וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר ודה סילבה שוחררו

הבחורה שהתלוננה הייתה נערת ליווי, מאבטח במלון העיד, ושני שחקני הפועל ת"א שנחשדו בנסיון לאונס זוכו מאשמה

איתי חסיד

צפו בנחיתה של הפועל תל אביב בארץ. צילום ועריכה: איתי חסיד


שחקני הפועל תל אביב, איתי שכטר ודאגלס דה סילבה, שוחררו הערב (שישי) ממעצר בגטבורג שבשבדיה והם עושים את דרכם לישראל. לאור ההתפתחויות וההצהרות שהתקבלו ממשטרת גטבורג, נראה היה שהשניים יבלו את סוף השבוע במעצר ויועמדו בפני שופט רק ביום שני. בסופו של דבר, השבדים החליטו לשחרר את השניים, ככל הנראה בגלל שהבחורה שהתלוננה נגדם על נסיון לאונס היא נערת ליווי. עוד גורם שמנע את עיכובם של השניים היה איש ביטחון מהמלון בו שהו השחקנים, שהעיד לטובתם.

היום הסוער של הפועל תל אביב התחיל בנמל התעופה בגטבורג, שבדיה, עקב מעצרם המפתיע של שחקני הקבוצה דאגלס דה סילבה ואיתי שכטר בחשד לניסיון אונס. בקבוצה - שנחתה בארץ אחרי משחקה אמש (חמישי) מול גטבורג במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית (1:3) - טענו תחילה כי שכטר, שהיה שותפו לחדר של דה סילבה, אינו חשוד במעורבות בניסיון האונס ורק תושאל על ידי המשטרה, אך דובר משטרת גטבורג טען כי השניים נחקרו בחשד למעשה. שכטר הכחיש בכל תוקף וטען שאין לו קשר ישיר למקרה.

תובע המשטרה המקומית, מרקס אריקסון, החליט תחילה להשאיר את השניים במעצר עד יום שני, מאחר ורק ביום הזה נמצאים שופטים פעילים שויכלו לדון בפרשה בה הסתבכו השניים. שחרורם של שכטר ודה סילבה מעיד על כך שהתלונות שהוגשו נגדם נדחו. נראה כי שני עורכי הדין שהוצמדו לשחקנים מטעם השגרירות הישראלית עשו את העבודה.

איתי שכטר, שדיבר בבוקר עם אביו בטלפון, טען לאורך כל החקירה כי הוא לא היה מעורב בשום נסיון לאונס או תקיפה והכל נעשה בהסכמה. מי שנראה יותר בצרות היה דה סילבה, ובמהלך היום כבר פורסם כי הפועל תל אביב מתכוונת לשחרר אותו מהקבוצה לאור עבירת המשמעת שלו. בעקבות התפנית החדשה לפיה מדובר בנערת ליווי, דה סילבה צפוי להיענש אבל לא בחומרה כפי שסברו בהפועל מוקדם יותר.

עם סיומה של הפרשה אמר אביו של איתי שכטר, נחי: "איתי שלח לנו הודעה שהכל בסדר והוא בדרך לארץ. אנחנו שמחים מאוד שהתברר כי זו הייתה עלילת שווא".

התקשורת השבדית דיווחה בהרחבה

התקשורת השבדית סיקרה גם היא בהרחבה את הפרשה. על פי אחד הפרסומים, השניים יצאו למועדון לילה בשם "פיקוק" ופגשו שתי בחורות, שחזרו איתם למלון. על פי הדיווח, אחד השחקנים (ככל הנראה שכטר) בילה עם צעירה אחת לבד בהסכמה, ואילו השני ניסה לכאורה לאנוס את חברתה, המתלוננת, בת 25. הגילוי החדש מעניק אור אחר לפרסום הזה בשבדיה.


עדכון ראשון: 10:19
עדכון אחרון: 17:59

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully