וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "יותר קל לדבר עם אובמה מאשר עם מסי"

מאמן ארגנטינה עקץ את הכוכב שלו, והיישיר מבט אל המפגש מול ברזיל בספטמבר: "הם הנבחרת שאנחנו רוצים להכניע"

אפשר להגיד הרבה דברים על דייגו מראדונה, על כך שהוא לאו דווקא המאמן המתאים ביותר עבור נבחרת ארגנטינה, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו: הוא תמיד מעלה חיוך. הארגנטינאי התייחס בראיון לכוכב הנבחרת שלו, ליונל מסי, לגעגוע שלו מהכדור וגם לתפקיד החדש שלו, שמצריך ממנו לעמוד מהצד ולתת הוראות, במקום לקחת את הכדור ולנסות לכבוש.

"היה הרבה יותר קל להיות שחקן", אמר מראדונה. "כל מה שחשבתי עליו היה לקחת את הכדור ולהנות. עכשיו אני צריך לשלוט ב-25 שחקנים, ויש דברים שמסבכים אותי". המאמן אף התייחס לעובדה שהוא מאחורי הקווים, ועל ההרגשה הבעייתית הזו: "באחד האימונים היה אימון בעיטות חופשיות, ומסי בעט. זזתי הצידה, והכדור עף, פגע בקיר וחזר אליי. לקחתי אותו ברגל שמאל, וזה היה כל כך נחמד. השחקן יצא ממני".

מראדונה הוסיף וסיפר מה לדעתו הוא מביא לנבחרת, כמו גם על החולשות שלו כמאמן: "אני חושב שהדבר הכי טוב שאני יכול להביא לשחקנים שלי זה הניסיון שלי. זאת חוויה חדשה עבורי. חלק מהחוויות הלכו טוב וחלק פחות טוב, אבל אני תמיד מסתכל לשחקנים בעיניים. זה משהו שלמדתי מפלאקו מנוטי, מבילארדו, מקוקו באסילה וממיגל אנחל לופז".

מאמן הנבחרת בתכלת סיפר כיצד הוא מתמודד עם התקופה הרעה שלו במוקדמות המונדיאל: "אני מדבר עם השחקנים. בעיקר עם מסצ'ראנו. אני גם מדבר הרבה עם היינצה, אבל קשה למצוא את מסי. יותר קל לדבר עם אובמה מאשר עם ליו". מראדונה התייחס גם להצהרות קפטן נבחרת ברזיל, לוסיו, שאמר כי הוא רוצה להדיח את ארגנטינה במפגש בין הנבחרת בספטמבר: "נראה אם הם יצליחו. יש לנו 4 משחקים קשים, אבל אנחנו ממוקדים בברזילאים. הם הקבוצה שאנחנו רוצים להכניע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully