וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד

אחרי שמכבי תל אביב עברה השבוע ידיים משניידר לגולדהאר, המשיכו הצהובים במומנטום והשיגו ניצחון שני רצוף בגביע הטוטו, כשהביסו 0:4 את מ.ס. אשדוד, שלא נצפתה במגרש. גפני (16), שבחון (43), אבידור (63) ומאיוקה (82) כבשו

שבוע לאחר הניצחון הדרמטי על בני סכנין, אירחה הערב (שבת) מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני של בית ב' בגביע הטוטו את מ.ס. אשדוד, במשחק שהיה שחזור לגמר גביע הטוטו אשתקד, אז ניצחה מכבי 0:1. הערב הביסו הצהובים את הקבוצה של יוסי מזרחי 0:4. רוני גפני בשערו השני העונה (16), יוסי שבחון (43), יובל אבידור (63) ועמנואל מאיוקה (82) כבשו לצהובים, שמוליכים את הבית עם שני ניצחונות ושש נקודות. במהלך המשחק שולב הנבחן של הצהובים, פוקו קוואדו.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
נראים מוכנים ומזומנים לליגה. הדבוקה הצהובה/ברני ארדוב

בינתיים, מכבי תל אביב יכולה לרוות נחת מהעונה. אבל רק בינתיים. הקבוצה של אבי נמני מתרגלת מערכים, השחקנים מתרגלים אחד לשני, ובינתיים התרגולות הסתיימו עם שני ניצחונות. הערב הצהובים נתנו הצגה גדולה מול מ.ס. אשדוד, שטפו את המגרש באחד המשחקים היותר טובים שלהם לאחרונה ונראו מצוין. חבל שרק 2,500 צופים היו יכולים לראות את התצוגה המצוינת.

בעוד שבועיים תחל הליגה, ואז גם פקטור הלחץ ייכנס למשוואה, ושם ימדדו שחקני הקבוצה. בשנים האחרונות זו הייתה הסיבה העיקרית לנפילות שלהם שנה אחר שנה.

השבוע נסגרה עסקת ההעברה של הקבוצה מידיו של הבעלים אלכס שניידר למיטש גולדהאר. האוהדים לא שכחו את הבעלים הקודם והניפו לכבודו שלט ביציע ("תודה לך, אלכס"), והשחקנים על המגרש עשו לבעלים החדש סיפתח חיובי עם שלוש נקודות שבטח העלו חיוך על פניו.

במכבי ידעו למה הם נלחמו על חזרתו של תמיר כחלון. בשבוע שעבר הוא נכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן נגד סכנין, הערב הוא פתח ובמחצית הראשונה כמעט כל ההתקפות עברו דרכו. אולי נמצא המנהיג החדש במרכז השדה של הצהובים? בכלל הרבה שחקנים במכבי בלטו והרשימו, כמו גם הזר הנבחן פוקו קוואדו בבישול שלו למאיוקה.

מ.ס. אשדוד יכולה להתנחם בעובדה שהיא חסרה מספר שחקנים חדשים בסגל שלה (ישראל ראש, ברק בדש, עידן וייצמן ואורי אוזן) שעדיין לא עברו בבקרת התקציבים. אבל יוסי מזרחי לא יכול לחכות לליגה כדי שהקבוצה שלו תתחיל לשחק, כפי שזה נראה הערב היא נתקעה ביציאה מאשדוד ולא הגיעה לבלומפילד כלל.

מהלך המשחק

דקה 10 - ניסיון ראשון למכבי תל אביב, יבוריאן בעט מחוץ לרחבה, שקל הדף לקרן.

דקה 16 - גול! בתום התקפה משולבת יפה, שלח תמיר כחלון כדור לדור מלול, שהגביה לרחבה, הכדור שפשף את ראשו של אחד מבלמי אשדוד, הכדור הגיע לרוני גפני, שבעט בחצי יעף פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 17 - אבידור הוריד כדור שמאלה לכחלון, שהגביה לרחבה, דור מלול הגיע לכדור, אך מעשרה מטרים אלכסונית בעט חלש.

דקה 20 - הזדמנות נוספת לצהובים. ייני הוציא התקפה מהירה לכחלון, שבעט מ-18 מטרים חזק אבל רק ליד הקורה.

דקה 38 - ישראלביץ' פרץ מצוין באגף שמאל, הגביה לרחבה ויבוריאן נגח פנימה. שער? לא! הקוון צינן את ההתלהבות כשהרים את הדגל לנבדל.

דקה 43 - גול! ישראלביץ', אחד מהמצטיינים במגרש, הקפיץ כדור מעל הגנת אשדוד, היישר לרגלו של שבחון שמול השוער לא התבלבל ונעץ את הכדור ברשת העליונה, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 59 - יוסי שבחון השתחרר משני שחקנים ומסר שמאלה ליבוריאן, שמ-16 מטרים בעט ליד הקורה.

דקה 63 - גול! כדור רוחב מצוין של יבוריאן מצא את יובל אבידור, שמחמישה מטרים גלגל בקלילות לרשת, וכבש את שער הבכורה שלו במדים הצהובים, 0:3 למכבי תל אביב.

דקה 68 - מאיוקה קיבל כדור באגף שמאל, ומ-20 מטרים הניף את הרגל ושלח טיל שעבר מעל הקורה.

דקה 82 - גול! הזר הנבחרן פוקו קוואדו פרץ מצוין לתוך הרחבה, עבר שלושה שחקנים, הוציא כדור רחוב למאיוקה, שמנקודת ה-11 בעט מצוין לרשת, 0:4 מוחץ למכבי תל אביב.

דקה 84 - גפני הגביה לרחבה, ז'אן בעט מהאוויר מ-16 מטרים לקורה.

דקה 88 - הזדמנות ראשונה במשחק לאשדוד. דוד רביבו העמיד את מקרייב באחד על אחד מול סולומון, אבל שוער מכבי תל אביב הדף מצוין.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, דור מלול, איגור טומאסיץ' (תום מנשרוב, 85), ליאור ז'אן, רוני גפני, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, יוסי שבחון (ציון צמח, 62), תמיר כחלון (ניסו קפילוטו, 73), יובל אבידור (עמנואל מאיוקה, 66), איליה יבוריאן (פוקו קוואדו, 77).

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, מתן אוחיון, דראגן טרודונוביץ', כריסטיאן גונזאלס (אלון סטיבן, 77), אדיר טובול, יוסי אופיר (דוד רביבו, 52), משה אוחיון, ברוך דגו (ניר ביטון, 46), ניר נחום (עידן שדה, 64), עידן שריקי (שי רביבו, 64), דימיטאר מקרייב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב מניפים שלט למני לוי. ברני ארדוב
לא שוכחים את מני לוי. כל הכבוד להם, אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully