וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "עלינו לשחק יותר עם הלב"

נבחרת ישראל פתחה את טורניר ההכנה בלונדון עם הפסד 85:69 לטורקיה, ששלטה לחלוטין מתחת לסלים

שלושה שבועות לפני פתיחת אליפות אירופה בפולין, פתחה הערב (שישי) נבחרת ישראל את הופעתה בטורניר ההכנה לאליפות בלונדון, עם הפסד 85:69 לטורקיה.

לצד יכולת התקפית לא רעה לפרקים, וניצוצות מבטיחים מצידם של גל מקל ומורן רוט, גילתה ישראל חולשה מדאיגה בחלק ההגנתי, בעיקר כשיניב גרין החל להסתבך בבעיית עבירות וליאור אליהו התקשה למלא את מקומו בהגנה באזור הצבע מול הגבוהים המאסיבים של הטורקים.

בסיום המשחק אמר שרף: "אנחנו צריכים להשתפר באגרסיביות ובמשחק ההגנה שלנו. עלינו לשחק יותר עם הלב ולתת יותר לחימה בהגנה. זה טורניר ומחר אנו צריכים ללכת על ניצחון".

הנבחרת, שהמריאה ללונדון ללא יוגב אוחיון הפצוע, תפגוש מחר את פולין אותה מאמן מולי קצורין (17:00, שידור ישיר בספורט 1), וביום ראשון תסיים את דרכה בטורניר במפגש מול בריטניה המארחת (19:30, שידור ישיר בספורט 1).

מהלך המשחק

ישראל פתחה עם אותה חמישייה שהתגבשה במשחקי ההכנה בהולנד, שכוללת את גל מקל, יותם הלפרין, טל בורשטיין, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. בדקות הפתיחה נראה גרין חד מאוד ובארבע נקודות מהירות העלה את ישראל ל-2:5, אבל אז הטורקים התחממו ובריצת 0:11 נטלו את ההובלה, בעיקר בזכות משחק פנים יעיל באזור הצבע.

חמש דקות בתוך המשחק שלח שרף את ליאור אליהו לפרקט, והפורוורד עזר לנבחרת, יחד עם הלפרין, לחזור כל הדרך ליתרון 13:14, ואחרי כמה דקות צחיחות סגר גל מקל בסל נאה את הרבע הראשון על 15:16 לישראל.

פתיחת הרבע השני הייתה של ישראל ואליהו העלה ליתרון שיא של 22:26, אבל בהמשך החסרונות ההגנתיים שלו ושל גרין החלו לבוא לידי ביטוי כשהגבוהים הטורקים חגגו בצבע והריצו את האדומים ל-1:12 מהיר, והמחצית הסתיימה ביתרון 33:45 לטורקיה.

ישראל עשתה קולות חלשים של קאמבק בתחילת הרבע השלישי בזכות דקות טובות של גרין, אבל הטורקים לחצו מחדש על הגז כשהידו טורקוגלו ניאות להתעורר, וכשארסן אילייסובה איפס את היד הפער קפץ ל-48:66, והמשחק הוכרע למעשה. את המשך הרבע ניצל שרף כדי להעניק דקות נדירות לרוברט רות'בארט ויובל נעימי, והרבע הסתיים ב-52:68 לטורקים.

ברבע האחרון הגארבג' טיים נמשך, כשהפער הלך וצמח עד 61:83, לפני שחזרה מסוימת של ישראל הפכה את התבוסה להפסד סביר, ובסיום עמדה התוצאה על 69:85 לטורקים.

קלעו לישראל: יניב גרין 14, ליאור אליהו 12, יותם הלפרין 7, טל בורשטיין ורוברט רותבארט 6 כל אחד, גל מקל, גיא פניני ורביב לימונד 5 כל אחד, יובל נעימי 3, משה מזרחי ומורן רוט 2 כל אחד, עידו קוז'יקרו 1. עמית תמיר שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully