמד צד אחד. צ'ילה הפעילה מכבש של לחצים על הרחבה של האורחים, אבל נתקלה בשני קווי הגנה של ארבעה שחקנים בתוך 30 המטר האחרונים ולעתים בשבעה שחקנים של ונצואלה שמתגוננים בתוך הרחבה.

הצ'יליאנים טיילו בתוך הרחבה הלבנה, אבל כשלו פעם אחר פעם במסירה האחרונה או בקבלת ההחלטות, כשלעתים נדמה שהם מנסים להכנס עם הכדור לשער במקום לאיים ממצבים נוחים. בסופו של דבר ביילסה והשחקנים שלו שילמו על הטעויות בצד האחד של המגרש ועל חוסר היכולת לכבוש שער שלישי בצד השני ונאלצו להסתפק בנקודה.

פרגוואי - בוליביה 0:1

פרגוואי פתחה את קמפיין המוקדמות בצורה נהדרת, אבל נעצרה מעט בהמשך, אלא שהערב היא פגשה יריבה חלשה בהרבה ואילולא משחק טוב של הוגו סוארז בשער בוליביה, הייתה משיגה ניצחון גדול יותר. הנבחרת של חררדו מרטינו שלטה לאורך כל המשחק מול בוליביה הגנתית ומסתגרת וסלבדור קבניאס כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-44. פרגוואי נמצאת פסע מהבטחת מקומה במונדיאל וניצחון ביתי על ארגנטינה ביום רביעי יעשה עבורה את העבודה.


פרו - אורוגוואי 0:1

באורוגוואי ידעו שהם חייבים ניצחון במקום בו כמה מהיריבות שלהם במאבק העלייה כבר אספו את כל הנקודות, אבל למרות ששלטו במשחק, החמיצו שוב ושוב. שוער פרו, לאו בוטרון, שהיה אמור להגיע להפועל תל אביב במהלך הקיץ במקרה שוינסנט אניימה יעזוב, הציג משחק נהדר ובלם את הנסיונות של הסלסטה והרנן רנחיפו כבש בדקה ה-86 כדי להעניק ניצחון לנבחרת המקומית, שאיבדה מזמן סיכוי לעלות למונדיאל. דייגו גודין האורוגוואי הורחק בדקה ה-89.


קולומביה - אקוודור 0:2

צמד מאוחר של ג'קסון מרטינז (81) ותאופילו גוטיירז (90) העניקו לנבחרת המקומית ניצחון יקר במדיין, שהחזיר אותה רשמית למאבק על המקום הרביעי. כעת לקולומביה 20 נקודות, בדיוק כמו אקוודור ושתיים פחות מארגנטינה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully