וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן אסוס מתקרב להפועל באר שבע

14.8.2009 / 10:35

הקבוצה הדרומית צפויה לקחת על עצמה את מרבית שכרו כשמכבי ת"א תשלים את ההפרש. נדחתה נחיתת אנדריי קומאץ'

הקשר היהודי-צרפתי ג'ונתן אסוס מתקרב להפועל באר שבע. שני המועדונים מצויים במו"מ מתקדם כאשר באר שבע צפויה לקחת את מרבית שכרו של הקשר, והצהובים ישלימו את היתרה כשהשחקן צפוי להיות מושאל לעונה אחת. ממכבי תל אביב נמסר כי המו"מ מתקדם לכיוון הנכון: "זה תלוי ברצון הטוב של הפועל באר שבע ובנכונות שלה לסגור את העסקה".

מכבי תל אביב ממשיכה במאמצים להתחזק ובינתיים מתברר כי אנדריי קומאץ' (29), קשרה של נבחרת סלובניה ודאוגרדנס השבדית, ינחת בישראל לאחר שההנהלה הגיעה עמו לסיכום עקרוני לגבי הצטרפותו. קומאץ' היה צפוי לנחות הלילה (שישי) בישראל, אך בשל בעיות טכניות במציאת מקום בטיסה, הגעתו נדחתה, ככל הנראה לשבת בלילה או ראשון בבוקר

קומאץ' החל את דרכו המקצוענית ב-1997/8 בנובה גוריצה הסלובנית. לאחר מיעוט הזדמנויות להן זכה במהלך אותה עונה, הוא החליט לעזוב ולהצטרף לפרימוריה, במדיה שיחק חמש עונות. בתווך הספיק לעבור לגיחה קצרה בלובליאנה בטרם חזר לקדנציה שנייה למועדון. בעקבות יכולתו בפרימורה, הוא הגיע גם לנבחרת הלאומית של סלובניה.

ב-2004 חזר קומאץ' לנובה גוריצה, במדיה החל את הקריירה, כשהפעם הוא זכה לקרדיט גדול הרבה יותר. במהלך השנתיים במועדון זכה קומאץ' עם הקבוצה בשני תארי אליפות. בסיום העונה עזב למאריטימו הפורטוגלית, בה שיחק עונה אחת בלבד. ב-2006 הצטרף לדאוגרדנס השבדית, במדיה שיחק בשלוש השנים האחרונות. ב-70 הופעות בקבוצה הוא כבש ארבעה שערים. קומאץ' הופיע 38 פעמים במדי נבחרת סלובניה, אך טרם זכה לכבוש את שערו הבינלאומי הראשון.

שעיה ובושינסקי חזרו עם רשימת קניות

ובינתיים עוזי שעיה ואביב בושינסקי שבו הבוקר ארצה אחרי שהות של יומיים בקנדה, שם קיימו שתי פגישות עם הבעלים החדש, מיטש גולדהאר. הבעלים אישר לראשי הקבוצה לצרף שניים או שלושה זרים. במקביל, הצהובים ממתינים לפתירת מספר סוגיות קטנות שנשארו לפני חתימה רשמית על ההסכם בין גולדהאר לאגודת מכבי תל אביב. ראשי הקבוצה מאמינים שעד תחילת השבוע הבא תיפתרנה כל הבעיות ואז גולדהאר יזרים באופן רשמי את הכספים לטובת הרכש.

בנוסף לקומאץ', נמצא על הפרק גם הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שחקנה של אנרג'י קוטבוס הגרמנית, שגם איתו הגיעה הקבוצה לסיכום עקרוני כולל על דמי ההשאלה מול הגרמנים, כאשר בנוסף מי שעוד נמצא חזק על הפרק הוא ביוואן פרנסמן, בלמה של מכבי נתניה, שהוא השחקן המועדף על ידי הצוות המקצועי ובקבוצה עדיין נעשים מאמצים לצרפו.

שחקן אחר ששמו הוזכר בשיחות עם הבעלים החדש הוא חלוץ מ.ס. אשדוד, דימיטאר מקרייב. ראשי הקבוצה קיבלו הסכמה עקרונית מגולדהאר להביא את מקרייב, שמבוקש מאוד מבחינה מקצועית, אולם המיליארדר הקנדי הבהיר לבושינסקי ולשעיה כי רק אם מחיר הבאתו יהיה הגיוני וסביר, תיכנס הקבוצה למשא ומתן כספי בעניינו. עד כה לא התקיימו שיחות כלשהן עם הנהלת אשדוד בכל הקשור למשא ומתן הכלכלי בהבאתו.

בהנהלת הקבוצה מעודדים מהתגברות קצב מכירת המנויים ומקווים שעד תחילת העונה יימכרו לפחות 4,000 מנויים.

עדכון ראשון: 13/8 19:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully