וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב עזרן גמר את העונה

חלוצה של מכבי ת”א קרע את הגיד בפיקת הברך בה נותח כבר פעמיים. בקבוצה מקווים שהפציעה לא תגרום לסיום הקריירה

המזל הרע ממשיך לפקוד את חלוץ מכבי תל אביב, יניב עזרן. אחרי שהעביר את מרבית זמנו כשחקן הצהובים דווקא ביציע ובחדר הטיפולים, שוב נפצע עזרן באותה הברך בה נותח בעונה שעברה. החלוץ נפגע בברכו במהלך אימון הערב (ראשון) ופציעתו הדאיגה את אנשי מכבי תל אביב, שמיד הורו לפנותו לאבחון וצילום בבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

בקבוצה עוד קיוו לשמוע חדשות טובות והחזיקו אצבעות שהתוצאות לא יצביעו על פציעה חמורה, אך האבחון הראשוני בבית החולים הראה כי עזרן קרע את הגיד בפיקת הברך בה נותח כבר פעמיים, כאשר זמן ההחלמה של פציעה זו מוערך בכחצי שנה. לאחר ההחלמה צפויה לעזרן תקופת שיקום, מה שאומר שהחלוץ לא יחזור לשחק העונה. במכבי תל אביב קיבלו את הבשורה בצורה קשה ומקווים כי הפציעה החוזרת לא תסכן את המשך הקריירה של עזרן.

האגודה ממשיך לעשות חיים קשים

יו"ר מכבי תל אביב אביב בושינסקי ייפגש מחר עם נציגי אגודת מכבי תל אביב, כדי לסגור את הקצוות האחרונים הלא פתורים שעוד נותרו לקראת עסקת העברת הבעלות מאלכס שניידר למילארדר היהודי מיטשל גולדהאר.

כזכור, מחזיקה האגודה ב-20 אחוז מהבעלות על המועדון, ואחד הגורמים לכך שהעסקה לא נסגרה עד כה היא דרישתה של האגודה לקבל פיצוי בסך 11.2 מיליון שקלים, המגיעים להם, כך על פי טענתם, משניידר, וזאת כתמורה להשקעתם הראשונית בעסקת הרכישה.

בושינסקי, שתיווך בין גולדהאר לשניידר והמועדון, הוא האיש המנסה לפשר כרגע בין כל הצדדים ובמיוחד בין האגודה לשניידר, כדי לנסות ולמנוע הגעה של העניין לערכאות משפטיות, שכן בהנהלת מכבי מעוניינים שהעסקה תיסגר מה שיותר מהר.

במכבי השתדלו בימים האחרונים שלא להגיב לפרסומים כאלה ואחרים בתקשורת, בהם צוטטו אנשי האגודה מדברים בגנותו של שניידר ואף מפקפקים באמינותו ונכונותו של הבעלים המיועד, מיטשל גולדהאר.

גורם במועדון אמר היום לוואלה! ספורט. "מעניין שבמשך שנה וחצי לא שמענו כלום מאנשי האגודה, ופתאום עכשיו הם מתעוררים. מה שיותר מפליא זה שכאשר הם ניסו להביא רוכש למכבי, האנשים היחידים שהגיעו היו פיליפ חבאבו, שון מקייטן ורוני מאנה - בהם אף אחד באגודה לא פקפק והסוף ידוע.

"דווקא כעת כאשר מגיעים אנשים כמו אלכס שניידר", המשיך אותו גורם, "שהציל את המועדון מפשיטת רגל ולקח עליו את כל חובות העבר או גולדהאר, שרוצה גם הוא להשקיע מכספו הפרטי, נזכרו אנשי האגודה לצאת לתקשורת ולדבר שטויות".

פאביצ'ביץ' עדיין לא סיכם

בד בבד לניסיון העברת הבעלות, במועדון מנסים להאיץ את המשאים ומתנים עם השחקנים הזרים העומדים על הפרק, כאשר התכנון הוא לצרף בלם, קשר אחורי וחלוץ.

כזכור, אמש, לאחר משחק הניצחון בגביע הטוטו התבטא המאמן אבי נמני ואמר: "יצטרפו אלינו עוד שחקנים במהלך השבוע הקרוב. אנחנו אמורים להתחזק בשלושה זרים".

המועמד המוביל לעמדת הבלם הוא המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שעימו כבר נפתח משא ומתן. למרות הפרסומים בתקשורת הגרמנית, פאביצ'ביץ' עדיין לא סגר את תנאיו בקבוצה. נכון לעכשיו קיימות מחלוקות עם קבוצתו הגרמנית אנרג'י קוטבוס לגבי סכום השאלתו של הבלם.

בנוסף, הוזכרו שמם של הקשרים האחוריים, הסלובני אנדריי קומאץ' שנבחן במחנה האימון במירלו והגנאי מארק אדוסיי, בעל עבר עשיר בליגה האיטלקית. גם עם השניים מתקיים משא ומתן, כאשר אדוסיי הוא המועדף מבין השניים.

עם זאת, גורמים במועדון ציינו כי הם מתקשים להאמין שיימצא המימון הכספי להחתמם של הזרים, עד אשר לא יתבהר מיהו העומד בראש המועדון. חרף זאת, קיים סיכוי שחלק מהמועמדים יגיעו כבר השבוע להתרשמות בישראל.

חלוצה הצעיר של המועדון עמנואל מאיוקה קיבל זימון לסגל נבחרת זמביה הבוגרת, לקראת משחק הידידות שלה נגד גאנה, שייערך ב-12 לחודש בלונדון.

עדכון ראשון: 13:25

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully