וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מכבי חיפה, כבר לא היט

5.8.2009 / 7:05

סגנית האלופה הסירה את התוספת לשמה מחשש לבלבול עם מיאמי היט. בריאן אוסבורי חתם ונשלח לטבעון

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (רביעי) על הסרת השם HEAT משם הקבוצה. הבעלים ג'ף רוזן הסביר את ההחלטה ואמר: "הרבה השתנה ביחס לתדמית ולשיווק המועדון מאז שנכנסנו לליגה, וזהו צעד נוסף לקראת ביסוס זהות ברורה ולקראת קשר טוב יותר עם האוהדים שלנו".

"אף שליגת ה-NBA עדיין לא הגישה בקשה פורמלית לשינוי השם", המשיך רוזן. "מספר שיחות אישיות עם אנשי NBA העלו חשש לגבי בלבול אפשרי בשוק, מאחר וה-NBA משקיע בשיווק בינלאומי, וה'מיאמי היט' גם כן כלולה בין בעלי הזכיון ב-NBA. הם מבצעים שיווק בינלאומי נהדר ולא רצינו להתחרות איתם בשום צורה, או לבלבל את השוק עם 'היט' נוספת".

עוד קודם לכן הודיעו חיפה והפועל קרית טבעון על החתמתו של הפורוורד האמריקאי בריאן אוסבורי, שיחל את העונה בטבעון ויעבור לחיפה במהלך העונה במידת הצורך. אוסבורי (23, 2.01) בוגר אוניברסיטת מיאמי, רשם בעונה האחרונה במדי האוניברסיטה 8 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. אוסבורי נבחן במדי הקבוצה במחנה במיאמי, והרשים את הצוות המקצועי של חיפה, שהחליט בשלב הראשון להחתים אותו בשביל קרית טבעון, כחלק משיתוף הפעולה בין הצדדים שנחתם לפני כשלושה שבועות.

"אנו גאים להחתים שחקן מקומי ממיאמי כמו בריאן כתוצאה מהמחנה", אמר רוזן. "מאחר שהחברה המאמצת של הקבוצה, טריאנגל, מבוססת בדרום פלורידה, אנו תמיד עוקבים אחר כישרונות מקומיים. אנו מצפים שבריאן יצבור ניסיון בליגה הלאומית עם טבעון בתקווה שיוכל לעזור לחיפה בהמשך הדרך".

הרעיון שעומד מאחורי ההסכם הוא בניית קבוצה כשרונית וחזקה בקרית טבעון והצבת עתודת שחקנים שתהווה חממת כשרונות לקבוצת מכבי חיפה על מנת לעקוב אחר כשרונות לעתיד ולבחון את יכולתם במטרה לשלבם בעתיד הקרוב במדי קבוצת ליגת העל. עלפי ההסכם אליו הגיעו הצדדים יוכל ג'ף רוזן בכל עת להעביר שחקנים מקרית טבעון למכבי חיפה וממכבי חיפה לקרית טבעון וזאת בהתאם לכישוריהם, השתלבותם, וצרכי סגלי שתי הקבוצות.

עדכון ראשון: 0:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully