וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס סיכם במכבי ת"א

שחקן העונה של ליגת העל בעונה החולפת, נפרד ממכבי חיפה ויהיה הזר השביעי של האלופה. גם גל מקל מצטרף לקו האחורי

אלופת המדינה, מכבי תל אביב, ממשיכה להתחזק לקראת עונת המשחקים הקרובה והודיעה היום (שבת) על סיכום עם זר שביעי, דורון פרקינס. הרכז האמריקאי שיחק בעונה שעברה במכבי חיפה והיה השחקן המצטיין של ליגת ווינר, כשקבוצתו נעצרה רק בגמר על ידי מכבי תל אביב.

פרקינס סיכם לעונה אחת בשורות הצהובים עם אופציה לעונה נוספת, ויהיה הזר השביעי כשרק שישה יכולים להירשם בטופס המשחק. סוכנו, לי בארני, אמר לוואלה! ספורט: "הכוונה היא שפרקינס ישחק ברוב משחקי היורוליג והליגה הישראלית של מכבי תל אביב".

כזכור, אתמול נחת בישראל אנדרו וישנייבסקי, שאמור לשמש כרכז המוביל של הקבוצה בעונה הנוכחית, ופרקינס צפוי להתחרות עימו על התפקיד. מכבי תל אביב פנתה לאופציית פרקינס לאחר שהוצע לה במחיר נמוך מכפי שחשבה תחילה. הגארד ניהל בשבועות האחרונים משא ומתן גם עם הפועל ירושלים, אך העדיף לשחק בקבוצה שתעניק לו הזדמנות ראשונה להשתתף ביורוליג.

פרט לפרקינס, הודיעה מכבי תל אביב כי גם הרכז הישראלי גל מקל ישחק בקבוצה בעונה הקרובה. מקל, ששיחק בעונה האחרונה בגלבוע/גליל, יטול חלק עם נבחרת ישראל באליפות אירופה ולאחר מכן יצטרף לאימוני האלופה.

פרקינס (26, 1.88), יליד אנקורג', אלסקה, שיחק שנה אחת בקולג' קהילתי לפני שמכללת סנטה קלרה שמה עליו את היד. בעונתו האחרונה במכללה רשם פרקינס 15.4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. את עונת 2005/6 העביר פרקינס בליגה היפנית ואת הקריירה שלו באירופה החל בעונה לאחר מכן במדי אולדנבורג הגרמנית, שם שיתף פעולה עם ד'אור פישר.

בעונת 2007/8 עבר פרקינס ביחד עם פישר לברי הבלגית, במדיה הרשים יותר עם 15.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים ו-3.1 חטיפות למשחק, מה ששכנע את מכבי חיפה להשקיע בו בעונה שעברה. בחיפה המשיך פרקינס את היכולת המצוינת שלו כשקלע 17 נקודות למשחק, הוסיף 6.3 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-3 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully