וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי פ"ת: רוני לוי השעה את דמארי

31.7.2009 / 14:14

הטלפון של הבלם צלצל באסיפת מכבי פ"ת לקראת המשחק (ש', 19:30). נמני ביקש את כרטיסו של זגורי, חיפה סירבה

מכבי חיפה סירבה לשחרר את כרטיסו של הקשר ישראל זגורי, זאת לאחר שפטרונו, אבי נמני, דרש זאת באמצעות משפחתו של השחקן. חיפה סירבה להצעה והודיעה שתהיה מוכנה להשאילו לעונה. זגורי ייפגש היום (שישי) עם הנהלת מכבי אחי נצרת שמעוניינת להשאילו ממכבי חיפה, זאת לאחר שבשעות הבוקר שוחח אחמד חילו עם נציגיו.

אם יושג סיכום באשר לשילובו המקצועי (השחקן מרוויח משכורת חייל ואין צורך לסגור את התנאים הכספיים), הוא ישחק בנצרת. ההתלבטות של זגורי גדולה כיוון שאתמול פנתה בני סכנין למנכ"ל איתמר צ'יזיק בבקשה לשאול את השחקן. גם ירון הוכנבוים והפועל עכו לוחצים עליו להצטרף. כך או כך זגורי יהיה בסגל הקבוצה למשחק בגביע הטוטו מחר נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30).

אלון חרזי אמור לפתוח במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה. זאת תהיה ההופעה הרשמית הראשונה של חרזי העונה, שלא שותף עד כה במשחקי מוקדמות ליגת האלופות. בחיפה ממשיכים לטעון כי ייתכן מאוד שהשחקן יפרוש בתום העונה. "ייתכן מאוד שהוא יישאר איתנו", אמר גורם בחיפה, "מה גם שאין כוונה להשקיע בשחקני רכש נוספים העונה".

לוי צפוי לפתוח גם עם השוער אמיר אדרי, כשבחוליית ההגנה יצטרפו חרזי, שי מימון ודקל קינן לפיטר מסיללה או לטאלב טווטחה מהנוער. גוסטבו בוקולי ואייל גולסה ישחקו בקישור, כשאליהם יצטרף בירם כיאל בקישור האחורי. יניב קטן יזכה למנוחה כשבחוד ההתקפה ישחקו שלומי ארבייטמן וירו בלו.

תקציבה של חיפה עדיין לא אושר סופית בבקרת התקציבים משום שחסרים עדיין מספר מסמכים, אך כל שחקני הקבוצה יוכלו לשחק בגביע הטוטו כיוון שהבטוחות שהופקדו גדולים מהתקציב עליו בונה שחר, 35 מליון שקל. נראה כי התקציב יעמוד בתום העונה על כ-37 מליון שקל לפחות.

מכבי חיפה, הרכב משוער: אמיר אדרי; אלון חרזי, שי מימון, דקל קינן, טאלב טווטחה (פיטר מסיללה); בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, אייל גולסה; ירו בלו, שלומי ארבייטמן.

מכבי פ"ת חוזרת להשעות

ובינתיים נראה שתקופת ההשעיות במכבי פתח תקוה חזרה היום לפעילות מלאה: הבלם ניצן דמארי קיבל הודעה מהמאמן רוני לוי כי הוא מושעה ולא ייכלל כנראה בסגל לקראת המשחק מול מכבי חיפה. דמארי תורגל בהרכב במקום מורד מגמאדוב, אך באסיפה המסכמת הטלפון של הבלם צלצל והמאמן לא נשאר חייב. מגמאדוב יחליף אותו בהרכב לצד אבי יחיאל. המגן הימני נאור פסר ימשיך לשבת על הספסל אצל לוי וחגי גולדנברג, שזוכה להערכה רבה אצל המאמן, יפתח.

הקשר המקדוני ונצ'ו טריאנוב טרם עבר בבקרת התקציבים ועדיין לא חתם, אבל הוא יפתח במשחק משום שמדובר בשחקן זר. דן רומן, עומר בוקסנבוים ודני פרדה יפתחו גם הם בקישור, כשעומר דמארי וטומיסלאב בוסיץ', הרכש הקרואטי שמרשים מאוד עד עכשיו, צפויים לפתוח בהתקפה.

מכבי פתח תקוה חתמה על הסכם עם חברת "פנורמה צפון" הבונה את פרוייקט צמרת האקליפטוס בשכונת נווה גן בפתח תקוה. היו"ר משה זוארץ: "החברה תהיה נותנת החסות הראשית של הקבוצה".

מכבי פתח תקוה, הרכב משוער: אוהד כהן; חגי גולדנברג, אבי יחיאל, מורד מגאמדוב, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, דן רומן, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; עומר דמארי, טומיסלאב בוסיץ'.

עדכון ראשון: 11:58
עדכון אחרון: 17:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully