וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אטו צריך לעזוב את ברצלונה"

מאמן ברצלונה שלח רמז לקמרוני, והצהיר: "אם הוא ירצה להישאר, איברהימוביץ' לא יגיע". מוראטי: "אטו יהיה שלנו"

עולם הכדורגל תהה בימים האחרונים האם סמואל אטו יטרפד את עסקת רכישתו של זלאטן איברהימוביץ' על ידי ברצלונה, ונשיא האלופה הספרדית, ז'ואן לאפורטה, הצהיר היום (שני) כי השבדי ישחק בברצלונה, בלי קשר להחלטת החלוץ הקמרוני. "בכל מקרה, גם אם אטו יישאר בברצלונה או יעזוב, איברהימוביץ' יבוא לברצלונה. אני חושב שסמואל אטו יחליט להצטרף לאינטר בסופו של דבר", אמר לאפורטה ל"אס" הספרדי, "הוא ישחק באחת הקבוצות הטובות בעולם".

מנגד, מאמן בארסה פפ גווארדיולה סתר את דבריו של הבעלים והצהיר כי "אם אטו יחליט להישאר, איברהימוביץ' לא יגיע. זכותו של אטו להישאר, למרות שעדיף לקבוצה שהוא יעזוב". ימים יגידו מי מהם צודק.

כזכור, ברצלונה הציעה לאינטר כ-40 מיליון יורו ואת השאלתם של אטו ואלכסנדר חלב, אולם החלוץ הקמרוני דרש 12.5 מיליון יורו תמורת המעבר לאלופת איטליה, והמהלך היה תלוי בהסכמתו.

בינתיים איברהימוביץ' כבר מפנטז על שיתוף הפעולה עם חבריו החדשים. "ברצלונה היא הזדמנות של פעם בחיים", צוטט השבדי בעיתון הקטאלוני "ספורט", "זה חלום לשחק ליד לאו מסי, אני ארוץ בטירוף כשמסי לידי". ז'וזה מוריניו כבר השלים עם המהלך והחמיא לזלאטן כשאמר: "עבורי איברהימוביץ' הוא השחקן הכי טוב, יותר מקאקה ומסי. יש לו לב גדול, כדורגל ואגרסיביות, יש לו כל מה שצריך כדי לזכות ב'כדור הזהב'. הוא בטוח ישיג את זה".

כאמור, מי שהתבטא היום לראשונה בנוגע לעסקה הוא מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. "אינטר יכולה לגרום לאטו להיות שמח ומאושר, אבל אם הוא ירצה להישאר, לא תהיה לי בעיה עם זה", אמר המאמן, "אם סמואל יישאר, נמשיך איתו ואז איברהימוביץ' לא יצטרף. הכל תלוי באטו. יש לו זכות לשקול את ההצעה מאינטר ורק אז לקבל החלטה. אני חושב שהכי טוב לברצלונה יהיה אם אטו יעזוב. ההחלטה הזאת היא החלטה שלי, ואני חושב שהיא נכונה כי אנחנו צריכים להתקדם, למרות שזכינו בהכל בשנה שעברה".

עדכון ראשון: 9:49
עדכון אחרון: 14:33

מוראטי משוכנע: "אטו יהיה שלנו"

בינתיים, התקשורת האיטלקית מדווחת כי סמואל אטו יסכים לעבור לאינטר, אולי עוד הלילה. סוכנו של הקמרוני, חוסה מריה מסאייס, הגיע למילאנו להיפגש עם הנשיא מאסימו מוראטי. "המגעים מתקדמים ואני משוכנע שיסתיימו כמו שצריך. אטו יקבל את אינטר ויהיה שלנו", אמר מוראטי ל"סקיי איטליה".

מוראטי התייחס לדבריו של גווארדיולה על אטו ואמר: "הוא פשוט אמר מה שהוא חושב מנקודת מבט מקצועית. הצד של גווארדיולה הוא שאטו זכה בכל התארים עם ברצלונה והוא מעדיף שחקן רעב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully