וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי זלצבורג מוכנים ליום הדין

רד בול זלצבורג הודיעה כי 15 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק נגד חיפה ביום רביעי. אפהאוזר: "היעדרותי, לא חסרון גדול"

חמישה ימים לפני המפגש נגד מכבי חיפה, והתכונה ניכרת היטב בקרב אוהדי רד בול זלצבורג. על פי הודעה רשמית שפרסם המועדון הבוקר (שישי), 15 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק שיקבע מי מבין השתיים, האלופה האוסטרית או האלופה הישראלית, תשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות.

זלצבורג תשחק מחר (שבת, 18:00) מול פורוורטס סטיר החובבנית במסגרת הסיבוב הראשון של הגביע האוסטרי, אך הראש נמצא כולו בחיפה. המשחק כונה "יום הדין" באתר הרשמי של הקבוצה, ששיבח את האוהדים על ההיענות המוגברת. לצורך ההשוואה, בחיפה נמכרו עד הבוקר 8,000 כרטיסים למשחק הגומלין באצטדיון רמת גן שייערך ב-25 באוגוסט.

מי שייעדר מצמד המפגשים הוא הקשר רנה אפהאוזר שאמר היום: "כשלתי חמש פעמים להעפיל לליגת האלופות. אולי העובדה שלא אשחק, לא תהווה חיסרון גדול לקבוצה".

כזכור, זלצבורג, בגלגולה כקזינו, עברה את חיפה בשנת 1994, אז עלתה בפעם היחידה בתולדותיה לשלב הבתים. בשנים האחרונות, אחרי השתלטות רד בול על המועדון, כשלה הקבוצה פעמיים להעפיל לשלב הבתים. ב-2006, חלפה רד בול על פני פ.צ ציריך, אבל הפסידה במשחק העלייה מול ולנסיה (1:3 בסיכום שני המשחקים). שנה מאוחר יותר, חלפה בקלילות על פני ונטספילס, אך הודחה מול שחטאר דונצק (2:3 בסיכום שני המשחקים). אגב, בשני המקרים ניצחה זלצבורג את המשחק שנערך במגרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully