וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה קוראים רבע גמר

פדרר וצונגה עלו לרבע הגמר במונטריאול שיכלול, לראשונה אי פעם, את 8 המדורגים ראשונים בעולם. סינסינטי: גם סרינה בחוץ

בפעם הראשונה מאז הוקם דירוג ה-ATP ב-1973, ישחקו שמונת המדורגים הראשונים בעולם ברבע גמר של טורניר כלשהו. זה יקרה במונטריאול אחרי שרוג'ר פדרר, המדורג ראשון בעולם, השלים ניצחון 3:6, 6:7 על בן ארצו, סטניסלב ואווינקה, כאשר המדורג שביעי, ג'ו ווילפרד צונגה, ניצח בדרבי צרפתי את ז'יל סימון 3:6, 3:6.

מוקדם יותר, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, המדורג רביעי בעולם, פגש את מיכאל יוז'ני ועשה לעצמו חיים קלים עם ניצחון 3:6, 4:6, ניצחון אותו השלים תוך שעה ועשרים דקות. שתי שבירות במערכה הראשונה ועוד אחת במערכה השנייה הספיקו לדג'וקוביץ' כדי להתגבר על יריבו הרוסי, המדורג 65 בעולם, אך בשלב הבא תצפה לו משוכה גבוהה יותר כשהוא יפגוש את אנדי רודיק, שעבד שעות נוספות נגד פרננדו ורדאסקו, ולא היה רחוק מלעוף. האמריקאי ניצח בשובר השוויון של המערכה הראשונה 2:7, לאחר מכן הפסיד 6:4 במערכה השנייה כשהמערכה האחרונה שוב הוכרעה בשובר שוויון, אז ניצח רודיק 5:7 ועלה לרבע הגמר.

רפאל נדאל עושה רושם מתגבר היטב על הפציעה שהשביתה אותו תקופה ארוכה וגרמה לו להחמיץ את ווימבלדון. הספרדי נתן בראש לפיליפ פצשנר הגרמני וניצח אותו לאחר קצת יותר משעה 3:6, 2:6 בדרך לרבע הגמר, שם יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו.

הארגנטינאי גם הוא עשה את העבודה, אך לו הלך קשה מול ויקטור האנסקו. את המערכה הראשונה הפסיד הארגנטינאי 6:3, אך התעשת בהמשך, ניצח 3:6, 4:6 ועבר את יריבו שמדורג 32 בעולם. מי שלא עבד כמעט בכלל במשחקו בסיבוב השלישי הוא אנדי מארי, שאיבד ארבעה משחקונים בלבד נגד חואן קרלוס פררו והתקדם לשלב הבא אחרי 1:6, 3:6 קליל, שמשלים מבחינתו שלושה ניצחונות משלושה משחקים נגד הספרדי המדורג 29 בעולם. בשלב הבא הסקוטי יפגוש את ניקולאי דוידנקו, שגבר על פרננדו גונזאלס 6:7, 5:7.

משחקי רבע הגמר:

רוג'ר פדרר - ג'ו-ווילפריד צונגה
רפאל נדאל - חואן מרטין דל פוטרו
אנדי מארי - ניקולאי דוידנקו
נובאק דג'וקוביץ' - אני רודיק


* אנדי רם ומקס מירני עלו לחצי גמר הטורניר לאחר ניצחון 2:6, 3:6 על פיליפ פצ'נר (גרמניה) ולוקאס דלוהי (הודו). בחצי הגמר עשויים הישראלי והבלארוסי לפגוש את האחים בריאן, אם אלה יגברו על קובוט הפולני ומאראץ' האוסטרי ברבע הגמר.

ונוס סיימה את דרכה בסינסינטי

מי שחתומה על הפתעת היום בטורניר סינסינטי שבארצות הברית היא הראשונה שעלתה על המגרש, פלאביה פנטה (12 בעולם). האיטלקיה, שפגשה למשחק קשה על הנייר את המדורגת 3 בעולם, ונוס וויליאמס, לא נבהלה והשיגה ניצחון 6:7, 4:6 בדרך לרבע הגמר.

במערכה הראשונה פנטה שברה פעמיים את ההגשות של ונוס, אך נשברה גם פעמיים והשתיים הלכו לשובר שוויון, בו ונוס השיגה רק שתי נקודות. פנטה המשיכה עם הביטחון גם במערכה השנייה, מצאה שבירה נוספת וניצחה 4:6 בדרך לשלב שמונה האחרונות, כאשר היא תפגוש בשלב הבא את דניאלה האנטוחובה.

אחרי ההדחה של ונוס מצאה עצמה גם האחות סרינה בחוץ לאחר הפסד 7:5, 6:4 לאוסטרית סיביל באמר. סרינה התלוננה על דרון כואב וביצעה שורה של טעויות לא מחויבות בדרך להפסד מול המדורגת 29 בעולם. "לא הייתי כשירה", אמרה וויליאמס בסיום. "זה היה משחק רע מאוד, אני חושבת שהיו לי 50 טעויות לא מחויבות".

האנטחובה, המדורגת 27 בעולם, הצליחה לעקוץ את ורה זבונרבה (7 בעולם) במשחק מאוד מותח. את המערכה הראשונה ניצחה הסלובקית בזכות שובר שוויון, אותו ניצחה 8:10, אך זבונרבה נכנסה לעניינים והשיגה 0:6 קליל במערכה השנייה. המערכה המכרעת הגיעה גם היא לשובר שוויון, כשאז הספיק להאנטוחובה 5:7 כדי לסגור את הסיפור. במשחק נוסף ניצלה קרוליין ווז'ניאקי פרישה של מלינדה צ'ינק במצב של 0:3 כדי לעלות לרבע הגמר.

מי שממשיכה לעשות חיל עם חזרתה לסבב היא קים קלייסטרס, שנראית מוכנה מתמיד להתמודד שוב ברמות הגבוהות. הבלגית פגשה את סבטלנה קוזנצובה בסיבוב השלישי, ניצחה 4:6 במערכה הראשונה, הפסידה 6:4 במערכה השנייה וניצחה 2:6 בשלישית בדרך לשלב הבא, כשממש לא ברור איפה היא תעצור. בשלב הבא אמורה הבלגית לפגוש את דינארה סאפינה או את פנג שואי.

אלנה דמנטייבה ניצחה ועלתה אף היא לשלב שמונה האחרונות אחרי ניצחון 4:6, 4:6 על סורנה קירסטאה הרומניה. קרוליין ווז'ניאקי עלתה גם היא לרבע הגמר. הדנית ניצלה את פרישת יריבתה ההונגרית מלינדה צינק במצב של 0:3 במערכה הראשונה.

עדכון ראשון: 13/8 23:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully