וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "החלום שלי לשחק בנבחרת ישראל"

סטיבן כהן, שחתם לשנתיים בהפועל רעננה ועשוי לשחק נגד מכבי חיפה בשבת, סיפר: ”הגעתי עם הרבה ביטחון ובטוח שאצליח"

הקשר היהודי צרפתי, סטיבן כהן, נחת אחר הצהרים (שלישי) בישראל, לאחר שסיכם את כל תנאיו בהפועל רעננה. כהן יצא מנתב"ג לפגישה עם הבעלים של רעננה, אשר אלון, שם הוא חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. מחר יחזור השחקן לצרפת לסידורים אישיים ואם לא יקרו תקלות בלתי צפויות, הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה של בישראל במשחק נגד מכבי חיפה ביום שבת.

"אני מאושר להיות כאן", אמר כהן לוואלה! ספורט עם נחיתתו. "אני מאוד רוצה לדעת מה הרמה של הליגה כאן ולהכיר את השחקנים הישראלים. הגעתי עם הרבה ביטחון ואני בטוח שאצליח. בשלב הזה של הקריירה, אני מעדיף לשחק בליגה הראשונה בישראל על פני הליגה השנייה בספרד. אני מרגיש שעליתי מדרגה".

כהן דיבר על הכדורגל הישראלי ואמר: "אני יודע שבכל שנה יש קבוצה או שתיים שמצליחות במפעלים האירופיים. נכון שהליגה כאן היא לא הטופ של אירופה, אבל אני צעיר ורוצה להתקדם. לא שמעתי הרבה על רעננה, חוץ מהעובדה שהם עלו ליגה השנה. אני רוצה להצליח עם הקבוצה ולהצעיד אותה קדימה".

הקשר מגיע לישראל לאחר שגדל במחלקת הנוער של מונפלייה והעביר את שלוש השנים האחרונות בליגה השניה בספרד. בעונה שעברה בסלמנקה רשם 36 הופעות בהן כבש שישה שערים. כהן אישר כי בפניו הונחו הצעות ממספר קבוצות בכירות בישראל, ביניהן מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים: "הרגשתי שרעננה היא הקבוצה שרוצה אותי יותר מכולן. אם אצליח כאן, כולם יראו אותי.

"היו לי הזדמנויות להישאר בספרד וגם קיבלתי הצעות מסיבאספור ובשיקטאש מטורקיה, אבל אני יהודי, החלום שלי לשחק בנבחרת ישראל ואעשה הכל על מנת שהוא יתגשם. יש לי כאן משפחה וחברים ואני פשוט מאושר להיות בארץ", המשיך כהן.

לפני הגעתו, התייעץ כהן עם חבריו הצרפתים, רודי חדד וג'ונתן אסוס, שנחלו הצלחה מינורית במכבי תל אביב: "רודי לא הצליח כאן, אבל הוא אמר לי שזו ליגה שיש בה אפשרויות ואפשר להתקדם ממנה. גם אסוס אמר לי הרבה מילים טובות. עשיתי את הצעד הנכון בשבילי, ואני מקווה שאוכל לשחק כבר בשבת נגד מכבי חיפה".

דסנקלוס נחת, אלקסלסי סגר

כאמור, כהן חתם רשמית על חוזהו לשנתיים במועדון. בעונה הראשונה הוא צפוי להרוויח כ-80 אלף יורו ובעונה שלאחר מכן ירוויח עוד כעשרת אלפים יורו. אם יישאר לעונה שלישית, ירוויח בה כ-120 אלף יורו. בכך, הופך כהן, ששוחרר ללא תמורה מסלמנקה, לשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון הצנוע מהשרון.

יחד עם כהן נחת היום גם הבלם הצרפתי ניקולס דסנקלוס, ש-75 אחוזים מכרטיסו שייכים לאינטר האיטלקית. הבלם יחל להתאמן מחר וינסה להרשים את אלי כהן, שייבחר בינו לבין הסלובקי צ'אבה זוראד (29). שני השחקנים כבר הגיעו להבנות כספיות עם הנהלת רעננה.

שחקן נוסף שהצטרף סופית לרעננה, הוא הקשר הצעיר איתי אלקסלסי, שלאחר מו"מ ארוך סוכמה השאלתו מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully