וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שהחל כוויכוח נגמר בירי בפליקס חלפון"

כך סיפרה עדת ראייה לוואלה! חדשות. מצבו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון, שנורה הלילה בת”א, השתפר והוא מוגדר בינוני. שני אחים החשודים במעשה נתפסו ומעצרם הוארך בשבוע

ברני ארדוב

(צילום ועריכה: נעם כהן)

מעצרם של שני האחים החשודים שירו הלילה (שישי) ופצעו באורח קשה את שחקן נבחרת ישראל לשעבר פליקס חלפון הוארך היום בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב.

כדורגלן העבר פליקס חלפון נורה הלילה בכניסה למועדון ברחוב הרכבת בתל אביב. זכי הלר, הדובר המבצעי במד"א מסר לוואלה! חדשות כי צוות מד"א- דן שהגיע למקום מצא את חלפון שרוע על הרצפה כשהוא סובל מפציעה בירך. הוא פונה לבית החולים איכילוב כשהוא מונשם ומצבו קשה. כח משטרה שהגיע למקום החל לבחון את צילומי מצלמות האבטחה במועדונים הסמוכים כדי לבדוק אם האירוע צולם בהן.

עדת ראייה שהייתה במקום סיפרה: "השניים החליפו דין ודברים ביניהם במקום בכניסה של המועדון. זה עבר מוויכוח לקולני לידיים, עד שהבחור איתו פליקס חלפון התווכח הלך לאוטו, הביא אקדח ופשוט ירה בו מטווח קצר. כולנו שם היינו בהלם, זה היה ממש מפחיד. המאבטחים קפצו עליו מיד וכל השאר ברחנו פנימה".

בשבת התראיין שחקן העבר לחדשות ערוץ 2, ואמר בין השאר: "יצאתי מכלל הסכנה, תודה לאל. אני זוכר שהתעוררתי ולא ידעתי שירו בי. אני המום. אני זוכר שהייתי בבר, שתיתי, נהנתי, רקדתי, ומאז כלום. הכל נמחק לי. טוענים שרבתי, אני לא זוכר שרבתי עם אנשים. הם חיכו לי בחוץ וקפצו עלי. אני לא מתעסק עם עבריינים, אין לי סכסוכים עם אף אחד".

סדרה של הסתבכויות

מהמשטרה נמסר כי זמן קצר לאחר המקרה נעצרו שני אחים בני 33 ו-20 החשודים בירי ומוכרים למשטרה. בהארכת מעצרם הכחישו החשודים כי הכירו את חלפון וכי היתה להם סיבה לפגוע בו. שני החשודים נעצרו בסמוך למועד האירוע כאשר אחד מהם נסע על קטנוע ואילו השני המתין למונית. לטענת המשטרה השניים ניסו להימלט מהמקום.

עורך דינם של השניים, גיא פרידמן, אמר בהארכת המעצר כי "גם לנו כואב שחלפון נורה. אנו לא חולקים שהחשודים היו במקום האירוע, אך אין להם שום קשר לירי. הם פשוט היו בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון. אני יודע כי לפליקס חלפון חובות כספיים אדירים וכי מדובר בעבריין סמים אשר הסתבך בעבר בפלילים ואני מניח שיש לו סכסוכים בשוק האפור, אך לשני האחים הללו לא היה עימו כל מגע".

השופט דן מור הסכים להאריך את מעצר האחים בשבעה ימים. בהחלטתו ציין כי "הראיות הובילו לעבר שני החשודים ובידי המשטרה יש ראיות שמבססות את החשד כי הם ביצעו את הירי יחדיו לעבר פליקס ולכן אין מנוס אלא לאפשר למשטרה להמשיך בחקירתה. החשודים במעצר אין הדבר מעלה או מוריד אם הירי היה ניסיון לגרימת מוות או ניסיון לגרימת חבלה חמורה".

מבית החולים איכילוב נמסר, כי חלפון נותח ומצבו כעת מוגדר כבינוני ויציב. "חלפון הובהל לביה"ח כשהוא סובל מפגיעות ירי בכלי דם בירך ימין. בניתוח שארך כשלוש שעות, השתתפו צוות רב מערכתי של כירורגים כלי-דם וכירורגים ואורתופדיים. חלפון יישאר מאושפז בימים הקרובים", נמסר מבית החולים.

חלפון, לשעבר קפטן הפועל תל אביב ושחקן נבחרת ישראל, היה מעורב במספר ארועים פליליים בשנים האחרונות. בחודש מאי נעצר חלפון בחשד להטרדה מינית של צעירה בת 22 מתל אביב. שוטרי תנועה הבחינו בהתקהלות חשודה סביב רכב שחנה ברחוב בן גוריון בחולון, כאשר ברכב ישבו באותה עת חלפון, הצעירה, ושני גברים נוספים. על פי החשד, חלפון, שישב עם הבחורה במושב האחורי, החל לנסות במהלך הנסיעה לנשק ולגעת באיברים אינטימיים בגופה של הצעירה. הצעירה התנגדה, הרכב נעצר והחל ויכוח קולני בין השניים. חלפון ניסה להימלט מהמקום, אך השוטרים הבחינו בו והוא נעצר.

באוגוסט 2003 נתפס חלפון בנמל התעופה בן-גוריון, בעת שניסה להבריח סמים. בתום משפט מתוקשר נגזר עליו עונש מאסר של כ-4.5 שנים. ממאסרו נוכה שליש בשל התנהגות טובה, והוא השתחרר מהכלא ב-8 ביוני 2006. לפני מספר חודשים נגזרו על חלפון שלושה חודשי עבודות שירות וקנס של 1,500 שקלים, לאחר שהורשע בעבירה של זיוף המחאות.

עדכון ראשון: 06:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully