וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: נס ציונה השפילה את קרית שמונה

הקבוצה של רפי כהן הביסה 1:6 את היורדת מליגת העל, שהחזיקה לפני כן במאזן מושלם. 0:2 לרמת השרון על הכח

בזמן שליגת העל בפגרה ונבחרת ישראל מתכוננת למשחק נוסף של חיים ומוות, נפתח אתמול (שישי) המחזור הרביעי של גביע הטוטו בליגה הלאומית עם בית 3. במשחק הראשון סיימו הפועל מרמורק ומכבי באר שבע ב-0:0 משעמם, ונותרו במקומות 3 ו-4 של הבית בהתאמה, כשהבאר שבעים עדיין מחפשים ניצחון ראשון במפעל.

במשחק המוצלח יותר של שישי הראתה הפועל ראשון לציון מדוע היא מוליכת הבית, כשגברה 2:3 על מכבי הרצליה בסיום משחק צמוד ומלא מהפכים. אבי חי העלה את המארחים מהרצליה ל-0:1 בדקה ה-11, דניאל היידמן השווה שתי דקות מאוחר יותר, אלא ששי ביטון השיב את היתרון להרצליה, וכעבור 19 דקות בלבד קיבלנו שלושה שערים ו-1:2 למארחים. אלירן אפריאט קבע את השוויון בדקה ה-26, כאשר לשער הניצחון לקבוצה מעיר היין דאג אור חסון, בדקה ה-73. הכתומים שומרים על מקומם בראשות הבית, עם 4 נצחונות וללא הפסדים. מחר ישוחקו בתים 1, 2 ו-4.

אחת משתי הקבוצות המושלמות של הליגה עד כה, עירוני רמת השרון, אירחה בשבת את היורדת מליגת העל הכח עמידר רמת גן וגברה עליה 0:2. הגאורגי גאגה צ'קטיאני כבש את הראשון בדקה ה-52 ורם סטי קבע את תוצאת המשחק בדקת הסיום. הכח נותרה בראש בית א' עם שבע נקודות, אחת יותר מרמת השרון.

בבית ב' נערכו שני משחקים. הקבוצה המושלמת השנייה בליגה, אחווה עראבה, התארחה אצל נצרת עילית לדרבי צפוני ונפרדה ממנה ב-1:1 שמעמיד את שתיהן עם חמש נקודות. אלירן חודדה העלה את נצרת עילית ליתרון בדקה ה-70, מחמוד עבאס השווה בחלוף שמונה דקות. הסטטוס קוו בבית נשמר עם 1:1 בין עירוני בת ים להפועל ירושלים. ינאי דרעי כבש בדקה ה-45 למארחים, אבל שי אהרון איזן בתוספת הזמן.

עירוני קרית שמונה, שעד כה החזיקה במאזן מרשים של תשע נקודות והפרש שערים 0-10 במפעל, ספגה שערים ראשונים והפסד בכורה, כשהושפלה בביתה 6:1 על ידי סקציה נס ציונה. פטי נימבה אמנם העלה את המארחים ליתרון בדקה השלישית, אבל שי אבוקסיס (8), שער עצמי של יניב לביא (20) ויוסי אסייג (25) השלימו מהפך מהיר והכריעו את ההתמודדות כבר במחצית. לאחר ההפסקה הוסיפו האורחים שלושה שערים נוספים בדרך לניצחון הגדול, כשאבוקסיס משלים שלושער (51 ו-68) וגם מאיר בונפיטו משתתף בחגיגה (58).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully