וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "נתתי לכספי את האפשרות הכי נדיבה"

27.7.2009 / 20:40

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל סיפר כי הציע לכספי להצטרף רק ב-20 לאוגוסט. כספי: "לפעמים צריך לקחת החלטות קשות"

ברני ארדוב

צילום וידאו: נועם כהן, עריכת וידאו: רן צימט

נבחרת ישראל בכדורסל פתחה היום (שני) את אימוניה, באיחור של יום לאחר שפרשיית הביטוח של השחקנים הגיעה אמש לסיומה. כזכור, בפגישה לילית שנערכה בין יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון למנכ"ל איגוד הכדורסל יענקל'ה בן שושן הגיעו הצדדים להסכמה על תוספת של כ-50 אלף שקל לפוליסות הביטוח של השחקנים, ולאחר שההסכם הועלה על הכתב הורה אלון לשחקני הנבחרת להתייצב לאימון.

"אנחנו באים בשיא המוטיבציה"

מי שעוד התייצב הוא פורוורד סקרמנטו קינגס, עמרי כספי, שערך אימון כושר נפרד עם מאמן הכושר רגב פנאן ונפגש עם המאמן צביקה שרף לדון בהמשך תוכניותיו לקיץ הקרוב. עם כניסתו לאולם אמר כספי: "היה לי חשוב לדבר עם צביקה לגבי הנושא שלי. זה היה ברור שלא אצטרף לפתיחת אימוני הנבחרת. אין סיכוי שאצטרף עד ה-20 באוגוסט. כיף לראות את השחקנים ואני אוהד של הנבחרת, אבל לפעמים צריך לקחת החלטות קשות. הייתי חלק מ-12 נבחרות במהלך הקריירה".

מאמן הנבחרת, צביקה שרף אמר לאחר האימון: "בסימן טוב ומזל טוב התחלנו את האימונים לקראת אליפות אירופה. באימון השתתפו 14 מתוך 16 השחקנים, כשיניב גרין צריך עוד 48 שעות של טיפולים, ויוגב אוחיון קיבל 24 שעות של דחייה בגלל חופשה בתאילנד, והוא ייצא למחנה בעין גדי מחר". המאמן התייחס לפתיחת האימונים ואמר: "בשביל אימון ראשון אין לי תלונות ברמה המקצועית. התחלנו לעבוד על התוכנית ההתקפית, מחר נעבוד על התוכנית ההגנתית. אני מייחס חשיבות למחנה בעין גדי. במחנה נקיים את אסיפת הקבוצה ושם נודיע לשחקנים מי הקפטן".

שרף אף התייחס לסוגיית מחנות האימונים, שיטה שעד כה לא נעשתה בצורה שכזו. "שינינו קונספציה לגבי המחנות, ואנחנו עושים יותר מחנות אימונים מרוכזים, עם רמת עצימות גבוה של אימונים. עד היום משחקי ההזדמנות האחרונה הכניסו אותנו לכושר, הפעם נצטרך להיכנס לכושר לבד עד קרואטיה".

לגבי עמרי כספי, שככל הנראה לא יצטרף לנבחרת, ויעדיף להתכונן לקראת העונה שלו בסקרמנטו, אמר המאמן: "נפגשנו היום עם עמרי, שמענו את התוכניות שלו שהן מאוד מפורטות ומאוד חשובות להצלחה שלו ב-NBA. אנחנו רוצים אותו בנבחרת. נתתי לו אפשרות מאוד גדולה, הכי גדולה שנתתי אי פעם. לעמרי יש בין ה-11 ל-15 באוגוסט מחנה רוקיז. אני הצעתי לו להצטרף ב-20".

בנוגע לרוח הרעה ששוררת בין טל בורשטיין לרביב לימונד בעקבות דברים שאמר לימונד, על כך שבורשטיין לא שווה את המשכורת שלו, אמר שרף: "אין מתיחויות בין השחקנים, ונקווה שלא יהיו גם הלאה, למרות שזה נורמלי בקבוצה".

טל בורשטיין עצמו לא התייחס למחלוקת עם לימונד, והעדיף להביע את ההתרגשות שלו מפתיחת האימונים: "אני תמיד מתרגש לפני האימונים, והתרגשתי לחזור אחרי 4 שנים לאימוני הנבחרת. יש חיבור נחמד בין השחקנים, נקווה שזה ימשיך הלאה. זאת נבחרת מאוד מוכשרת עם שחקנים צעירים שרעבים להצליח ואני מקווה שהחיבור בין הצעירים לותיקים יעשה לנו טוב".

מי שעוד נראה נרגש מאוד מהאימונים הוא גל מקל, עבורו היה זה אימון הבכורה בנבחרת הבוגרת: "זה כיף גדול. היו לי קצת פרפרים לפני האימון, בכל זאת זה הדבר הכי גדול בארץ. זה טוב שיש תחרות טובה על עמדת הגארד אחרי שטפירו עזב. צביקה אמר שיש לנו הזדמנות וראינו שמשתפים אותנו באימון ונותנים לנו ביטחון". עידו קוז'יקרו, אחד השחקנים הותיקים בסגל, אמר לאחר האימון: "אנחנו באים בשיא המוטיבציה. יש פה סגל מובחר. הנבחרת הוצערה משמעותית".

אלישי כדיר, יובל נעימי, גל מקל, רוברט רותבארט ואורי קוקיה ערכו אימון בכורה בנבחרת, אחרי שהוקפצו לסגל מהנבחרת האולימפית. מלבדם התאמנו באימון הבכורה מורן רוט, טל בורשטיין, יותם הלפרין, רביב לימונד, גיא פניני, משה מזרחי, ליאור אליהו, עידו קוז'יקרו ועמית תמיר. יניב גרין לא התאמן עקב כאבי גב. הנבחרת תצא מחר למחנה אימון בן שלושה ימים בעין גדי, ובשבוע הבא תצא למחנה אימון בהולנד שם תערוך הנבחרת שני משחקי אימון מול הנבחרת המקומית, ומשחק הכנה נוסף מול גרמניה.

* ערוץ הספורט יערוך מחר תוכנית מיוחדת (החל מהשעה 20:30) לסיכום הקמפיין של נבחרת העתודה באליפות אירופה ולפתיחת הקמפיין של הנבחרת הבוגרת. בין היתר יתארחו בתוכנית המאמנים הלאומיים, שחקני הנבחרת, מומחים מתחום האקדמיה ובכירי איגוד הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully