וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יש חיים בעראבה

חיים סילבס (80) סידר לעראבה ניצחון בכורה בלאומית 0:1 על ראשל"צ. הרצליה-נס ציונה 0:0. רמה"ש הפתיעה בחוץ את הכח

רגע לפני שליגת העל הוציאה לדרך את עונת 2009/10, הליגה הלאומית פתחה עונה במתכונתה החדשה עם 16 קבוצות, שלא מעט מהן רואות עצמן כמועמדות לעלייה לליגת העל. ספק אם הפועל כפר סבא, שעברה טלטלה ניהולית ואיבדה אפילו את מעט הנכסים שנשארו לה חושבת בכיוון של עלייה, אך דווקא היא זו שרשמה פתיחת עונה חלומית, כשהביסה אתמול (שישי) ללא תנאי 1:5 את מכבי באר שבע, העולה מליגה א'.

היורדת מליגת העל, עירוני קרית שמונה, פתחה את העונה בניצחון חוץ 0:1 על עירוני בת ים. לעומתה, הכח עמידר רמת גן גילתה שצפויים לה חיים קשים בליגת המשנה, כשרשמה הפסד ביתי 1:0 לעירוני רמת השרון, קבוצה שעשתה מסע רכש מרשים בקיץ ונראית כמועמדת להיות אחת המרעננות של העונה.

בשבת נמשך המחזור עם שני משחקים נוספים, אך הם בעיקר השפיעו בצורה שלילית על מניין השערים של המחזור הראשון. הפועל ראשון לציון, שמקווה להחזיר עטרה ליושנה העונה, הייתה טובה יותר מאחווה עראבה ברוב שלבי המשחק, אך ספגה בדקה ה-80 שער שסידר לשחקניו של מומי זפרן 0:1. מכבי הרצליה, שמקווה לשוב במהרה לליגת העל, לא הצליחה לעשות הרבה מול נס ציונה, שהוציאה נקודה ו-0:0 במשחק החוץ.

עירוני בת ים - עירוני קרית שמונה 1:0

הקבוצה של רן בן שמעון נראתה, במהלך משחקי גביע הטוטו, כמוכנה ביותר לפתיחת הליגה. ההגנה שמרה על צורתה, עם יניב לביא וסלאח חסארמה כבלמים, ואת הקישור חיזקו שחקני מכבי פתח תקוה לשעבר, סולי צמח וננאד סאביץ'. המונמטום החיובי נשמר גם הערב במשחק בהחוץ בבת ים. שער אחד בדקה ה-30 של ויאם עמאשה, שחקן הבית שהושאל אתשקד למכבי אחי נצרת, הספיק לבן שמעון לפתוח ברגל ימין עם ניצחון חוץ על קבוצתו של דורון ממן, אחת משבע העולות מהליגה הארצית. בת ים תחפש נקודות ראשונות בשבוע הבא.

הכח עמידר רמת גן - עירוני רמת השרון 1:0

הכח, שירדה לליגה הלאומית לאחר הפסד לאחי נצרת במבחנים, ראתה את עצמה באופן טבעי כמועמדת ודאית לשוב לליגת העל בתוך עונה. למרות עזיבתו של דודו דהאן ומרבית השחקנים, ויקי פרץ בנה קבוצה צעירה עם שאיפות, אבל הערב, הגיעה לוינטר רמת השרון והחזירה את הסגולים למציאות. לפני שבועיים נפגשו השתיים בגביע הטוטו והמשחק הסתיים ב-0:0. הפעם, רמת השרון יצאה עם מלוא הנקודות. הקבוצה של יהודה זגורי ביצעה בקיץ רכש מסיבי על מנת לא להיקלע לעוד סרט מלחמה בתחתית. אחד משחקני החיזוק, דודו אברהם, הוא גם זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-30. יחד עם אורן ניסים, גל ניר ורם סטי, רמת השרון עוד יכולה להפתיע הרבה פעמים העונה. איימה לאבי, בלמה הצרפתי של הכח שהגיע מכפר סבא, הורחק בתוספת הזמן.

הפועל כפר סבא - מכבי באר שבע 1:5

הסיפור הגדול של היום מגיע מכפר סבא. הקבוצה הצעירה שאלתר תומר קשטן בכפר סבא לא מסומנת כאחת המועמדות לעלייה, אבל בכפר סבא פוסט עידן אלי טביב, יכולים לחייך לפחות אחרי המחזור הראשון. דווקא האורחים עלו ליתרון משער של אופיר עזו, הרכש מהפועל ירושלים, בדקה השביעית. שי דוד איזן בדקה ה-14 ועד לסיום המחצית הרשית שלומי אזולאי הצעיר פעמיים (37,45) כדי לקבוע 1:3 לכפר סבא. ג'ורג' בייסה, הזר הליברי, כבש את הרביעי בדקה ה-47 ועידן שום הוותיק חתם את התוצאה הסופית כעבור 17 דקות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אחווה עראבה - הפועל ראשון לציון 0:1

שתיים מהקבוצות המסקרנות בליגה נפגשו בשבת, אך כמעט ולא הצליחו להצדיק את תשומת הלב שהן מושכות. עראבה, שדרסה ללא רחם את המחוז הצפוני של ליגה א', צירפה הקיץ כוכבים אזוריים ומנוסים בליגה הלאומית, כמו שגיא שטראוס, חיים סילבס ואלון זיו ובהחלט מכוונת גבוה עם מומי זפרן על הקווים, אך דווקא נגד ראשון לציון היא כמעט ולא הצליחה לייצר מצבים עד הדקה ה-80, אז חיים סילבס ניצל ערבובייה ברחבה כדי להרשית ולכבוש את שער הניצחון.

ראשון לציון, שרוויה ציפיות אחרי העונה שעברה, מתבססת העונה על השילוב בין צעירים מוכשרים כמו אור חסון למנוסים יותר מסוגו של דניאל היידמן. אלא שפרט להזדמנויות של בן דרור ודניאל היידמן במהלך המשחק, הכתומים מעיר היין לא הצליחו להרשים יתר על המידה. מי שהורחק במהלך המשחק הוא מאמנה של עראבה, מומי זפרן, שמצא את עצמו מחוץ למגרש במחצית אחרי דיבורים מיותרים עם השופט.

מכבי הרצליה - סקציה נס ציונה 0:0

המקום הכי לחוץ בליגה הלאומית עבור מאמן נמצא בהרצליה, תחת השגחתו התמידית של אריאל שיימן. השנה הגיע תורו של סלובודאן דראפיץ' לנסות להחזיר את הקבוצה לליגת העל, והוא ינסה לעשות זאת עם אופיר חיים, עוז יפרח ואיגור קוסטרוב שהגיעו מבאר שבע. בנס ציונה הספיקו להצהיר השבוע שלא יסתפקו בפחות מפלייאוף עליון, אך המאמן רפי כהן יודע שהכל תלוי במחזורי הפתיחה שיקבעו לקראת ההמשך. בינתיים על פי המחזור הראשון הדברים לא נראים מרשימים מדי, כאשר הרצליה סיימה את משחק הבכורה שלה ב-0:0 נגד העולה החדשה, שיוצאת מחויכת מנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully