וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי ושעיה יטוסו לקנדה לפגוש את גולדהאר

ינסו לגרום לו להשקיע את הכספים באופן מיידי, כדי לחזק את הקבוצה. גולדהאר לאוהדי מכבי: "מחכה להפוך למעורב יותר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אביב בושינסקי ועוזי שעיה ייצאו מחר (שני) לקנדה במטרה להיפגש עם הבעלים החדש, מיטשל גולדהאר. השניים טסים בכדי לדון עימו ביעדים לעונה הקרובה, ולהציג בפניו את תוכניות ההנהלה והצוות המקצועי. בקבוצה מקווים שהפגישה תסייע לגרום לגולדהאר להשקיע באופן מיידי את הכספים המיועדים להבאת שניים או שלושה זרים לקבוצה.

לאחר הניצחון 0:4 על מועדון ספורט אשדוד בגביע הטוטו, קיימה מוקדם יותר היום מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים, שכללה את הצגתו של ספונסר נוסף לקבוצה, "קל-נופש", והשקה לאתר הרשמי החדש. היו"ר אביב בושינסקי פתח בדברי תודה לאלכס שניידר, שעסקת העברת הקבוצה מידיו למיטש גולדהאר צפויה להיחתם בימים הקרובים.

"העסקה הושלמה", אמר בושינסקי, "העיכובים הם טכניים בלבד. צריך לתרגם את הסיכום עם אגודת מכבי לחוזה, ויחד עם חוזה הרכישה של הקבוצה לגשת להתאחדות ולקבל את האישורים הדרושים. אף אחד לא יערים קשיים על העסקה, לא הבעלים הישן ולא החדש. שניהם עובדים בשיתוף פעולה מלא".

"תודה ענקית לשניידר"

"מכבי תל אביב היא מותג, וזו ההזדמנות שלי להודות לשניידר", אמר היו"ר בושינסקי, "על מה שהוא עשה למכבי תל אביב ולמדינת ישראל. הטלפון הראשון שקיבלתי אתמול היה מאלכס, שהתעניין בתוצאה ובמשחק. אנחנו חייבים לו תודה ענקית על כל מה שעשה. הוא העמיד את המועדון על הרגליים".

בושינסקי הסביר מדוע עוברת הקבוצה ידיים בין בעלים שנמצאים בקנדה: "קל להגיד שצריך ישראלי שינהל את המועדון ולא אחד מעבר לים. בפועל, אין איש עסקים או גורם ישראלי בשנים האחרונות שלקח על עצמו ניהול של מועדון כדורגל בישראל. שניידר, שהיה צריך לחצות יבשות, גילה בקיאות בנעשה".

המנכ"ל עוזי שעיה הוסיף: "זהו יום שמח וגם יום עצוב למועדון. שמח כי יש בעלים חדש, ספונסרים מצטרפים ויש אופק חדש לקבוצה. אנחנו עצובים כי אלכס הוא אבידה גדולה. הוא הציל את המועדון מקריסה כלכלית ומקצועית. כולם היו בטוחים שיש לו אינטרסים נסתרים, אבל עכשיו ברור שלא הסתתר שום אינטרס".

גולדהאר עצמו שלח היום מסר לאוהדים באתר הרשמי "אני שמח לאשר את השלמת עסקת הרכישה של מועדון מכבי "פייג'יאה" ת"א, מועדון ספורט מוערך עם היסטוריה מפוארת של הצלחות. אני נרגש לקראת האתגרים החדשים וההזדמנויות שניצבים מולי. בכוונתי לייצר מחוייבות ארוכת טווח עם המועדון, ולעשות כמיטב יכולתי כדי לבנות מסורת נצחונות והישגים עם מכבי ת"א. אני מחכה בקוצר רוח לפגוש את אוהדי מכבי המסורים, ולהפוך למעורב יותר ויותר בפעילות השוטפת של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רביבו ממשיך להתקרב

בגזרת דוד רביבו, אשדוד מציעה עסקת חליפין שבמסגרתה יועבר ג'ונתן אסוס ועוד סכום של כ-100 אלף דולר תמורת השחקן. בשלב זה הצהובים לא מוכנים להוסיף מזומנים ומוכנים רק לטרייד על שחקנים.

בנוסף לכך נמשכים המגעים עם ראשי מכבי נתניה בנוגע להשאלתו לעונה אחת של הבלם ביוואן פרנסמן. בשלב זה דורשים בנתניה סכום של 200 אלף דולר עבור ההשאלה, אך במכבי ת"א מצפים כי תהיינה התפתחויות חיוביות בעניין בימים הקרובים.

"לא נעשה דברים במהירות, נבחן היטב את האופציות לרכש", אמר בושינסקי, "עד עתה פגענו בינגו ברכישות שלנו. אנחנו רוצים לעבוד בזהירות, לא לשפוך כסף לחינם".

חלוצה הפצוע של הקבוצה יניב עזרן, שצפוי להיעדר לפחות חצי שנה ואולי אף סיים את העונה, אמר היום במסיבת העיתונאים: "ההרגשה לא נעימה אבל זה חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד עם המצבים האלה. אני רוצה להודות לכל מי שהתקשר אליי, שחקנים, אוהדים והנהלה. זה מראה כמה שהמועדון הזה גדול.

"אני אעשה את המקסימום כדי לחזור מהר. זה בעיקרון לא אותה פציעה אבל זה באותו מקום שבו נותחתי בעבר, בגיד. ברור שיש לי את הכוחות המנטליים לחזור לשחק.

"למדתי שזה חלק מהמשחק. אעשה את הכל לחזור מהר וכמה שיותר טוב. אני שמח שהקבוצה נראית טוב ומצליחה זה עושה לי טוב על הלב כואב להיות בצד אבל אני מספיק חזק לחזור לעצמי".

* עמנואל מאיוקה ואיליה יבוריאן יצאו היום כדי להצטרף לנבחרותיהם. מאיוקה וזמביה ישחקו מול גאנה, יברויאן וארמניה מול מולדובה.

עדכון ראשון: 9/8/09 12:24
עדכון אחרון: 9/8/09 21:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully