וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ואקטובה נפרדו ב-0:0

מכבי חיפה סיימה את משחק החוץ שלה נגד אקטובה ב-0:0 במפגש שלא שודר בטלוויזיה. ההכרעה עברה לקרית אליעזר

המילניום השלישי, מדינה שלמה ששמה ישראל דורשת מנבחרת הכדורגל שלה לעלות למונדיאל ומהקבוצות שלה להגיע להישגים, אבל לא מסוגלת לשדר בטלוויזיה שלה משחק ממוקדמות ליגת האלופות. למי ששכח - מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

זו היא גולת הכותרת של משחקה של מכבי חיפה הערב (שלישי) במוקדמות ליגת האלופות נגד אקטובה הקזחית, בדיוק כמו התוצאה 0:0 שעשתה שירות הרבה יותר טוב לקבוצה הישראלית מאשר למארחת שלה.

ולדימיר דבאלישווילי, שפתח בחוד לפני יניב קטן שחזר מפציעה, הגיע למספר הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל לא הצליח לכבוש. המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הקבוצה המקומית, שהצליחה לשוטט באזור הרחבה החיפאית, השיגה כמה קרנות וגם איימה מספר פעמים על דוידוביץ', שלא נכנע.

בסך הכל חיפה תחזור הביתה עם תוצאה טובה, במיוחד נוכח השליטה של הקזחים במחצית השנייה. אקטובה הוכיחה שהיא לא קבוצה שצריך או אפשר לזלזל בה, אבל עם כל הכבוד, בבית האלופה הישראלית צריכה לנצח.

מהלך המשחק

דקה 15: רפאלוב התנהל עם הכדור ובעט מעשרים מטרים כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 19: כדור חופשי של משומר מ-45 מטרים מצא את ראשו של דבאלישווילי, שנגח מחמישה מטרים סמוך הקורה.

דקה 28: מסירה כפולה בין יניב קטן לחלוץ הגיאורגי של חיפה מצאה את האחרון בועט בעיטת יעף ליד הקורה.

דקה 32: יניב קטן פרץ מאגף ימין, היתל בשני שחקנים ומזווית קשה בעט לידי השוער המקומי.

דקה 35: בעיטה מסוכנת ראשונה לשער חיפה. לאבריק ניסה כוחו מ-30 מטרים וכדורו החטיא במטר את הקורה.

דקה 52: טשיירה ביצע עבירה על קנז'סארייב 17 מטרים מהשער וספג צהוב, קנז'סארייב עצמו לקח את הבעיטה, אבל היא פגעה בחומה ויצאה לקרן.

דקה 67: גולובסקוי קיבל כדור בסופה של התקפה טובה של אקטובה, אבל בעט החוצה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי, 64), מוחמד גדיר, יניב קטן (אייל גולסה, 86), ולדימיר דבאלישווילי (ירו בלו, 64).

אקטובה: אנדריי סידלניקוב, אנטון צ'יקולין, סמאט סמאקוב, אמיל קנז'סארייב, אנדריי לבריק, מראט חאירולין, קונסטנטין גולובסקוי (פטר באדלו, 85), אולוגבק אסנבייב (סרגיי סטרוקוב, 66), יורי לוגביננקו, ייבגני אברצ'נקו (אלכסנדר מיטרופנוב, 75), מוראט טלשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully