וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פרקינס נדקר במועדון בת"א?

30.8.2009 / 13:30

בתחילת העונה שעברה הגארד של מכבי תל אביב חזר מבילוי עם חתך עמוק בלחיו, אך טען בפני אנשי מכבי חיפה שמדובר בתאונת דרכים. בקבוצה התקשו להאמין לו. בשיחות סגורות גם אחד הרופאים העריך אחרת. דובר חיפה: ”האירוע דווח כתאונת דרכים, אין לנו מה להוסיף”

דרון פרקינס שחקן מכבי חיפה עם טבעת האליפות. מנהלת ליגת העל בכדורסל
בשיחות סגורות עם אנשי מכבי חיפה טען אחד הרופאים כי הוא מעריך שהפציעה נגרמה מחפץ חד דמוי סכין או דוקרן, ולא משמשת רכב. פרקינס והצלקת/מנהלת ליגת העל בכדורסל

האם דורון פרקינס, שחתם אמש במכבי תל אביב, נדקר מחוץ למועדון ה"מנדי'ס" בתחילת העונה החולפת? במכבי חיפה עלה החשד כי השחקן, שדיווח באותה עת כי היה מעורב בתאונת דרכים, היה למעשה מעורב בקטטה שהסתיימה בחדר המיון של בית החולים איכילוב.

פרטים רבים מהסיפור הזה, שמובא כאן לראשונה, יישמעו מוכר לחלקכם. לאחר המחזור הראשון של העונה שעברה, בו גברה חיפה בחוץ על מכבי רמת גן, נשארו שחקניה הזרים של הקבוצה לבלות בתל אביב. הם הגיעו למועדון ה"מנדי'ס", שיידע ימים מפורסמים יותר בהמשך השנה, כאשר דיאור פישר יסתבך שם באירוע שנגמר גם הוא באשפוז במחלקת כירורגיה פלסטית.

באזור השעה חמש בבוקר של יום שני טרטרו הטלפונים של אנשי חיפה. פרקינס הגיע לבית החולים איכילוב עם פגיעה קשה בלחי, נמסר להם. השחקן וחבריו לקבוצה סיפרו כי בתום הבילוי הלילי במועדון ניסו לעצור מונית, שבזמן שנסעה לאחור פגעה בפרקינס. מעוצמת המכה, הוסיפו השחקנים, הוטח פרקינס על שמשת הרכב האחורית, שהתנפצה, ומכאן החתך. בהמשך, אמרו, לקח אותו נהג מונית את פרקינס לבית החולים איכילוב, הוריד אותו שם ונסע לדרכו, כשהוא כנראה מותיר את פרטיו עמו.

ד'אור פישר, שחקן מכבי תל אביב, ביציאה מבית החולים. ד'אור פישר, נועם אשל
לא לבד? פישר/נועם אשל, ד'אור פישר

פרקינס טופל מיידית. החתך בלחיו היה עמוק, ובשלב מסוים אף עלה החשש לפגיעה בעינו השמאלית. הוא טופל בידי מספר רופאים: ד"ר אמיר ענבל מהמיון הכירורגי, ד"ר עדי קאהן, מומחה לכירורגיית פה ולסת, ורופא נוסף המתמחה בכירורגיה פלסטית. השחקן טופל, נתפר ושוחרר בהמשך. בשיחות סגורות עם אנשי מכבי חיפה טען אחד הרופאים כי הוא מעריך שהפציעה נגרמה מחפץ חד דמוי סכין או דוקרן, ולא משמשת רכב. פגיעת רכב, הסביר הרופא, הייתה אמורה להותיר בגופו של פרקינס חבלות נוספות, וניפוץ השמשה אמור היה לגרום לחתכים נוספים בפניו. בפועל, היה מדובר בחתך יחיד ועמוק לאורך הלחי השמאלית.

בימים שלאחר האירוע חככו גם אנשי חיפה בדעתם אם להאמין לגרסה של השחקן וחבריו. בבירור שנערך עימו, עמד פרקינס על גרסתו בתוקף. כאשר שאלו אותו לפרטיו של נהג המונית הפוגע, כדי להסדיר את העניין אל מול חברת הביטוח, השיב, לגרסתם, כי הוא אינו מוצא את פרטיו. "לא כולם האמינו לפרקינס", סיפר גורם במכבי חיפה. "הסיפור פשוט נשמע להם לא הגיוני. ניסינו לקבל מאיכילוב את סרט הצילום של רחבת הכניסה, כדי לאתר את מספר הרכב של המונית ממנה הוא ירד, על מנת שנוכל לסייע לשחקן לטפל בתאונה מול הביטוח. אבל מבית החולים נמסר לנו שלא ניתן להבין בפרטים מסרט הצילום וכי לא ניתן לקבל את הקלטת".

פרקינס התבקש להגיש תלונה למשטרה על תאונת הדרכים, והשחקן אכן עשה זאת. הוא החמיץ כמעט שבוע של אימונים, אך התעקש ליטול חלק במשחק הליגה הבא. "עד היום לא ברור לנו מה עלה בתולדות אותה תלונה", סיפר אותו גורם בחיפה. "מעבר לכך, לא היה לנו רצון או סיבה להטיל דופי בסיפור הזה. בהמשך העונה, כשפישר נדקר מחוץ לאותו מועדון וספג פציעה כמעט זהה, היו אנשים שחזרו ואמרו שגם פרקינס עבר אירוע דומה, אבל לא רצינו לעסוק בזה".

דורון פרקינס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כאשר שאלו בחיפה אותו לפרטיו של נהג המונית הפוגע, כדי להסדיר את העניין אל מול חברת הביטוח, השיב כי הוא אינו מוצא את פרטיו. פרקינס/ברני ארדוב

בסביבתו של השחקן טענו כי "העדפנו להאמין לדורון. אי אפשר לדעת בוודאות מה היה שם, אבל אם הוא טוען שהייתה תאונת דרכים, אנחנו הולכים איתו".

את תגובתו של לי ברני, סוכנו של פרקינס, לא ניתן היה להשיג.

במכבי תל אביב סירבו להגיב.

דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה כי "האירוע דווח לנו כתאונת דרכים על ידי השחקן ומספר עדים, ומעבר לכך אין לנו מה להוסיף. בהזדמנות זו אנו מבקשים לברך את דורון ולאחל לו המשך בריאות ועונה מוצלחת ביורוליג".

* הגארד החדש של מכבי תל אביב, אנדרו ווישנייבסקי, וסנטר הקבוצה דיאור פישר, עברו היום בדיקות רפואיות במועדון.

ohad@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully