וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "התוצאה משקפת"

29.7.2009 / 7:25

למרות ה-0:0 עם אקטובה, מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהעברת ההכרעה לישראל. דבאלישווילי: "מצטער על ההחמצות"

מכבי חיפה יצאה למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות במטרה אחת ברורה: לא להפסיד. על אף שהיריבה היתה אקטובה הקזחית, ועל הנייר החיפאים טובים יותר ואמורים לנצח ולעבור, שחקני האלופה דיברו במשך השבוע החולף על כך שגם תיקו תהיה תוצאה טובה, שכן היא מעבירה את ההכרעה לישראל. ובכן, זה בדיוק מה שקרה. חיפה סיימה ב-0:0 במשחק שלא שודר עבור אוהדיה ושאר ציבור המדינה, והיא תנסה לעבור את הקזחים בשבוע הבא, במשחק שככל הנראה כן ישודר.

מכבי חיפה נחתה הבוקר (רביעי) בישראל, ומספר אוהדים קיבלו את שחקני הקבוצה. "זאת תוצאה טובה, זה היה משחק של 50:50", אמר החלוץ ירו בלו, "שיחקנו טוב. עם התמיכה של הקהל שלנו, אני חושב שאפשר לנצח אותם".

במכבי חיפה אמרו אחרי המשחק כי הקשר ליאור רפאלוב והבלם טשיירה היו המצטיינים בשדה, ואילו החילוף של רפאלוב בדקה ה-64 היה תמוה. השחקנים סיפרו כי השחקן ירד מאוכזב לעבר הספסל, אך יש לציין כי לא מחה במופגן על החילוף ולא שוחח על כך בסיום עם אלישע לוי. כזכור, רק אתמול (שלישי) אמר רפאלוב בראיון לוואלה! ספורט כי אחד השינויים שחלו בו העונה הזאת הוא האשראי שהוא מקבל מלוי, וכי מה שהפריע לו בעונה שעברה היא העובדה שהוחלף לא אחת בפתיחת המחצית השנייה, מה שקרה גם נגד אקטובה.

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, היה בסך הכל מרוצה מהתוצאה הסופית. "התוצאה משקפת את האירועים במגרש. כצפוי, ראינו משחק קשה, כאשר במחצית הראשונה היו לנו מספר הזדמנויות טובות להכריע את המשחק. במחצית השנייה, טבעי היה שהם ינסו להגיע לגומלין עם יתרון כלשהו, הם שלטו בכדור אך לא הגיעו למצבי הבקעה", אמר מאמן הירוקים.

בניגוד לדברים שאמר אלישע לוי באסיפה לפני המשחק, שחקנים בחיפה סיפרו על ההגנה הקזחית כי לא היתה אטית כמצופה. "אנחנו מקווים שבקרית אליעזר נוכל לפרוץ את ההגנה שלהם", אמר שחקן בקבוצה, "אולי צריך להתאים את עצמנו עם סגנון משחק מעט שונה".

בנוגע לקהל הרב שאכלס את האצטדיון בקזחסטן - כ-13 אלף איש - אמר לוי: "עכשיו אוהדי מכבי חיפה יוכיחו שגם הם יודעים לעודד ולדחוף את הקבוצה קדימה בקריית אליעזר". הגומלין ייערך ב-4/8, וכעת כל שנותר לחיפה לעשות זה להקדיש את השבוע הקרוב להכנה כוללת למשחק, במטרה לא למעוד ולהיות מודחים כבר בסיבוב השלישי.

אחת מהנקודות שבחיפה ינסו לעבוד עליהן היא ריכוז ליד השער. ולדימיר דבאלישווילי, החלוץ הגיאורגי שהרשים במשחקים נגד גלנטורן, מודע לכך. "הגעתי למספר מצבי הבקעה טובים, וחבל שלא הבקעתי. אני מצטער, אך מאמין שאחזיר את השערים המוחמצים בקרוב".

עדכון ראשון: 21:30, 28/07/09
עדכון אחרון: 07:25, 29/07/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully