וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שחקן שלישי פרש בגלל מום בליבו

אחרי ליליאן תוראם וסטיב סבידאן, גם אצל אמדו אלסאן מלה האבר התגלה מום בלב במהלך הבדיקות והוא נאלץ לפרוש

רק שבועיים חלפו מאז מותו הפתאומי מדום לב של קפטן אספניול, דניאל חארקה, ובספרד עדיין מתקשים להבין איך מקרה אנטוניו פוארטה חזר על עצמו. על פתרון לתופעה, או לפחות צמצומה, עדיין לא הספיקו לחשוב שם. בצרפת, לעומת זאת, הגבירו את פעולות המניעה בשנה האחרונה, בעיקר לאחר מותו מהתקף לב של קלמון פינו, שחקנה בן ה-23 של קלרמון בינואר האחרון. הרופאים קיבלו הנחיה לערוך בדיקות מקיפות וחוזרות לכל שחקן בליגות המקצועניות , ובמידה שתימצא איזושהי בעיה אותו שחקן ייאלץ לפרוש, זאת על מנת לצמצם לכדי מינימום את הסכנה.

האחרון שקיבל את הבשורה על כך שהוא צריך לנטוש את קריירת המשחק שלו הוא אמדו אלסאן, חלוץ לה האבר שכבש עשרה שערים בעונה החולפת ונכלל בין תגליות העונה של הליגה הראשונה, למרות ירידת קבוצתו לליגת המשנה. אלסאן בן ה-26 היה על סף חתימה בסלטיק, אך בסופו של דבר חזר ללה האבר ובמהלך הבדיקות השגרתיות אתמול (שלישי) התגלה מום בליבו שלא יאפשר לו לשחק כדורגל באופן בטוח.

המקרה של אלסאן הוא השלישי במספר בקרב שחקנים בכירים בצרפת בשנה האחרונה. בקיץ שעבר, בעיצומן של בדיקות לקראת מעברו הרשמי לפריס סן ז'רמן, התבשר ליליאן תוראם על בעיה בליבו. בלם נבחרת צרפת לשעבר הבין כי מדובר באותה בעיה שעלתה לאחיו בחייו, והודיע מיד על פרישה בגיל 36. בחודש שעבר חוויה דומה עברה על סטיב סבידאן. חלוץ נבחרת צרפת רצה לעבור מקון למונאקו, אך בבדיקות בנסיכות גילו פגם מולד בליבו ואף הוא נאלץ לקטוע את הקריירה בגיל 30, דווקא בעת פריחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully