וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר: "בריאל הם בעולם משלהם"

ההולנדי שנאלץ לעזוב לאינטר תוקף את קבוצתו לשעבר. "גאזטה דלו ספורט": אינטר תקבל זכות ראשונים על מסי

ווסלי סניידר מרוצה מהבית החדש שלו באיטליה, ואחרי שהספיק להתאקלם במהירות באינטר ואף לקחת חלק ב-0:4 המדהים של הנראזורי בדרבי מול מילאן בהופעת הבכורה שלו, הוא התפנה לתקוף את קבוצתו לשעבר, ריאל מדריד. הקשר ההולנדי לא הסתיר את כעסו על הבלאנקוס שנפטרו ממנו כלאחר יד, ובראיון ל"גאזטה דלו ספורט" הוא לא חסך מהם ביקורת.

"בריאל הם בעולם משלהם", אמר סניידר, שנחתך מהסגל של מנואל פלגריני במהלך משחקי ההכנה לעונה ולא הורשה להתאמן עם חבריו עד שנאלץ לעזוב למרות רצונו העיקש להישאר. "כסף מעולם לא היווה בעיה עבורם, וכתוצאה מכך הם מתייחסים לשחקנים בלי שום כבוד. בריאל הייתי רק אחד מתוך כמה כוכבים, והם התייחסו אלי כמו אל ילד. למרות הכל אני עדיין גאה שהייתי חלק מההיסטוריה של ריאל מדריד".

כשנשאל האם ירצה לפגוש את ריאל בשלבים המתקדמים של ליגת האלופות אמר סניידר: "אני לא מחפש נקמה או משהו כזה, אבל אשמח מאוד לפגוש אותם ולנצח אותם. הגישה שלי עכשיו היא חיובית, מהרגע שהגעתי למילאנו ניסיתי להפנות את הזעם שלי לטובת האנרגיות להשתלבות באינטר, וזה הלך מצוין".

לגבי בחירתו בקבוצה של ז'וזה מוריניו אמר סניידר: "עשיתי את ההחלטה הזו בשביל העתיד שלי, לא רק בשביל להיות בסגל נבחרת הולנד למונדיאל. בחרתי באינטר כי הרגשתי שאני מסוגל להוביל את הקבוצה הזאת".

בינתיים דיווח ה"גאזטה דלו ספורט" גם על סיכום ערטילאי בין אינטר לליאו מסי, על פיו יקבלו הנראזורי זכות ראשונים להחתמת הגאון הארגנטינאי במידה ויחליט בשנים הבאות לשנות אווירה. מסי צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזהו החדש בברצלונה, שיסתיים על פי ההערכות רק ב-2016 ויכלול סעיף שחרור מפלצתי של 250 מיליון יורו, כשהעיתון האיטלקי מציין שבפגישה בין מאסימו מוראטי לאביו של מסי, חורחה, נקבע כי במידה וליאו ישקול בעתיד לעזוב את בארסה, יפנה האב קודם כל למוראטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully