וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ישראל סיימה בתיקו 1:1 עם צפון אירלנד

עוד משחק ידידות אנמי של הנבחרת הסתיים בתיקו, ובקצב הזה, שוויץ לא צריכה להיות מודאגת. מקאן (18) וברדה (26) כבשו

לו רק משחקי אימון היו מהווים אינדיקציה לאותם משחקים מכריעים, כאלה שקובעים את עתידן של נבחרות כדורגל, או אז הרי שנבחרת ישראל לא רק היתה מעפילה למונדיאל, אלא היתה מחביאה כמה גביעים זהובים במשרדי ההתאחדות. גם הערב (רביעי) הציגה נבחרתו של דרור קשטן כדורגל לא רע, אבל פעם אחר פעם נכשלו שחקני ההתקפה שלה למצוא את הרשת, והמשחק הסתיים בתיקו 1:1 עם נבחרת צפון אירלנד בבלפסט.

כיאה למשחק ידידות, עלו שחקניו של קשטן ללא לחץ או פחד מהיריבה, המדורגת כרגע במקום השני בבית שלה במוקדמות המונדיאל, וניסו שוב ושוב לתקוף את שערם של המארחים. צפון אירלנד אמנם עלתה ליתרון בדקה ה-18, אבל מהלך קבוצתי נהדר של הכחולים, 8 דקות מאוחר יותר איזן את התוצאה.

נקודת האור מהמשחק היא ככל הנראה אליניב ברדה, שלעיניהם הבוחנות של הסקאוטרים שהגיעו לראותו, הפעיל היטב את ההתקפה הישראלית, ואף היה שם כדי לכבוש את שערה היחידי. גם אביחי ידין רשם הופעת בכורה טובה בסך הכל בנבחרת הלאומית, אך חייבת להתעורר השאלה מדוע שלושה שבועות לפני משחק אותו חייבת נבחרת ישראל לנצח (נגד לטביה ב-5.9), כדי לשמור על סיכוייה להעפיל למונדיאל, עולה קשטן עם הרכב ניסיוני, במקום לנסות ולחבר את השחקנים עליהם הוא בונה לקראת 90 הדקות הגורליות באמת.

מהלך המשחק

דקה 6: אביחי ידין קיבל את הכדור מ-20 מטרים, וניסה את כוחו בבעיטה טובה, אבל טיילור היה במקום.

דקה 18: גול! תמיר כהן ביצע עבירה כעשרים מטרים מהשער, ולכדור ניגש גרנט מקאן, ששלח אותו בדיוק רב אל שערו של אוואט, שנכנע. 0:1 לצפון אירלנד.

דקה 26: גול! מהלך כדורגל נהדר של הנבחרת, שהתחיל בקולאוטי ששלח כדור גדול לברוכיאן, זה הגיע עד לשער ושלח מסירת רוחב לברדה שמחצי מטר לא יכול היה להחטיא, 1:1.

דקה 32: הגבהה טובה לרחבה מצאה את ראשו של כריס ברד, שנגח טוב, אבל הפעם אוואט היה שם כדי לעצור.

דקה 36: כדור הקרן שהרים ברוכיאן מצא את ראשו של תמיר כהן שנגח טוב, אך ג'ונסון הצילו מהקו.

דקה 69: עוד מהלך טוב של הנבחרת הגיע אל ברוכיאן בפינה של הרחבה, וללא אף שומר שלח הישראלי את הכדור אל השמים.

דקה 80: שוב ברדה היה האיש של ישראל, כשהכניס כדור גדול לקולאוטי, אבל הסיבוב שלו והבעיטה הגיעו היישר אל השוער ונהדפו.

דקה 90: שוב הזדמנות טובה לישראל, אבל הפריצה של טועמה נגמרה בבעיטה שמצאה את גופו של המגן.

הרכב הנבחרת: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46'), אייל משומר, דקל קינן (טל בן חיים, 46'), אבי סטרול (דין מורי, 71'), דדי בן דיין, אביחי ידין (יואב זיו, 65'), תמיר כהן (בירם כיאל, 46'), יוסי בניון (סלים טועמה, 54'), אבירם ברוכיאן, אליניב ברדה, רוברטו קולאוטי.

הרכב צפון אירלנד: מייק טיילור (ג'ונתן טאפי, 46'), כריס ביירד, סטיבן קרייגן (ריאן מקגיוון, 70'), ארון יוז (גארת' מקאולי, 46'), ג'ורג' מקרטני, דמיאן ג'ונסון (נייל מקגין, 46'), סמי קלינגן, גרנט מקאן, כריס ברנט (סטיבן דייויס, 46'), קייל לאפרטי, דייויד הילי (מרטין פטרסן, 59').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully