וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוידאו הקטלני של שדרית הקווים

מציצן צילם שדרית קווים של ESPN בעירום והפיץ את הוידאו ברשת. האקרים ניצלו את המצב ושתלו בו וירוס אלים

בעולם של היום קצת קשה לתפוס רגע של שקט, וארין אנדרוס, שדרית הקווים היפה בת ה-31 של ESPN, למדה זאת על בשרה, תרתי משמע. מציצן שם מצלמה בקיר חדר מלון בו השתכנה אנדרוס, צילם אותה בעירום והפיץ את הוידאו באינטרנט. הקלטת הלוהטת הפכה לקליפ הנצפה ביותר ב"יו טיוב" לפני שהוסר מהאתר, והשדרית, מן הסתם, נבוכה, זועמת ותובעת את עלבונה.

אנדרוס לא מתכוונת לשתוק ותתבע את המציצן, גם כדי שדברים כאלה לא יישנו בעתיד. "בעודה שוהה בחדר פרטי במלון, הופרה פרטיותה של אנדרוס בפראות. נפעל כדי שמקרים כאלה לא יחזרו", אמר פרקליטה של השדרית, מרשל בי גרוסמן, שציין כי זהותו של המציצן עדיין לא נחשפה. בוידאו נצפית אנדרוס כשהיא מחליפה בגדים ולא מודעת שהיא מצולמת. לא ברור אם החור נקדח במתכוון או שהיה שם מלכתחילה.

אבל זה לא סוף הסיפור. מסתבר שהאקרים זיהו את העניין העצום בוידאו ושתלו בו וירוס קטלני, שכבר פגע במאות מחשבים ומאפשר, בין היתר, גניבת מידע פיננסי והריסת ההארד-דרייב. גארי וורנר, מומחה למחשבים מאלבמה, התריע: "הוירוס מופץ גם דרך טוויטר. בדרך כלל אתה נכנס ללינקים שנשלחו מחברים, אולם בשל הפופולאריות העצומה של הוידאו, נכנסים רבים גם ללינק הזה, שפעמים רבות אין לדעת את מקורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully