וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי: "לא מדברים על יעדים ומטרות"

27.7.2009 / 12:27

יו"ר מכבי תל אביב ממשיך במגמה, ומנמיך ציפיות לקראת העונה הבאה. "דבר אחד בלט במחנה האימון, זו תחושת המחויבות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

יממה לאחר שחזרה ממחנה האימון שלה במירלו, הולנד, בו שהתה עשרה ימים, ערכה היום (שני) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת העונה החדשה הממשמשת וקרבה. במסיבה עצמה נאם יו"ר הקבוצה אביב בושינסקי, שדיבר הן על ההתרשמות שלו ממחנה האימון בו נכח והן על הספונסר החדש של הקבוצה.

בושינסקי המשיך את המגמה של הקבוצה, שהחלה עוד בשלהי העונה שעברה כאשר המנג'ר אבי נמני הצהיר כי מכבי לא תרוץ לאליפות בעונה זו. גם בושינסקי נמנע מלדבר על השאיפות לעונה הבאה: "אנחנו לא מדברים על יעדים ועל מטרות, צריך לשמור על פרופורציות ולהישאר צנועים.

"גם בשנה שעברה עם כל הסגל הנוצץ שלנו אמרנו שאנחנו מכוונים גבוה, כי מכבי תל אביב הוא מועדון שמכוון גבוה. ככל שנצליח להכין את הסגל ולהעשיר את הסגל כך נוכל לבוא ולהביא תוצאות, אבל מעבר לזה לא נאמר".

בושינסקי אף הכיר תודה לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה על הקיצוץ שהם הסכימו לעשות בשכר שלהם. "כל אחד ואחד מהשחקנים הסכים לקצץ קיצוץ משמעותי בשכר, והכול למען המועדון שרוצה להגיע להישגים. זו הזדמנות להגיד תודה לשחקנים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"מקווים לקטוף מהר מאוד את הפירות עם הצעירים"

בושינסקי התייחס לעובדה כי סגל הקבוצה רווי בשחקני בית צעירים: "מלבד לדבר על הישגים ושאיפות, הדבר הזה מרנין ומחמם את הלב של אוהד כדורגל ובטח של מכבי תל אביב. אנחנו מקווים שנקטוף את הפירות מהר מאוד.

"הייתה לי הזדמנות להיות במחנה האימונים של הקבוצה", אמר היו"ר לגבי התרשמותו מהקבוצה. "הסגל עדיין אמנם לא הושלם ואנחנו עושים מאמצים גדולים כדי להשלימו, אבל לפחות דבר אחד מאוד בלט וזו תחושת המחויבות של השחקנים והרצון שלהם להצליח, וכן המרקם החברתי המצוין, דבר שלטעמי נדיר בקבוצת ספורט בכלל וכדורגל בפרט.

"התוצאה של תופעה הזו היא כמובן התמהיל שהמנג'ר שלנו הצליח לייצר, וזה גם כמובן נובע מהעובדה שיש לנו שחקנים צעירים", הוסיף היו"ר. "עם תמיר כחלון ורוני גפני יש לנו 15 שחקני בית שהם, בצורה כזו או אחרת, יצטרפו לסגל הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. זה דבר יוצא דופן".

"הכפלנו את סך נותני החסות שלנו"

בושינסקי אף התייחס אחר כך לספונסרית החדשה של הקבוצה, חברת פייג'יאה הקנדית, המתמחה בפתרונות לסליקת תשלומים באינטרנט.

"אני חושב שזה הישג גדול שחברה בינלאומית מביעה אמון במכבי תל אביב", אמר בושינסקי, "ואני חושב שהיא לא טועה. נשיא החברה וסגנו ראו למה הם נכנסים לאחר שאשתקד הם עשו מנויים לתא הכבוד. להפוך מאוהד לספונסר זו הבעת האמון הגדולה ביותר שיכולה להיות. אני סבור שתהיה תמורה לכל אגורה או דולר וזה הרבה מאוד דולרים. החסות הזו גבוהה יותר מהחסות שקיבלנו בשנה שעברה.

"אני חושב שזו החברה שנותנת את החסות הגבוהה ביותר בכדורגל הישראלי, בטח בעונה זו, ואני מלא הערכה אליהם. אנחנו נתחיל את העונה עם חסות של שבעה מיליון שקלים, דבר מאוד מבטיח מבחינתנו. אני חושב שבהשוואה לעונה שעברה הכפלנו אם לא שילשנו את סך הספונסרים שלנו".

שטראובר: "מחנה האימון היה מהמוצלחים ביותר שעברתי אי פעם"

השוער לירן שטראובר חזר בקיץ הנוכחי, לאחר גלות בת שלוש שנים במכבי נתניה. נראה כי שטראובר הספיק להתאקלם מחדש במועדון, והיום הוא אמר: "כל התחלת עונה מרגשת. התחלנו לעבוד לפני שבועיים, להתאמן קשה ואנחנו עושים את זה טוב. אני חושב שזאת תעודת כבוד להנהלה להביא חברה בסדר גודל כזה בתקופה כלכלית כמו היום. אין ספק שזה יעזור לקבוצה מבחינה כלכלית ויעזור בעניין החיזוק".

עוד הוסיף השוער: "מכבי זה מועדון נערץ בכל העולם שצריך להיות במקום המיועד לו. כדי לעשות את זה, צריך לשתוק הרבה ולעבוד עוד יותר קשה.

"מחנה האימון שעברנו עכשיו היה אחד המוצלחים שאני הייתי בהם מאז שאני משחק כדורגל", הוסיף השוער. "ברמת החיבור בין השחקנים וברמה החברתית, קשה מאוד לראות חיבור כזה בין אנשים שנמצאים ביחד רק 10 ימים. אפילו בערב החופשי שלנו נעדפנו להישאר במלון ולעשות שמח ביחד. אני מקווה שזה היה הערב הראשון ולא האחרון שנשמח בו".

תמיר כחלון, שערך היום אימון ראשון בקרית שלום על סף חתימה על חוזה חדש ומשודרג לשלוש שנים בקבוצה. כרגע חתום כחלון על חוזהו הישן, מלפני הבוררות. החתימה תתבצע אחרי ט' באב. כחלון אמר למקורביו כי הוא נרגש מאוד להתחיל בדרך החדשה, וכי כעת כל מה שמעניין אותו זה לשחק כדורגל ולהצליח בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully