וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה שוב מסתבכת עם החוק

דור בלך

2.9.2009 / 22:28

אלברטו הספרדי נבחן למרות שלא השיג אשרת עבודה. זוגבו יוחתם. בשל שיתוף סבע, נתניה ספגה הפסד טכני בגביע הטוטו

במכבי נתניה לא לומדים מטעויות. מספר שבועות לאחר שהסתבכו עם משרד הפנים בקשר לויזת העבודה של החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שאף נדרש לצאת לקפריסין במטרה להסדיר את ענייניו, והנבחן הבולגרי קרסימיר קראסטב שהגיע לארץ ללא המסמכים המתאימים, נתניה שוב מסתבכת. הבלם הספרדי אלברטו, שהיה בעברו במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד, שותף הערב (רביעי) במשחק האימון של הקבוצה למרות שאינו מחזיק בוויזת עבודה.

הבלם, ששיחק בעונה שעברה באתלטיקו מדריד ב', לא הצליח להשיג אשרת עבודה ובנתניה ניסו להסתיר את העובדה שהשחקן לא זומן על ידם, אלא הגיע בעצמו וסיפרו כי הוא "תייר שביקש להיבחן בקבוצה", אל פי גורם המעורב בעסקה. בנתניה הסכימו לבחון את השחקן כאשר הוא שוהה בארץ על אשרת תייר בלבד וללא ויזת עבודה. תגובת מכבי נתניה תובא לכשתתקבל. במשרד הפנים לא קיבלו את ההסבר הנתנייתי, ובכל מקרה הבלם לא הרשים וישוחרר בימים הקרובים.

הקבוצה הפסידה 4:1 למכבי פתח תקוה במשחק שנערך בישוב קדימה. דובב גבאי כבש שלושער לפתח תקוה וטומיסלאב בוסיץ' הוסיף. אליאס זאנה מקבוצת הנוער כבש לקבוצתו של נתי עזריה ורביד גזל החמיץ פנדל. בנוסף לאבראו, שלא הרשים, נתניה בחנה את הבלם הסלובקי צ'אבה זוראד ואת השוער אריסטידה זוגבו מחוף השנהב. השניים פתחו בהרכב והוחלפו במחצית במצב של 1:0 למלאבסים. על אף השער שספג, הותיר השוער רושם חיובי וצפוי לחתום עוד לפני משחק הליגה הבא נגד הפועל רעננה בעוד שבוע וחצי. זוראד לא הרשים ובנתניה יבחנו אופציות נוספות לעמדת הבלם.

הפסד טכני בגביע הטוטו, סבע הורחק משלושה משחקים

ואם לא די בכך, מכבי נתניה ספגה הערב הפסד טכני 3:0 במשחק גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים, בשל שיתופו הלא חוקי של החלוץ אחמד סבע. כזכור, במשחק שהתקיים לפני כשבועיים בקופסה שותף סבע למרות שגרר עונש הרחקה בגין צבירת שלושה כרטיסים צהובים בגביע הטוטו מהעונה שעברה, עת שיחק בבני לוד מהלאומית. המשחק עצמו הסתיים בתיקו 3:3. בעקבות אובדן הנקודה, ירדה נתניה למקום האחרון בבית ד' עם שלוש נקודות מארבעה משחקים.

בנוסף, נקנסה הקבוצה ב-3,000 שקלים וספגה עונש על תנאי לשנה של הפחתת שתי נקודות. גם סבע עצמו נענש בחומרה והורחק משלושה משחקים בפועל ושלושה משחקים על תנאי. את עונשו ירצה סבע במשחק הליגה הבא של נתניה נגד הפועל רעננה ובשני משחקי גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב ובני יהודה.

נשיא נתניה, גיל לב אמר בתגובה: "ההחלטה נראית לנו חורגת מסטנדרט הענישה שהונהג עד כה, כאשר במקרים של עבירה דומה ניתנו עונשים קלים יותר מה גם שבמקרה זה נעשתה הטעות בתום לב. אנחנו בוחנים את ההחלטה ושוקלים לבקש דיון חוזר". כזכור, רק בשבוע שעבר פסק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפסד טכני 3:0 למ.ס אשדוד במשחק בליגה נגד בני יהודה בגין שיתופו של הבלם ישראל ראש שגרר חמישה צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully